en als antwoord was ik heb een telefoon nummer voor u van mobistar
dus heb ik die gebeld.
Die zeiden U staat op smallband vanwege de vele dl die U heeft gedaan
Ik zei das BULLSHIT en ik hooguit 15 to 20 gedownload sinds ik op de 4mbit lijn zit.
Zijn andwoord was tja dat heeft rdsl gedaan.
Dus ik heb die weer opgebeld en die zeiden wij kunnen helemaal niks meer op dit moment omdat de administratie bij mobistar ligt
Dus heb ik mobistar weer opgebeld en duidelijk gemaakt dat ik niet de enigste was die zo klotespeed heeft
hij zie dan hebben die ook teveel gedownload en zijn ook terug gezet op smallband
Ik zei jullie spelen mekaar mooi schuld toe op deze manier , ik zei dus dat realdsl dit niet gedaan kon hebben omdat mobistar de administratie heeft
en ik zei duidelijk dat ik niet zoveel gedownload had.
zijn antwoord was ik zal laten uitzoeken (want hij kon dat niet zien)
en als er een fout gemaakt is zal IK ervoor zorgen dat u weer op breedband word gezet.
mijn antwoord was DUS jullie hebben het wel gedaan ??????
en toch rdsl de schuld geven ?????????
toen wist hij even niks te zeggen.
Ik moet nu afwachten tot ze het gecontroleerd hebben en kan voor half 6 weer bellen naar mobistar.
Ik begin het nu toch echt zat te worden en ga contact opnemen met de ombudsman en kijken wat ik kan doen om onder het contract uit te komen
ik hou jullie op de hoogte
t
![Evil of Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)