![Beerchug :beerchug:](./images/smilies/icon_beerchug.gif)
![Thumbs Up :thumbs:](./images/smilies/icon_thumbs.gif)
het tle2 light icoon is weg uit mijn tele2
kan ik nu mijn domiciliering opzeggen?
Wat jij zegt is toch niet waar, ik heb de domiciliering pas na een paar maanden opgezegd en ze hebben er niets meer van afgehaald.michvanov schreef:Uw domiciliering had ge beter eerst via uw bankinstelling opgezegd, snel doen dus, want Tele2 zal geld van je rekening blijven afhalen. En boevenbende eerste klas. Succes verder met je opzeg want das ook niet vanzelfsprekend.
Wat je hier aanhaald kan je overal tegenkomen. Ik had dit tijdens de overgang Belgacom nr. Tele2. Ook Belgacom bleef geld van mijn rekening halen niettegenstaande ze mij zelf een bericht van afsluiting hadden opgestuurd. Dit geld heb ik intussen al teruggekregen. Ook ben ik overgegaan van energieleveracier, en ook hier had ik hetzelfde probleem. Die op dit ogenblik nog steeds niet in orde is. Daarom vind ik dat je gelijk hebt bij het punt " om eerst je domiciliering stop te zetten ". Maar beschuldigen van boevenbende is wel wat ver gedreven. Ook ik had in het begin redelijk wat problemen met Tele2. Wat nu al gedeeltelijk is opgelost. Ook dankzij aan dit forum.michvanov schreef:Uw domiciliering had ge beter eerst via uw bankinstelling opgezegd, snel doen dus, want Tele2 zal geld van je rekening blijven afhalen. En boevenbende eerste klas. Succes verder met je opzeg want das ook niet vanzelfsprekend.
Ik zit en zat inderdaad met dezelfde bedenkingen. Zelf ben ik vorige week dan maar overgestapt naar een andere provider. Leek en lijkt mij de beste oplossing te zijn geweest, nadat ik deze forumsite had bekeken.michvanov schreef:Klopt inderdaad dat je dat domicilieringsprobleem bij allerlei instanties kunt meemaken, en misschien ben ik wel wat te onbehouwen geweest, maar het werd mij toch wat teveel, door de massa's negatieve berichten over Tele2 die ik de laatste weken te verwerken gekregen heb. Ik had namelijk in het verleden zelf nogal wat publiciteit gemaakt voor versatel waar ik erg tevreden over geweest ben. .... Sedert de overname door TELE2 tja. ... daar gaan ik geen woorden meer aan vuil maken. En inderdaag sommige mensen (al of niet van TELE2) leveren hier bewonderenswaardig werk - edoch - stel ik mij vragen waarom men via dit forum blijkbaar meer gedaan kan krijgen dan via de officiele helpdesk. Enfin voorts succes nog toegewenst aan allen. ENNE mijn problemen zijn van de baan.