geen DOMMEL meer : geen paniek het is niet hun fout.
-
- Plus Member
- Berichten: 213
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 3 keer
Mijn broer heeft ook dommel, regio Bornem, heeft daar nooit problemen gehad, zelfs op mediumband had hij een stabiele 100 KB/s. Zolang ze meer bandbreedte blijven aankopen als er meer leden zijn is alles dik in orde. Heb zeker het gevoel dat de mensen van dommel niet te gierig zijn om daar regelmatig in te investeren. Uiteindelijk is het voor hun zeer belangrijk om de naam te hebben van een stabiel netwerk, anders valt de massale toestroom van nieuwe leden als een pudding in elkaar.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Ik ben sinds begin mei klant voor ADSL en tevreden ... kleine problemen zijn er overal. Ik heb sinds 1995 al genoeg ondervonden. De beginperiode bij Globe enz. In 1998 of 99 heb ik de eerste keer Dommel aangeraden voor een ex-collega die in Thailand ging wonen en in 2000 raadde ik een school Dommel aan. Voor hosting ben ik zelf ook al 2 jaar bij Dommel met mijn eigen domein. De hele periode heb ik geen enkel probleem gehad dat niet direct en correct werd opgelost.
De kwaliteit van een provider is meer dan het netwerk, het is ook de manier waarop evenrtuele problemen opgelost worden.
De kwaliteit van een provider is meer dan het netwerk, het is ook de manier waarop evenrtuele problemen opgelost worden.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Idem. Ik ben er nu een 4-tal maand bij, geen problemen mee. Onlangs wat capacity problemen maar die zijn opgelost.
Als je de helpdesk nodig hebt kun je er vanop aan dat ze een duidelijk antwoord geven.
Jan
Als je de helpdesk nodig hebt kun je er vanop aan dat ze een duidelijk antwoord geven.
Jan
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Over de snelheden ben ik ook tevreden, zij zijn inderdaad stabiel. Het zijn die disconnects die (vooral 's nachts) irritant zijn.
Zoals nu bv : van 15:30 al aan het gamen zonder ook maar enig probleem, van 21:00 tot nu al zeker 5 disconnects gehad!!! Niemand in onze guild heeft er last van..
Zoals nu bv : van 15:30 al aan het gamen zonder ook maar enig probleem, van 21:00 tot nu al zeker 5 disconnects gehad!!! Niemand in onze guild heeft er last van..
Heronic schreef:Over de snelheden ben ik ook tevreden, zij zijn inderdaad stabiel. Het zijn die disconnects die (vooral 's nachts) irritant zijn.
Zoals nu bv : van 15:30 al aan het gamen zonder ook maar enig probleem, van 21:00 tot nu al zeker 5 disconnects gehad!!! Niemand in onze guild heeft er last van..
Post je modem waarde eens? Het is vooral de noise margin die interesant is. Want ik heb een gelijkend probleem. Maar dit ligt niet aan dommel maar aan belgacom.
Greetz Wouter
-
- Premium Member
- Berichten: 645
- Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37
ik heb mijn modem nu sinds de 30ste zowat constant aan laten staan. 1 maal een vreemde disconnect gehad 2 nachten geleden, iets voor 12 uur 's nachts
anders: perfect stabiel
anders: perfect stabiel
- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
ANARCHY92 schreef:Heronic schreef:Over de snelheden ben ik ook tevreden, zij zijn inderdaad stabiel. Het zijn die disconnects die (vooral 's nachts) irritant zijn.
Zoals nu bv : van 15:30 al aan het gamen zonder ook maar enig probleem, van 21:00 tot nu al zeker 5 disconnects gehad!!! Niemand in onze guild heeft er last van..
Post je modem waarde eens? Het is vooral de noise margin die interesant is. Want ik heb een gelijkend probleem. Maar dit ligt niet aan dommel maar aan belgacom.
Greetz Wouter
Hoe bedoel je precies?
Heronic schreef:Over de snelheden ben ik ook tevreden, zij zijn inderdaad stabiel. Het zijn die disconnects die (vooral 's nachts) irritant zijn.
Zoals nu bv : van 15:30 al aan het gamen zonder ook maar enig probleem, van 21:00 tot nu al zeker 5 disconnects gehad!!! Niemand in onze guild heeft er last van..
De laatste tijd valt het wel mee hier. Tis maar één keer per week dat de boel 's nachts plat gaat liggen. Zeker een verbetering...
- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Yoho het is weer nacht en daar gaan we weer... vanavond iets vroeger dan gewoonlijk maar aangekondigd door lekker zware lag.
Als hetvolgende is wat je vraagt :
PPPOE
VPI/VCI 8/35
LCC
MTU 1454
Maar wat is er 's nachts dan anders?
Heb nu trouwens wel steeds dat ik mijn 'syn' verlies.
Maar evengoed.. enkel 's nachts of toch na 23u meestal (vandaag uurtje vroeger)
Als hetvolgende is wat je vraagt :
PPPOE
VPI/VCI 8/35
LCC
MTU 1454
Maar wat is er 's nachts dan anders?
Heb nu trouwens wel steeds dat ik mijn 'syn' verlies.
Maar evengoed.. enkel 's nachts of toch na 23u meestal (vandaag uurtje vroeger)
ik heb nu net tot 12u30 zitten gamen, en heb totaal geen last van lag of disconnects, dit is regio kortrijk wel, msch dat er ergens een centrale overbelast begint te geraken.
Wel raar dat dit snachts gebeurt, dommel heeft toch geen nachttarrief voor zover ik weet? Anders ga ik dit toch vlug beginnen gebruiken
Wel raar dat dit snachts gebeurt, dommel heeft toch geen nachttarrief voor zover ik weet? Anders ga ik dit toch vlug beginnen gebruiken
Heronic schreef:Als hetvolgende is wat je vraagt :
PPPOE
VPI/VCI 8/35
LCC
MTU 1454
Nee dat was het niet
In je modem/router zit normaal ergens een status pagina, in die status pagina staat de NOISE MARGIN dat is het geene dat interesant is.
Als deze onder de 6 komt dan mag je de sync wel vergeten. Ik weet dit toevalig omdat ik het zelfde probleem heb. Dit komt meestal door slechte eind bekabeling. Bij mij kan ik hier niets aan veranderen mits het niet de bekabeling hier binnen is maar de bekabeling van belgacom op de straat. En belgacom wil hier niets aan veranderen.
Greetz Wouter
- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Heb zopas een ticket aangemaakt... Het kan mij allemaal niet meer schelen. Deze verbinding is ronduit waardeloos 's nachts.
30 minuten zonder disconnect is al lekker lang.
Wat die noise betreft.. ik kan het niet onmiddelijk vinden maareh...
zou er dan 's nachts so vanaf omstreeks 22:00 meer noise zijn dan overdag?
Ik heb weer de hele nacht bezig geweest met 1 missie te doen die ik jammer genoeg niet kunnen voltooien heb daar ik nooit het einde haal.. hele party's die resignen, weer lekker voor laffe leaver doorgaan. Ik kap ermee..
Kan ik omwille van die reden opstappen? Ik zie het echt niet zitten zo.
M'n dial up is stukken stabieler dan dommel ('s nachts) alleen jammer dat het zo duur is en ik ondertussen de indruk krijg dat ik voor iets betaal waar ik alleen maar frustraties voor terug krijg.
30 minuten zonder disconnect is al lekker lang.
Wat die noise betreft.. ik kan het niet onmiddelijk vinden maareh...
zou er dan 's nachts so vanaf omstreeks 22:00 meer noise zijn dan overdag?
Ik heb weer de hele nacht bezig geweest met 1 missie te doen die ik jammer genoeg niet kunnen voltooien heb daar ik nooit het einde haal.. hele party's die resignen, weer lekker voor laffe leaver doorgaan. Ik kap ermee..
Kan ik omwille van die reden opstappen? Ik zie het echt niet zitten zo.
M'n dial up is stukken stabieler dan dommel ('s nachts) alleen jammer dat het zo duur is en ik ondertussen de indruk krijg dat ik voor iets betaal waar ik alleen maar frustraties voor terug krijg.
Niet vergeten naar uw type chauffage te kijken. Er zijn bepaalde types die storing geven. Kan zijn dat die bij jou aan slaagt rond middernacht, beetje vroeger, beetje later en dat je dan problemen hebt.
Denk dat het hier ergens op userbase gepost geweest is.
Hier is het: http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... ge+storing
Ging wel over TV maar wie weet bestaat hetzelfde geval voor adsl...
Denk dat het hier ergens op userbase gepost geweest is.
Hier is het: http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... ge+storing
Ging wel over TV maar wie weet bestaat hetzelfde geval voor adsl...
Please help, looking for a way to get rich and fast
- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Zou best wel kunnen.. alleen is het nog wachten op de man die de thermostaat komt aansluiten en de boiler afstellen... momenteel slaat die enkel aan voor warm water. Ik weet het echt niet meer.
Het is wel zo dat alle electriciteit, telefoon, tv, etc door 1 groot gat naar boven gaan. Niettemin zitten de telefoon en tv kabels allemaal afzonderlijk van elkaar gescheiden in elk hun eigen 20mm buis. 's nachts is er geen extra verbruik tov overdag... enkel dezelfde 2 pc's als altijd...
Het is wel zo dat alle electriciteit, telefoon, tv, etc door 1 groot gat naar boven gaan. Niettemin zitten de telefoon en tv kabels allemaal afzonderlijk van elkaar gescheiden in elk hun eigen 20mm buis. 's nachts is er geen extra verbruik tov overdag... enkel dezelfde 2 pc's als altijd...
Het is een heel werkje maar eventueel eens in de kelder gaan zitten waar de telefoon kabel toekomt en daar uw adsl aftakken. Als het dan nog een probleem vormt moet het wel van buiten uw huis zijn.
Please help, looking for a way to get rich and fast
- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
OK als het moet zal ik dat dan eens doen.. 's nachts dan... want overdag kan ik gerust boven blijven want dan gaat het wel vlot...
In elk geval zou ik graag weten :
Kan ik kostenloos opzeggen omwille van dit toch wel enorm op m'n .. werkend probleem?
Ik ben zo'n klein uurtje terug van m' werk gekomen (vroeger dan normaal) en heb ondertussen 3 disconnects gehad!!!!!!! Ik heb al een hele week de nacht en ben dus om 6:30 online en heb dan geen problemen.
Deze situeren zich dus van 21:00 tot 22:00 voorbodes met stevige lagbursts zo nu en dan, van 22:00 tot ten laatste 6:30 disconnects a gogo.
(nee ik ga niet meer wachten en zien wanneer de laatste is... de emmer is vol)
Wat kan ik daaraan doen?
Nu ga ik NOG EENS een ticket maken en NOG EENS hopen dat iemand daar dat ook effectief eens leest en een kleine moeite zou kunnen doen om dan een antwoordje te geven.
In elk geval zou ik graag weten :
Kan ik kostenloos opzeggen omwille van dit toch wel enorm op m'n .. werkend probleem?
Ik ben zo'n klein uurtje terug van m' werk gekomen (vroeger dan normaal) en heb ondertussen 3 disconnects gehad!!!!!!! Ik heb al een hele week de nacht en ben dus om 6:30 online en heb dan geen problemen.
Deze situeren zich dus van 21:00 tot 22:00 voorbodes met stevige lagbursts zo nu en dan, van 22:00 tot ten laatste 6:30 disconnects a gogo.
(nee ik ga niet meer wachten en zien wanneer de laatste is... de emmer is vol)
Wat kan ik daaraan doen?
Nu ga ik NOG EENS een ticket maken en NOG EENS hopen dat iemand daar dat ook effectief eens leest en een kleine moeite zou kunnen doen om dan een antwoordje te geven.
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
Wel, zover ik weet heb jij geen poot om op te staan.
Een adsl verbinding wordt 'zo goed mogelijk' geleverd, het enige dat ze kunnen doen om je probleem te verbeteren is je op een lagere synch zetten, de minimum synch die er is, is 1.1 Mbit/s.
Je zal dus sowieso een lijntest moeten vragenen 'hopen' dat daar iets mis mee is.
Surf je trouwens wireless? Zo ja probeer eens een kabel, of is het enkel Internet dat niet meer werkt? en ben je dan zeker adt het niet je 36h disconnect is?
Een adsl verbinding wordt 'zo goed mogelijk' geleverd, het enige dat ze kunnen doen om je probleem te verbeteren is je op een lagere synch zetten, de minimum synch die er is, is 1.1 Mbit/s.
Je zal dus sowieso een lijntest moeten vragenen 'hopen' dat daar iets mis mee is.
Surf je trouwens wireless? Zo ja probeer eens een kabel, of is het enkel Internet dat niet meer werkt? en ben je dan zeker adt het niet je 36h disconnect is?
- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Ik surf gewoon met een kabel. Het probleem is enkel 's nachts en de disconnects liggen zelden langer dan 30minuten uit elkaar. op die 20 minuten dat ik nu onlijne ben heb ik er al 2 gehad.
overdag heb ik hier nooit last van.
De aansluiting van m'n router/modem is recht boven de garage, waar belgacom binnen komt.
overdag heb ik hier nooit last van.
De aansluiting van m'n router/modem is recht boven de garage, waar belgacom binnen komt.
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Misschien even vragen of Belgacom delijn nakijkt (kan je eventueel via Dommel vragen).
- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Het is gevraagd. Maar nog steeds hetzelfe, feedback => 0,0
Ik ben nu gewoon zelf m'n online time en alle disconnects aan het registreren . Volgende week stuur ik die door met nogmaals de vraag hoe het nu eigenlijk zit. En dan ga ik ook Belgacom rechtstreeks contacteren.
Ik ben nu gewoon zelf m'n online time en alle disconnects aan het registreren . Volgende week stuur ik die door met nogmaals de vraag hoe het nu eigenlijk zit. En dan ga ik ook Belgacom rechtstreeks contacteren.
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Heronic schreef:Het is gevraagd. Maar nog steeds hetzelfe, feedback => 0,0
Ik ben nu gewoon zelf m'n online time en alle disconnects aan het registreren . Volgende week stuur ik die door met nogmaals de vraag hoe het nu eigenlijk zit. En dan ga ik ook Belgacom rechtstreeks contacteren.
Raar Heronic. Hier altyd direct antwoord als ik ze mail hoor.
Je hebt toch wel het juiste mailadres gebruikt he ??
En anders gewoon even Bellen