Kheb mijn pc rebooted & mijn moden aan en uit gezet maar ik blijf op smallband
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Inderdaad en elke modem kan reconnecten via de web interface. Misschien volstaat dat zelfs?Tinke schreef:Is dat niet wat drastisch?Ofloo schreef:zet de hoofdschakelaar in de elektriciteit kast eens, misschien werkt het dan,
Op elke modem of router staat er wel ergens een knoppeke om te resetten.
en dan mag je nu ook bewijzen geven voor deze statementrapweg schreef:Ik heb de neiging te denken dat edp veel happiger is om de mensen op smalband te zetten (mbv een forced disconnect) dan ze daarna ze terug op breed te krijgen (na vss manuele reconnects).
Ik zie hier nergens een gerucht of roddel eigenlijk.en dan mag je nu ook bewijzen geven voor deze statement
Want het is 1 zaak om geruchten en roddels te verspreiden; die staven met bewijzen is meestal een andere zaak
Zo zat ik eens een heel weekend op smallband FlashBlue. Vrijdagavond over m'n limiet heen en een paar minuten erna disconnected en ik kreeg in iets van 5min geen sync meer tot de modem reconnected was en ik merkte dat ik op smallband zat. Na 0u moest m'n teller gereset worden, dit was wel het geval maar ik zat nog steeds op smallband. Een paar keer over halve uren de modem laten reconnecten maar nog steeds smallband. Zo heb ik een paar keer in de loop van het weekend op zaterdag en zondag de modem laten reconnecten. Zonder succes. Op maandagavond, geen idee rond welk tijdstip want ik was de hele dag gaan werken was ik nog steeds op smallband, na een reconnect was ik eindelijk van smallband af.rapweg schreef:Ik heb de neiging te denken dat edp veel happiger is om de mensen op smalband te zetten (mbv een forced disconnect) dan ze daarna ze terug op breed te krijgen (na vss manuele reconnects).