Ik ben al vele vele jaren Belgacom ADSL klant. Echt problemen heb ik nog nooit ondervonden. Enige minpunt was dat ik als die-hard downloader nogal veel volume packs per maand mocht bijkopen. Het werd me een beetje te duur! Toen vond ik Dommel, ik was meteen verkocht! Lekker goedkope prijzen, maandelijks volume van 50Gb O_O , zelfde speed als bij Belgacom, enz...
Ik las op de site van Dommel dat overstappen van Belgacom echt simpel was, dat zij Belgacom gingen contacteren om mijn account te annuleren, enz...
Dus dan heb ik dat dan maar gedaan, enkele weken later krijg ik account gegevens van Dommel, alles werkte perfect! Ik alvast beginnen downloaden.
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Het enige wat ik niet begreep, is waarom mijn Belgacom ADSL account nog werkte. Ik contact opnemen met Dommel en vragen wanneer Belgacom mijn account gaat sluiten. Zij me zeggen dat ik Belgacom moest contacteren.
Ik dan maar naar zo'n Belgacom winkeltje hier in het gebuurte. Ik vragen wanneer ze mijn account gaan afsluiten want ik ben al overgestapt naar een andere provider. Dan zegt die pipo doodleuk: "Mijnheer, u kan momenteel uw Belgacom ADSL account NIET opzeggen. U zit vast tot augustus 2007." !!!!!!! En weet u waarom?
Augustus 2006... Ik ga naar 1 of andere Belgacom shop voor een nieuwe telefoon. Die kerel van Belgacom vraagt of ik geïnteresseerd ben in voetbal, ik zeg ja, hij vraagt of ik geïnteresseerd ben in een gratis Belgacom TV abo van 3 maand, incl. all foot. (dus om alle matchen te kunnen volgen.) Ik zeg natuurlijk "ja" maar ik vraag eerst nog of er geen 'addertjes onder het gras zitten'. Ik geef die persoon zelfs een passend voorbeeld: "Ik moet mijn Belgacom ADSL account toch niet verplicht gaan verlengen indien ik van deze actie geniet?" Die persoon verzekert mij dat er geen addertjes onder het gras zitten, en vertelt er zelfs nog bij dat ik niks van contract moet ondertekenen. Ik heb dan ook niks ondertekend, dus dacht ik dat ik goed zat! Mooi niet dus!
Ik wil dus echt wel Belgacom ADSL kwijt geraken, en overstappen naar Dommel. Ik heb geen zin om nog een half jaar te betalen aan Belgacom. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Ik heb niks ondertekend??? Bij Belgacom zeggen ze dat ik "stilzwijgend akkoord ging met hun voorwaarden". Maar toen ik naar hun voorwaarden vroeg (de addertjes onder het gras), kreeg ik als antwoord dat er GEEN voorwaarden aan verbonden waren! De overeenkomst die we die dag gesloten hebben is dus totaal niet geldig! Ben ik bedrogen??
Jullie hulp wordt geapprecieerd!
Philippe