Dixitel GPRS

Algemene discussies over telecommunicatie
Plaats reactie
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 74 keer

Afbeelding

Dixitel, een virtuele gsm-operator die via het Base netwerk opereert, biedt nog tot eind maart 2007 gratis en onbeperkt internet aan via GPRS (EDGE).
Dixtel.be schreef:Registreren bij dixiTel: snel en eenvoudig. Volg simpelweg de registratie stappen op de website - en dit volledig kosteloos. Enkele dagen later ontvangt u een welkomsbrief inclusief een SIM-kaart. Deze activeert u vervolgens op onze website. Wanneer u de SIM-kaart activeert ontvangt u als welkomstgeschenk automatisch 2€ belkrediet.

Bovendien ontvangt u 10€ gratis belkrediet bij uw eerste onlie herlaadbeurt. (Dit aanbod is geldig tot 31/01/2007. Maximum 5 lopende dixiTel rekeningen per adres kunnen dit aanbod ontvangen)
Maw: je bestelt gratis je sim-kaart, je krijgt 2€ belwaarde EN je mag tot eind maart gratis surfen via GPRS!

En sinds Base een paar weken geleden EDGE gelanceerd heeft haal je snelheden tot 170-190kbit/sec! Ideaal voor op je PDA/Notebook te surfen of voor op je gsm te wappen. En dit onbeperkt en voor niets...

De actie liep normaal gezien maar tot 31/12/06, maar Dixitel heeft deze dus verlengd.

Ikzelf maak al sinds juni 2006 gebruik van deze dienst, maar blijkbaar stond het hier nog niet op Userbase :-)

Momenteel zit er een Dixitel kaart in mijn iPaq (EDGE) en eentje in mijn Vodafone Connect Card (GPRS) van mijn notebook.

Meer info vind je hier
Je kaart bestellen doe je hier
svenska
Elite Poster
Elite Poster

De instelling voor je GPRS-toestel zijn:

APN: web.be
Username: web
Password: web

Je moet wel eerst Dixitchat activeren voor je een verbinding kan maken, dit doe je door naar de klantendienst te bellen op het nummer +32 (0)485 485 008...
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

Ik heb deze middag naar de helpdesk gebeld (nederlands gekozen en werd franstalig beantwoord :s) en die vertelde mij dat je minsten 10€ belwaarde moet hebben om dit te aktiveren.
svenska
Elite Poster
Elite Poster

De helpdesk is inderdaad heel raar, telkens je nederlands kiest krijg je een Franstalige aan de lijn die je in het Frans of in gebrekkig Engels wil helpen. Dring je toch aan om een Nederlandstalige aan de lijn te krijgen, spoort men je aan om 'morgen' terug te bellen... Die Nederlandstalige is op lange vakantie denk ik :lol:

Het is wel raar dat jij niet aangesloten werd, aangezien mijn broer dit vorige week nog wel kon laten activeren :|
svenska
Elite Poster
Elite Poster

Woohoo, de Nederlandstalige is terug "uit vakantie" :-)
Zonet een Nederlandssprekende persoon aan de lijn gehad voor een activatie van nog een kaartje. Daardoor zit er nu 1tje in mijn PDA en in mijn Vodafone Mobile Connect kaart.

Activeren van GPRS gaat perfect zonder eerst 10€ te storten.
Je krijgt 2€ na activatie van de sim-kaart.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster

Svekke schreef:Woohoo, de Nederlandstalige is terug "uit vakantie" :-)
Zonet een Nederlandssprekende persoon aan de lijn gehad voor een activatie van nog een kaartje. Daardoor zit er nu 1tje in mijn PDA en in mijn Vodafone Mobile Connect kaart.

Activeren van GPRS gaat perfect zonder eerst 10€ te storten.
Je krijgt 2€ na activatie van de sim-kaart.
De Franstalige beweerde dus wel dat dit nodig was (gesprek was wel in 't Engels).
Maar zal morgen dus nog eens terug bellen. :)
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 17 keer
Provider

Zeg mannen betaal nu eens gewoon die 10€ activering/belwaarde, en bel dit dan eens op uw gemak op...

edge abo unlimited voor 10€ tot eind maart...
Base rekent 25€/1GB

en voor de rest kan je ook nog genieten van de lage tarieven, vooral sms..

Mvg, Jellen

Tevreden Dixitel Klant
Everything that has a beginning has an end.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster

Jelly schreef:Zeg mannen betaal nu eens gewoon die 10€ activering/belwaarde, en bel dit dan eens op uw gemak op...

edge abo unlimited voor 10€ tot eind maart...
Base rekent 25€/1GB

en voor de rest kan je ook nog genieten van de lage tarieven, vooral sms..

Mvg, Jellen

Tevreden Dixitel Klant
Tarieven zijn niet zo laag als je zou denken, ik betaal minder bij base, indien nodig zal ik ook 10€ opladen maar had al 9€ belwaarde :) (gratis gehad :p )
svenska
Elite Poster
Elite Poster

Maar je moet helemaal geen 10€ opladen... Als men het niet wil doen, gewoon aandringen en zeggen dat andere Dixitel klanten dit wel konden doen.
Dave
Pro Member
Pro Member
Twitter: davefrombelgium
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 9 keer
Provider

Moet je bellen, kan je dixichat niet online (bij Mijn Diensten) activeren?
svenska
Elite Poster
Elite Poster

Niet dat ik weet. Telkens ik dat deed kreeg ik geen "G" logo op men gsm. Na de KD te bellen wel. En kheb ondertussen al 3 sims geactiveerd.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster

Svekke, gij hebt precies geluk.

Ik bel vandaag weer en krijg terug een Franstalige aan de lijn. Ik vraag terug GPRS aan (weer in't Engels) en die begint te zagen dat ik te veel Dixitel kaarten heb en dat ik eerst 10€ moet opladen :? . En jij hebt er ondertussen al 3 geactiveerd.
svenska
Elite Poster
Elite Poster

ZMD schreef:Svekke, gij hebt precies geluk.

Ik bel vandaag weer en krijg terug een Franstalige aan de lijn. Ik vraag terug GPRS aan (weer in't Engels) en die begint te zagen dat ik te veel Dixitel kaarten heb :s . En jij hebt er ondertussen al 3 geactiveerd.
Al die kaarten van mij staan wel op een verschillende naam en verschillend adres...
MRC101
Elite Poster
Elite Poster

Pfff, der is precies maar 1 iemand voor die helpdesk, en dat is die Franstalige :s
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”