Pa heeft gebeld naar Belgacom, blijkt dat we niet kunnen opzeggen zonder te betalen. Terwijl er op die brief staat dat we nog kunnen afzien van de aankoop tot 14 werkdagen na overeenkomst van contract of levering van goed...
![Evil of Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Overeenkomst (telefonisch ervoor gekozen om ons contract te verlengen waardoor we een gratis ADSL maand krijgen)
was begin oktober ofzo, maar op die brief staat 2 november.
En product (die gratis maand die we krijgen) wordt geleverd in december.
Kan ik ze niet voor de rechter slepen?
Echt belachelijk!!!
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
EDIT: iemand emailadres om skynet te contacteren? eens een dreigbriefke sturen...
Dit was mijn eerste reactie... Nu vraag ik mij wel nog altijd af of ik hier maatregelen tegen kan nemen. Te beginnen met een emailadres waar ik eens goed mijn gedacht naar kan schrijven, eventueel dreigen met die brief van 2 november die ik hier liggen heb.
Weet wel dat de cursieve tekst nogal impulsief is en dat het op niemand persoonlijk bedoeld is. Voel je dus niet aangevallen ofzo... Ben het gewoon meer dan beu.
EDIT: Ze hebben mijn pa dus iets anders in de schoenen geschoven. De dame aan de telefoon was meteen in shock toen ze hoorde dat we van plan waren om over te stappen. Ze begon ons dit meteen af te raden, bla bla bla, blijkt dat we de speciale Student prijs krijgen (€ 10 goedkoper ofzo) wat normaal niet mogelijk is met een bestaand abonnement. Nu van mijn part mag ze dat abbonement steken waar de zon nooit of zelden schijnt; ik wil enkel en alleen overstappen van provider!