Ik kan me heel goed vinden in de situatie van Gougar.
Het probleem doet zich hier ook al maanden voor.
Je voelt toch zo aan dat de post van TS uit frustratie en onmacht is geschreven.
Hij heeft misschien enkele woorden ongelukkig gebruikt , ja en dan
Probeer je even te plaatsen in zijn schoenen.
Ik heb ook respect voor al die techniekers die hier de deur hebben platgelopen en steeds zonder oplossing naar huis gaan. " ja sorry mijnheer ik zal het doorgeven maar kan voor de rest niets doen"
heel begrijpelijk langst hun kant maar jij blijft zitten met het probleem en kan weer terug de telefoon opnemen omdat het niet opgelost raakt.
Er moet uiteindelijk toch iemand weten waar het probleem zit, 3 maanden geleden had ik er nog geen last van en haalde ik 19Mbit/s down en 490 kbit/s up. (dat lukt soms nog maar dan in de dag uren).
Het probleem hier is nog dat "de schuld" naar Integan (onze kabelmaatschappij) geschoven wordt en dit zijn geen goede vrienden meer sinds die met indi begonnen zijn.
En overstappen naar een ander is ook niet altijd een optie.
Ik ben altijd heel tevreden geweest bij Telenet maar dit probleem moet toch dringend verholpen worden waar het probleem ook ligt.
ik ben ook mede-leader van een clan (niet de zelfde als cougar
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Vriendelijke groeten
Rozano