op smallband gezet
Ik heb realdsl aan de telefoon gehad en gevraagd waarom ik zo lage speed had sinds gisteren
en als antwoord was ik heb een telefoon nummer voor u van mobistar
dus heb ik die gebeld.
Die zeiden U staat op smallband vanwege de vele dl die U heeft gedaan
Ik zei das BULLSHIT en ik hooguit 15 to 20 gedownload sinds ik op de 4mbit lijn zit.
Zijn andwoord was tja dat heeft rdsl gedaan.
Dus ik heb die weer opgebeld en die zeiden wij kunnen helemaal niks meer op dit moment omdat de administratie bij mobistar ligt
Dus heb ik mobistar weer opgebeld en duidelijk gemaakt dat ik niet de enigste was die zo klotespeed heeft
hij zie dan hebben die ook teveel gedownload en zijn ook terug gezet op smallband
Ik zei jullie spelen mekaar mooi schuld toe op deze manier , ik zei dus dat realdsl dit niet gedaan kon hebben omdat mobistar de administratie heeft
en ik zei duidelijk dat ik niet zoveel gedownload had.
zijn antwoord was ik zal laten uitzoeken (want hij kon dat niet zien)
en als er een fout gemaakt is zal IK ervoor zorgen dat u weer op breedband word gezet.
mijn antwoord was DUS jullie hebben het wel gedaan ??????
en toch rdsl de schuld geven ?????????
toen wist hij even niks te zeggen.
Ik moet nu afwachten tot ze het gecontroleerd hebben en kan voor half 6 weer bellen naar mobistar.
Ik begin het nu toch echt zat te worden en ga contact opnemen met de ombudsman en kijken wat ik kan doen om onder het contract uit te komen
ik hou jullie op de hoogte
t
en als antwoord was ik heb een telefoon nummer voor u van mobistar
dus heb ik die gebeld.
Die zeiden U staat op smallband vanwege de vele dl die U heeft gedaan
Ik zei das BULLSHIT en ik hooguit 15 to 20 gedownload sinds ik op de 4mbit lijn zit.
Zijn andwoord was tja dat heeft rdsl gedaan.
Dus ik heb die weer opgebeld en die zeiden wij kunnen helemaal niks meer op dit moment omdat de administratie bij mobistar ligt
Dus heb ik mobistar weer opgebeld en duidelijk gemaakt dat ik niet de enigste was die zo klotespeed heeft
hij zie dan hebben die ook teveel gedownload en zijn ook terug gezet op smallband
Ik zei jullie spelen mekaar mooi schuld toe op deze manier , ik zei dus dat realdsl dit niet gedaan kon hebben omdat mobistar de administratie heeft
en ik zei duidelijk dat ik niet zoveel gedownload had.
zijn antwoord was ik zal laten uitzoeken (want hij kon dat niet zien)
en als er een fout gemaakt is zal IK ervoor zorgen dat u weer op breedband word gezet.
mijn antwoord was DUS jullie hebben het wel gedaan ??????
en toch rdsl de schuld geven ?????????
toen wist hij even niks te zeggen.
Ik moet nu afwachten tot ze het gecontroleerd hebben en kan voor half 6 weer bellen naar mobistar.
Ik begin het nu toch echt zat te worden en ga contact opnemen met de ombudsman en kijken wat ik kan doen om onder het contract uit te komen
ik hou jullie op de hoogte
t
I'm no man i'm no women i'm a BAT
Ik denk dat dit voor mij genoeg is geweest vampier ga ze ook eens opbellen
heb hier een volumeter en die zegt 80 gig en sta op smallband.
Eerst 7 dagen zonder internet nu dit ...
Ik denk dat je sowieso ertussenuit kunt geraken zit wel degelijk niet
wettelijk goed.
heb hier een volumeter en die zegt 80 gig en sta op smallband.
Eerst 7 dagen zonder internet nu dit ...
Ik denk dat je sowieso ertussenuit kunt geraken zit wel degelijk niet
wettelijk goed.
Laatst gewijzigd door Braincel 01 dec 2006, 15:02, in totaal 1 gewijzigd.
Err... Real heeft toch geen smalband in hun contract? Volgens contract moet ik gewoon bijbetalen als ik meer verbruik, maar heb ik altijd volle snelheid??
Als dit bevestigd wordt, heb ik wel erg gegronde reden om mijn contract voortijdig op te zeggen.
Meer info hierover welkom!
Moomin
Als dit bevestigd wordt, heb ik wel erg gegronde reden om mijn contract voortijdig op te zeggen.
Meer info hierover welkom!
Moomin
ik heb even op de site van realdsl gekeken maar ik kan dat over dat smallband niet meer vinden
dat je niet terug geplaatst word en dat automatisch te veel begeruikte mb's
verrekent word (stond er toch wel volgens mij ) ???????
dat je niet terug geplaatst word en dat automatisch te veel begeruikte mb's
verrekent word (stond er toch wel volgens mij ) ???????
I'm no man i'm no women i'm a BAT
-
- Starter
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 27 nov 2006, 09:29
blijkbaar heb je het meeste kans door tweemaal 2 te drukken.
ik hou het voor bekeken met readsl, alléén jammer dat de nieuwe maand nu net gestart is Pas eind januari ga ik van hun amateuristisch gedoe af zijn.
Voor andere geintereseerde
Aangetekende brief
RealROOT BVBA, Back-office ADSL, Borkelstraat 2/4, 2900 Schoten
Voor andere geintereseerde
Aangetekende brief
RealROOT BVBA, Back-office ADSL, Borkelstraat 2/4, 2900 Schoten
Vampier schreef:Hier zijn de telefoon nummers
Rdsl 03 2880087
Mobistar 03 2012302
VEEL SUCCES
Ik heb zojuist contact opgenomen met Mobistar waar men wist te vertellen
dat ik op smallband zit en toen ik hun erop wees dat ik een FUP van
100GB heb , ze me vertelden dat de limiet nu 75GB is(floating 30 dagen
ala Telenet) wat dus totaal onwerkbaar wordt. Ze wisten zelfs niet te
vertellen hoeveel ik had verbruikt. Volgens mij zijn preventief alle
(ex)-rsdl klanten op smallband gezet. Ik werd ook aangeraden om indien
maandag alles niet in orde is, terug te bellen. Leuk weekend op smallband.
Ik raad iedereen het mobistar nummer bellen.
greets,
Bon, effe gebeld met die Mobistar nummer. Dat blijkt in feite Signpost (FullADSL) te zijn, zij staan in voor de technische ondersteuning van de RealDSL lijnen.
Ze bevestigden dat ik op smalband ben gesmeten en daar nog een hele maand op zal staan (glijdende meter ipv reset elke maand). De limiet zou nu - onder druk van Mobistar - op 75 GB staan, en Wie daar boven gaat wordt onmiddellijk op smalband gesmeten.
Ik heb hun gevraagd mij deze gegevens per meial te bezorgen - dit is namelijk een aanpassing van het contract waar ik het niet mee eens ben en dus recht heb op voortijdige opzeg van mijn contract. Bij RealDSL raak je niet binnen en kan je die info dus niet loskrijgen.
Kortom, afwachtende op email en hello Dommel here I come...
Moomin
Ze bevestigden dat ik op smalband ben gesmeten en daar nog een hele maand op zal staan (glijdende meter ipv reset elke maand). De limiet zou nu - onder druk van Mobistar - op 75 GB staan, en Wie daar boven gaat wordt onmiddellijk op smalband gesmeten.
Ik heb hun gevraagd mij deze gegevens per meial te bezorgen - dit is namelijk een aanpassing van het contract waar ik het niet mee eens ben en dus recht heb op voortijdige opzeg van mijn contract. Bij RealDSL raak je niet binnen en kan je die info dus niet loskrijgen.
Kortom, afwachtende op email en hello Dommel here I come...
Moomin
ik wil gewoon eens mijn frustratie uiten van hun praktijken, en zo voortijdig mijn contract opzeggen.
Net gebeld naar mobistar en ik wacht nu op een email met de gegevens 75gig ipv 100 gig.
da lucht op ... op naar domme
ps ik had 124 gig .... *trots*
Net gebeld naar mobistar en ik wacht nu op een email met de gegevens 75gig ipv 100 gig.
da lucht op ... op naar domme
ps ik had 124 gig .... *trots*
avatara schreef:ik wil gewoon eens mijn frustratie uiten van hun praktijken, en zo voortijdig mijn contract opzeggen.
Hoi,
Net als jullie ben ik sinds vandaag op smallband gezet ook al verbruik ik
helemaal niet veel volume want ik heb GeekDsl 16 maand geleden
genomen wegens het vaste IP. Dus daarmee weet ik dat het volume
verhaal puur BS is Bovendien heb ik vandaag zowel aan Mobistar
en Realdsl mensen gevraagd hoeveel GB ik de laatste 30 dagen volgens
hun zou verbruikt hebben waarop ze me niet konden antwoorden.
Ik heb dus Dommel gecontacteerd waar men mij wist te vertellen dat
onderstaande formule vanaf 10 december op hun site te bestellen zal zijn,
en vanaf 15 december kan geaktiveerd worden. BTW zeer vriendelijk
en professioneel personeel zowel op verkoop als technische dienst.
Dus nog 2 weekjes wachten.
Greets.
===========================================
Nieuw abonnementstype (€59/maand) :
* down 4MBit/s; up 320kbps/s
* 100GB/maand
* fixed IP
* backupaccount van 5GB
dommel.com presents: adsl netconnect plus
as of 10/12/2006 dommel.com will add a new offering to its current product portfolio. the netconnect plus account will have a downloadspeed of 4.0 mbit/sec, an uploadspeed of 320 kbps/sec and a monthly transferlimit of 100GB of data every month. the account will also feature a fixed ipaddress and an included online backupaccount of 5GB. the setupcharge for this account will be a one-time fee of 20.00 euro. the recurring fee will be 59.00 euro per month. the mentioned rates are vat inclusive.
=============================================
ik heb ook nog even gebeld maar ze wisten nog niks over mijn gegevens (moest nog terug bellen)
maar ik vroeg over de download meter
ik zei die wordt toch gereset iedere eerste van de maand , nee zei hij dat is een balk van 30 dagen die verschuift (zelfde als telenet)
mijn vraag is nu het volgende
ik wil dus van realdsl af (dommel lijkt me wel wat) maar heb ik nu genoeg argumenten om het contract op te zeggen juridisch????
download limiet weer verlaagt (100 naar 75 gig)
andere manier van je download te controleren (zonder dat je het zelf kan checken)
slecht produkt leveren over de hele linie ( in anderhalf jaar tijd totaal 3 weken zonder internet gezeten) zonder enige compensatie)
slecht berijkbaar ect ect
ik wil alleen weten is dit genoeg om op te zeggen ???
graag een serieus antwoord (zonder gevoelens erbij) hehe
maar ik vroeg over de download meter
ik zei die wordt toch gereset iedere eerste van de maand , nee zei hij dat is een balk van 30 dagen die verschuift (zelfde als telenet)
mijn vraag is nu het volgende
ik wil dus van realdsl af (dommel lijkt me wel wat) maar heb ik nu genoeg argumenten om het contract op te zeggen juridisch????
download limiet weer verlaagt (100 naar 75 gig)
andere manier van je download te controleren (zonder dat je het zelf kan checken)
slecht produkt leveren over de hele linie ( in anderhalf jaar tijd totaal 3 weken zonder internet gezeten) zonder enige compensatie)
slecht berijkbaar ect ect
ik wil alleen weten is dit genoeg om op te zeggen ???
graag een serieus antwoord (zonder gevoelens erbij) hehe
I'm no man i'm no women i'm a BAT
Wettelijk gezien kan je er zo onderuit daar zij niet aan de voorwaarde
voldoen waar voor je hebt getekend.
Als je nu een aangetekende opstuurd denk ik zelf dat je in januari niets
moet betalen daar zij van hun zijde het contract niet voldoen.
In ieder geval bij mij is het click domicilliering weg en bye bye Realdsl
Dommel here I come en zeker met hun nieuw product dat er vanaf 10/12
is.
Vraag me alleen af hoe we die offline periode moeten verantwoorden.
Geld terug misschien
voldoen waar voor je hebt getekend.
Als je nu een aangetekende opstuurd denk ik zelf dat je in januari niets
moet betalen daar zij van hun zijde het contract niet voldoen.
In ieder geval bij mij is het click domicilliering weg en bye bye Realdsl
Dommel here I come en zeker met hun nieuw product dat er vanaf 10/12
is.
Vraag me alleen af hoe we die offline periode moeten verantwoorden.
Geld terug misschien
heb net gebeld met realdsl waarna ik doorgeschakeld werd naar fulladsl, daar hebben ze me hetzelfde verhaal verteld, ik ben ook op smallband gegooid, nou of het waar is of niet weet ik niet want customer.realdsl.be is nu al zo'n maand of 4 offline en in het jaar dat ik realdsl ben heb ik zo'n 3 maand zonder internet gezeten, raar dat daar niks van gezegd wordt.
btw, die kerel ging er alles aandoen om het nog voor het weekend in orde te krijgen en legde de telefoon neer nog voor ik de kans had om te zeggen wie ik eigenlijk was, dus om samen te vatten, op smallband gesmeten zonder ook maar enige verwittiging of melding dat dit nu van toepassing is, hmm, amateuristisch zo te zien, veel kan ik er niet aan doen, wel zend ik mijn opzeggingsbrief op. Heb ik dan een verplichte wachttijd van 3 maanden?
btw, die kerel ging er alles aandoen om het nog voor het weekend in orde te krijgen en legde de telefoon neer nog voor ik de kans had om te zeggen wie ik eigenlijk was, dus om samen te vatten, op smallband gesmeten zonder ook maar enige verwittiging of melding dat dit nu van toepassing is, hmm, amateuristisch zo te zien, veel kan ik er niet aan doen, wel zend ik mijn opzeggingsbrief op. Heb ik dan een verplichte wachttijd van 3 maanden?
- netdata
- Elite Poster
- Berichten: 1677
- Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
- Twitter: wdhaeseleer
- Locatie: Turnhout
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
- Contacteer:
Ik kan idd bevestigen dat wij mensen moeten op smallband zetten.
Dit vanaf een verbuik van 75 GB
Jammer genoeg is dit iets wat Mobistar beslist heeft...
Dit vanaf een verbuik van 75 GB
Jammer genoeg is dit iets wat Mobistar beslist heeft...
- netdata
- Elite Poster
- Berichten: 1677
- Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
- Twitter: wdhaeseleer
- Locatie: Turnhout
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
- Contacteer:
Vampier schreef:ik ben ook bezig om mijn opzegbrief te schrijven
maar heb nog een vraag kan ik de domiciliering gewoon stopzetten maandag of hoe zit dat hier in belgie ?????????
heb er geen ervaring mee
Als je online banking hebt kan je dat onmiddelijk stopzetten.
Ik raad je ook aan dat dan te doen om zeker geen shit voor te hebben
prodata schreef:Ik kan idd bevestigen dat wij mensen moeten op smallband zetten.
Dit vanaf een verbuik van 75 GB
Jammer genoeg is dit iets wat Mobistar beslist heeft...
Het zou leuk zijn als RealRoot dit officieel even aan zijn klanten melden zou en hun de optie zou aanbieden hun contract voortijdig te beeindigen indien ze dat wensen.
Nu moeten we maar een aangetekende brief sturen en hopen dat RealRoot geen onaangename verrassingen in petto heeft.
Moomin
In dit geval kan je zo onder je contract uit zelfs al ben je maar 1 maand
bij realdsl ze komen hun contract niet na en veranderen dit zonder
enige vorm van verwittigen.Net zoals hun netwerk(upgrade).
Ik ben pleite ben echt dat geknoei beu.
==========================================
Te zwijgen over de support die zeer ongeintereseerd overkwam
(je zou voor minder tuurlijk).
A:U bent op smallband gezet omdat U te veel gedownload hebt.
V: Heb hier zelf een meter geinstalleerd en die geef 80GB aan,
dit is toch realdsl met een FUP van 100 GIG niet?
A:(algemene stilte) en wat getik op een computer in de achtergrond
Het ligt aan mobistar en wij kunnen er niet veel aan doen.
V:Jamaar jullie kunnen technisch gezien toch zien hoeveel iemand gebruikt
niet?
A:Neen dat ligt bij mobistar.
===========================================
Ik hoef hier geen woorden meer aan vuil te maken.
Ik raad iederen asap aan zijn domiciliering stil te zetten en
naar dommel of edpnet over te schakelen.
bij realdsl ze komen hun contract niet na en veranderen dit zonder
enige vorm van verwittigen.Net zoals hun netwerk(upgrade).
Ik ben pleite ben echt dat geknoei beu.
==========================================
Te zwijgen over de support die zeer ongeintereseerd overkwam
(je zou voor minder tuurlijk).
A:U bent op smallband gezet omdat U te veel gedownload hebt.
V: Heb hier zelf een meter geinstalleerd en die geef 80GB aan,
dit is toch realdsl met een FUP van 100 GIG niet?
A:(algemene stilte) en wat getik op een computer in de achtergrond
Het ligt aan mobistar en wij kunnen er niet veel aan doen.
V:Jamaar jullie kunnen technisch gezien toch zien hoeveel iemand gebruikt
niet?
A:Neen dat ligt bij mobistar.
===========================================
Ik hoef hier geen woorden meer aan vuil te maken.
Ik raad iederen asap aan zijn domiciliering stil te zetten en
naar dommel of edpnet over te schakelen.
prodata schreef:Ik kan idd bevestigen dat wij mensen moeten op smallband zetten.
Dit vanaf een verbuik van 75 GB
Jammer genoeg is dit iets wat Mobistar beslist heeft...
En dit is dan met een lopende meter?
Want ik kan niet geloven dat er iemand nu al 75GB in december heeft gedownload.
Of is dit een vergissing en mogen de gebruikers in december nog surfen (of moeten we een hele maand betalen om op smallband te zitten?)
(ps: dit is geen persoonlijke aanval, maar misschien kun je ons hier iets meer over informeren; lees: hoe lang moeten we op smallband zitten)
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ik hang al vanaf 16.55 aan de telefoon bij mobistar (is nu 17.26) om gegevens te krijgen over mijn download
iK BEN HET ZAT NU
Domiciliëringen - bevestiging opzegging
De opzegging van domiciliëring 038-0648332-59 ten gunste van REALROOT BVBA werd op 01/12/2006 doorgestuurd.
OPGELET: Als de schuldeiser voor deze domiciliëring reeds een factuur aan Fortis Bank aangeboden heeft, is het mogelijk dat de betaling toch nog uitgevoerd wordt.
ik hoop dat iedereen die op smallband staat dit doet
ik hang al vanaf 16.55 aan de telefoon bij mobistar (is nu 17.26) om gegevens te krijgen over mijn download
iK BEN HET ZAT NU
Domiciliëringen - bevestiging opzegging
De opzegging van domiciliëring 038-0648332-59 ten gunste van REALROOT BVBA werd op 01/12/2006 doorgestuurd.
OPGELET: Als de schuldeiser voor deze domiciliëring reeds een factuur aan Fortis Bank aangeboden heeft, is het mogelijk dat de betaling toch nog uitgevoerd wordt.
ik hoop dat iedereen die op smallband staat dit doet
I'm no man i'm no women i'm a BAT
Vampier schreef:[...]Domiciliëringen - bevestiging opzegging
De opzegging van domiciliëring 038-0648332-59 ten gunste van REALROOT BVBA werd op 01/12/2006 doorgestuurd.
[...]
ik hoop dat iedereen die op smallband staat dit doet
het probleem is wel dat je dan 47 euro betaald voor niets! (als ze u dan ook direct afsluiten) ik ga nu doen wat ik al lang zeg en overstappen op dommel, hopelijk duurt de overstap niet te lang want ik heb dagelijks internet nodig.
ik heb hem eindelijk aan de telefoon gehad
hij kwam met gegevens dat ik 80 gig gedownload zou hebben en dat ze vanaf 2 november gemeten hadden.
Ik kan me niet voorstellen dat het zo is , maar allee ik ben de broerste niet
laat het 80 gig zijn , dan zit ik nog niet aan de 100 gig die in het contract staat ( hij zei zelf er staat geen limiet maar fup) ik zei die staat gelijk met 100 gig bij readdsl , hij zei ook nog dat die 75 gig blijft en niet meer weggaat
dus mensen reden genoeg om op de te zeggen dacht ik.
Hij was het met me eens dat het allemaal niet klopte en dat hij alles over zich heen kreeg ( wat ik kan begrijpen ) dont shoot the messengser hehe
Nu nog een technische vraag weet iemand mij te vertellen hoe het verder gaat als je je aanmeld bij een ander bv Dommel.
hoelang ga je zonder internet zitten ??
ik heb net betaald bij rsdl op 29 nov dus in theorie zou ik tot 29 dec internet (small of breedband ) moeten hebben
hij kwam met gegevens dat ik 80 gig gedownload zou hebben en dat ze vanaf 2 november gemeten hadden.
Ik kan me niet voorstellen dat het zo is , maar allee ik ben de broerste niet
laat het 80 gig zijn , dan zit ik nog niet aan de 100 gig die in het contract staat ( hij zei zelf er staat geen limiet maar fup) ik zei die staat gelijk met 100 gig bij readdsl , hij zei ook nog dat die 75 gig blijft en niet meer weggaat
dus mensen reden genoeg om op de te zeggen dacht ik.
Hij was het met me eens dat het allemaal niet klopte en dat hij alles over zich heen kreeg ( wat ik kan begrijpen ) dont shoot the messengser hehe
Nu nog een technische vraag weet iemand mij te vertellen hoe het verder gaat als je je aanmeld bij een ander bv Dommel.
hoelang ga je zonder internet zitten ??
ik heb net betaald bij rsdl op 29 nov dus in theorie zou ik tot 29 dec internet (small of breedband ) moeten hebben
I'm no man i'm no women i'm a BAT
OK ik heb weer verbinding na even naar die signpost helpdesk gebeld te hebben.
De limiet is 75 gig met een glijdende meter van 30 dagen, maar je kan het verbruik dus nergens nazien.
Ze hebben nu wel net 54 euro aangerekend voor de diensten in december, wat waarschijnlijk een volle maand smallband zal zijn, das ook proper.
In mijn contract dat ik in juni 2005 heb getekend stond er niets in over smallband of limieten, dit is dus contractbreuk. Spijtig, ik ben lang tevreden klant geweest.
De limiet is 75 gig met een glijdende meter van 30 dagen, maar je kan het verbruik dus nergens nazien.
Ze hebben nu wel net 54 euro aangerekend voor de diensten in december, wat waarschijnlijk een volle maand smallband zal zijn, das ook proper.
In mijn contract dat ik in juni 2005 heb getekend stond er niets in over smallband of limieten, dit is dus contractbreuk. Spijtig, ik ben lang tevreden klant geweest.
Braincel schreef:In dit geval kan je zo onder je contract uit zelfs al ben je maar 1 maand
bij realdsl ze komen hun contract niet na en veranderen dit zonder
enige vorm van verwittigen.Net zoals hun netwerk(upgrade).
Ik vrees dat het zo makkelijk niet is. In hun algemene voorwaarden staat dat ze zonder verwittiging hun contractvoorwaarden mogen wijzigen, en enkel indien de verandering een "wezenlijke beperking van de verplichtingen van RealROOT BVBA" vormt mag je je contract onmiddelijk beeindigen.
Wat is "wezelijk"? Wat jij wezelijk vind hoeft RealRoot of een eventuele rechter daarom nog niet wezelijk te vinden.
Kortom, er is ruimte voor RealRoot om het erg onaangenaam te maken voor mensen die weggaan voor hun jaarcontract verlopen is.
Moomin
Akkoord wat je zegt maar dit gebeurd tot 2 maal toe zonder enige vorm van communicatie.
Eerst was er de zogenaamde upgrade,nu blijkt dat er een 75gig limiet is.
Ook zonder te verwittigen en zonder ook een vorm van bewijs dat je
dit volume overschrijdt.Ik denk dat dit wezelijk genoeg is hoor.
Als je voor een grot grof brood betaald moeten ze ook niet afkomen met een klein wit brood voor dezelfde prijs
Wat zoals bij sommige een website dagelijks moet upgedate worden,echt leuk hoor.
Eerst was er de zogenaamde upgrade,nu blijkt dat er een 75gig limiet is.
Ook zonder te verwittigen en zonder ook een vorm van bewijs dat je
dit volume overschrijdt.Ik denk dat dit wezelijk genoeg is hoor.
Als je voor een grot grof brood betaald moeten ze ook niet afkomen met een klein wit brood voor dezelfde prijs
Wat zoals bij sommige een website dagelijks moet upgedate worden,echt leuk hoor.
cL schreef:... glijdende meter van 30 dagen, maar je kan het verbruik dus nergens nazien. ...
Das heel tof, dus dan heb ik net 47 euro betaald voor niets, dan kan ik al beter direct realdsl opzeggen en niet meer wachten
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 14 kbit/s or 2 kbyte/s
- Upload speed : 26 kbit/s or 3 kbyte/s
Fri Dec 1 2006 at 18:07:54 UTC+0100
Ik heb paar weken terug een week zonder internet gezeten.
Ik geef wel toe dat ik een zware gebruiker ben maar ben een van de eersten die een contract met realdsl hadden, dus zonder limiet met fup.
Ook dubbele betaling is gebeurt bij mij en ben van plan een andere isp te zoeken.
De vraag is welke isp biedt mij ongelimiteerd volume aan een redelijke prijs??
Volgens mij geen een belgische provider....
- Download speed : 14 kbit/s or 2 kbyte/s
- Upload speed : 26 kbit/s or 3 kbyte/s
Fri Dec 1 2006 at 18:07:54 UTC+0100
Ik heb paar weken terug een week zonder internet gezeten.
Ik geef wel toe dat ik een zware gebruiker ben maar ben een van de eersten die een contract met realdsl hadden, dus zonder limiet met fup.
Ook dubbele betaling is gebeurt bij mij en ben van plan een andere isp te zoeken.
De vraag is welke isp biedt mij ongelimiteerd volume aan een redelijke prijs??
Volgens mij geen een belgische provider....
isp's in Belgie lopen achter!
Dit is mijn opzeg brief dacht dat het duidelijk zakelijk en netjes was
Geachte heren hierbij zeg ik het contract op me U omdat U nu voor de tweede keer zonder mij in te lichten de download limiet verlaagd heeft.
Het was eerst FUP met een grens van ongeveer 100 gig
“zal een volume van 100 gig per maand nog steeds aanvaardbaar zijn als een fair use.”
Staat nu nog steeds in het contract.
Nu op 30 november ben ik terug gezet op smallband (zonder mij in te lichten) om dat nu de download limiet is terug geschroefd naar 75 gig
(bevestig door mobistar).
Dat is dan de tweede grote verandering die U doorvoert zonder mij in te lichten.
Daarbij komt bij dat U site om het volume te checken al meer dan een half jaar uit de lucht is dus niemand kan checken hoeveel hij gedownload heeft.
Daarbij komt er nog eens bij dat U ineens een andere manier van meten heeft, het was eerst op de eerste van de maand dat de teller gereset wordt
En nu is het ineens een lopende balk van 30 dagen die mee schuift
Voorbeeld,.. Ik download 10 gig op 2 dec dan gaat het op 2 jan weer bij geschreven worden. ( is ook niet verteld aan de leden.
Dan de informatie , das heel makkelijk ER IS GEEN INFORMATIE van U kant op geen enkele wijze.
Telefonisch heel moeilijk te bereiken, als ik mij aanmeld als particulier dan word door geschakeld word de lijn 9 van de 10 keer verbroken of je hoort een muziekje en dan alsnog gedisconnect wordt,
Dus meld ik mij aan als bedrijf (dan word de verbinding niet verbroken namelijk )
Dan al die tijd dat ik geen internet heb gehad , ik denk in totaal dat ik bij U lid ben zo kleine 3 weken.
Nog nooit is er een excuus gemaakt tegenover mij of ook maar over enige compensatie te zwijgen.
“RealROOT BVBA behoudt zich het recht voor procedurele en technische wijzigingen en/of verbeteringen in de RealROOT-Dienst of in de Toegangscode van de Gebruiker door te voeren”
Gaat in dit geval niet op omdat er geen verbetering is maar een verslechtering van het contract voor mij, en waar ik dus ook niet voor getekend heb toen ik lid werd.
Dus al met al genoeg redenen om op te zeggen dacht ik
Ik wens U het alles beste met U bedrijf maar zonder mij.
Hoogachtend .............
en nu maar hopen dat ze niet teveel liggen te kloten
ps: misschien kan iemand die echt verstand van deze zaken heeft misschien antwoord geven.??????
of dit terecht is thnx
Geachte heren hierbij zeg ik het contract op me U omdat U nu voor de tweede keer zonder mij in te lichten de download limiet verlaagd heeft.
Het was eerst FUP met een grens van ongeveer 100 gig
“zal een volume van 100 gig per maand nog steeds aanvaardbaar zijn als een fair use.”
Staat nu nog steeds in het contract.
Nu op 30 november ben ik terug gezet op smallband (zonder mij in te lichten) om dat nu de download limiet is terug geschroefd naar 75 gig
(bevestig door mobistar).
Dat is dan de tweede grote verandering die U doorvoert zonder mij in te lichten.
Daarbij komt bij dat U site om het volume te checken al meer dan een half jaar uit de lucht is dus niemand kan checken hoeveel hij gedownload heeft.
Daarbij komt er nog eens bij dat U ineens een andere manier van meten heeft, het was eerst op de eerste van de maand dat de teller gereset wordt
En nu is het ineens een lopende balk van 30 dagen die mee schuift
Voorbeeld,.. Ik download 10 gig op 2 dec dan gaat het op 2 jan weer bij geschreven worden. ( is ook niet verteld aan de leden.
Dan de informatie , das heel makkelijk ER IS GEEN INFORMATIE van U kant op geen enkele wijze.
Telefonisch heel moeilijk te bereiken, als ik mij aanmeld als particulier dan word door geschakeld word de lijn 9 van de 10 keer verbroken of je hoort een muziekje en dan alsnog gedisconnect wordt,
Dus meld ik mij aan als bedrijf (dan word de verbinding niet verbroken namelijk )
Dan al die tijd dat ik geen internet heb gehad , ik denk in totaal dat ik bij U lid ben zo kleine 3 weken.
Nog nooit is er een excuus gemaakt tegenover mij of ook maar over enige compensatie te zwijgen.
“RealROOT BVBA behoudt zich het recht voor procedurele en technische wijzigingen en/of verbeteringen in de RealROOT-Dienst of in de Toegangscode van de Gebruiker door te voeren”
Gaat in dit geval niet op omdat er geen verbetering is maar een verslechtering van het contract voor mij, en waar ik dus ook niet voor getekend heb toen ik lid werd.
Dus al met al genoeg redenen om op te zeggen dacht ik
Ik wens U het alles beste met U bedrijf maar zonder mij.
Hoogachtend .............
en nu maar hopen dat ze niet teveel liggen te kloten
ps: misschien kan iemand die echt verstand van deze zaken heeft misschien antwoord geven.??????
of dit terecht is thnx
Laatst gewijzigd door Vampier 01 dec 2006, 18:32, in totaal 1 gewijzigd.
I'm no man i'm no women i'm a BAT
dit kan voor mij ook niet door de beugel, eerst fup dan 100 gig en nu ineens 75 gig zonder enige controle.
Domiciliëring is stopgezet. Zoals zovelen is bij mij ook net 54 euro van de rekening gegaan voor december dus ik zal ook nog ff mogen wachten tot aan januari om over te schakelen.
Ik ben altijd heel tevreden geweest van realdsl maar dit is onaanvaardbaar. Ik betaal geen 54 euro per maand om dan gedurende die hele maand op smallband te zitten.
Ik weet nog niet naar welke over te schakelen maar het zal wss edpnet of dommel worden.
Domiciliëring is stopgezet. Zoals zovelen is bij mij ook net 54 euro van de rekening gegaan voor december dus ik zal ook nog ff mogen wachten tot aan januari om over te schakelen.
Ik ben altijd heel tevreden geweest van realdsl maar dit is onaanvaardbaar. Ik betaal geen 54 euro per maand om dan gedurende die hele maand op smallband te zitten.
Ik weet nog niet naar welke over te schakelen maar het zal wss edpnet of dommel worden.
Better to let people think your a fool then to open your mouth and remove all doubt