Dixitel, een virtuele gsm-operator die via het Base netwerk opereert, biedt nog tot eind maart 2007 gratis en onbeperkt internet aan via GPRS (EDGE).
Maw: je bestelt gratis je sim-kaart, je krijgt 2€ belwaarde EN je mag tot eind maart gratis surfen via GPRS!Dixtel.be schreef:Registreren bij dixiTel: snel en eenvoudig. Volg simpelweg de registratie stappen op de website - en dit volledig kosteloos. Enkele dagen later ontvangt u een welkomsbrief inclusief een SIM-kaart. Deze activeert u vervolgens op onze website. Wanneer u de SIM-kaart activeert ontvangt u als welkomstgeschenk automatisch 2€ belkrediet.
Bovendien ontvangt u 10€ gratis belkrediet bij uw eerste onlie herlaadbeurt. (Dit aanbod is geldig tot 31/01/2007. Maximum 5 lopende dixiTel rekeningen per adres kunnen dit aanbod ontvangen)
En sinds Base een paar weken geleden EDGE gelanceerd heeft haal je snelheden tot 170-190kbit/sec! Ideaal voor op je PDA/Notebook te surfen of voor op je gsm te wappen. En dit onbeperkt en voor niets...
De actie liep normaal gezien maar tot 31/12/06, maar Dixitel heeft deze dus verlengd.
Ikzelf maak al sinds juni 2006 gebruik van deze dienst, maar blijkbaar stond het hier nog niet op Userbase

Momenteel zit er een Dixitel kaart in mijn iPaq (EDGE) en eentje in mijn Vodafone Connect Card (GPRS) van mijn notebook.
Meer info vind je hier
Je kaart bestellen doe je hier