Zou dit hier ergens kunnen aan liggen?
Mvg
Christophe
vt667328
Neen hoor. Ik heb ook al eens de modem moeten resetten na een outage, en dat was al met de nieuwe firmware.Het enige wat ik dan raar vind is, waarom moet ik handmatig resetten, en mijn vader niet ? Of zit daar het verschil in firmware tussen pa en mij ? (vader : 706 met een 6.x.x.x firmware, ik met een 716 en de normale 5.3.3.5)
Voor een 4Mbps profiel ziet dat er niet goed uit.Download : 132.2 KByte/sec
Upload : 15.0 KByte/sec
Goh, verslijten.... je kan last krijgen van corrosie op je contactpunten, en als het een kabel is die op een of andere manier onderhevig kan zijn aan mechanische invloeden (torsie, vervorming) kan zoiets wel, maar normalieter niet nee. Maar ik heb al geweten dat in een nieuwbouw de ADSL voor geen meter werkte, enkel en alleen omdat de contacten in een contactdoos te hard waren aangedraaid (en daarmee de kabel was gebroken : was quasi niet te zien, heeft me heel wat kopbrekers bezorgd indertijd).sommerville schreef:Oké thanx kaween, ga morgen eens kijken wat dat oplevert.
Nog een vraagje, de telefoonbekabeling is idd al vrij oud, zou het vervangen daarvan een oplossinge kunnen bieden?
Of 'verslijt" zoiets niet?