Voor de twijfelaars zet ik hieronder nog de stappen die ik heb gezet om naar Dommel over te stappen.
1. op woensd: 27 dec een mail getuurd naar order dommel met de vraag of ik al kon overstappen omdat mijn contract nog tot 5 jan liep. Antwoord: geen enkel probleem, wij doen al het nodige om skynet op te zeggen en zeker skynet zelf niet opzeggen.
2. Dommel online besteld. Kort daarna de bevestiging gekregen.
3. Proforma faktuur ontvangen en betaald.
4 Iets later mijn contract ontvangen via email. Deze afgeprint, getekend, ingescand en terug gezonden.
5. Donderdag 28 dec.: een mail ontvangen met al mijn gegevens: adsl paswoord, adsl login enz.. dan kan U reeds de routerinstellingen aanpassen en kijken als je al op Dommel kan. Bij mij kon dit maar op 3 januari omdat bij pakketten onder de letter I de vermoedelijke aansluitdatum staat.
6. De definitieve aansluitdatum stond bij mij op 5 januari tussen 8 en 12 uur en ja vandaag ben ik officieel een dommelaar.
Zoals je ziet is het proces van aanvraag tot definitieve aansluiting vlot verlopen. Bij de één mss iets vlugger dan bij de andere maar geduld is een schone deugd.
Tot Dommels
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)