vandaag is mijn tele2 eindelijk opgezegd.
het tle2 light icoon is weg uit mijn tele2
kan ik nu mijn domiciliering opzeggen?
OPGEZEGD
Uw domiciliering had ge beter eerst via uw bankinstelling opgezegd, snel doen dus, want Tele2 zal geld van je rekening blijven afhalen. En boevenbende eerste klas. Succes verder met je opzeg want das ook niet vanzelfsprekend.
- AnD
- Elite Poster
- Berichten: 3824
- Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
- Locatie: Hasselt
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
michvanov schreef:Uw domiciliering had ge beter eerst via uw bankinstelling opgezegd, snel doen dus, want Tele2 zal geld van je rekening blijven afhalen. En boevenbende eerste klas. Succes verder met je opzeg want das ook niet vanzelfsprekend.
Wat jij zegt is toch niet waar, ik heb de domiciliering pas na een paar maanden opgezegd en ze hebben er niets meer van afgehaald.
Sommige mensen hebben meer geluk, of waarschijnlijk hangt het af van de juiste timing van je opzeg. De laatste weken lijkt hun administratie , net als de rest overigens behoorlijk in de soep te draaien. Een collega op het werk had informatie aangevraagd via mail over Tele2 All in, na 6 weken had hij nog steeds niets gehoord van Tele2 . Nu is hij daar al bij al ontzettend blij mee. Ge ziet, soms zit het je wel mee, afhankelijk van hoe je het bekijkt.
Ik heb sedert 02.01.2006 tele2allin en had enkele maanden enorme technische problemen met de snelheid van internet en soms met de telefoon maar ik kan toch zeggen dat ik gedurende heel die tijd geen enkel probleem gehad heb met de administratie, integendeel.
Alles dient niet systematisch afgebroken te worden.
Alles dient niet systematisch afgebroken te worden.
michvanov schreef:Uw domiciliering had ge beter eerst via uw bankinstelling opgezegd, snel doen dus, want Tele2 zal geld van je rekening blijven afhalen. En boevenbende eerste klas. Succes verder met je opzeg want das ook niet vanzelfsprekend.
Wat je hier aanhaald kan je overal tegenkomen. Ik had dit tijdens de overgang Belgacom nr. Tele2. Ook Belgacom bleef geld van mijn rekening halen niettegenstaande ze mij zelf een bericht van afsluiting hadden opgestuurd. Dit geld heb ik intussen al teruggekregen. Ook ben ik overgegaan van energieleveracier, en ook hier had ik hetzelfde probleem. Die op dit ogenblik nog steeds niet in orde is. Daarom vind ik dat je gelijk hebt bij het punt " om eerst je domiciliering stop te zetten ". Maar beschuldigen van boevenbende is wel wat ver gedreven. Ook ik had in het begin redelijk wat problemen met Tele2. Wat nu al gedeeltelijk is opgelost. Ook dankzij aan dit forum.
Klopt inderdaad dat je dat domicilieringsprobleem bij allerlei instanties kunt meemaken, en misschien ben ik wel wat te onbehouwen geweest, maar het werd mij toch wat teveel, door de massa's negatieve berichten over Tele2 die ik de laatste weken te verwerken gekregen heb. Ik had namelijk in het verleden zelf nogal wat publiciteit gemaakt voor versatel waar ik erg tevreden over geweest ben. .... Sedert de overname door TELE2 tja. ... daar gaan ik geen woorden meer aan vuil maken. En inderdaag sommige mensen (al of niet van TELE2) leveren hier bewonderenswaardig werk - edoch - stel ik mij vragen waarom men via dit forum blijkbaar meer gedaan kan krijgen dan via de officiele helpdesk. Enfin voorts succes nog toegewenst aan allen. ENNE mijn problemen zijn van de baan.
-
- Starter
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 01 nov 2006, 10:00
- Locatie: Antwerpen
michvanov schreef:Klopt inderdaad dat je dat domicilieringsprobleem bij allerlei instanties kunt meemaken, en misschien ben ik wel wat te onbehouwen geweest, maar het werd mij toch wat teveel, door de massa's negatieve berichten over Tele2 die ik de laatste weken te verwerken gekregen heb. Ik had namelijk in het verleden zelf nogal wat publiciteit gemaakt voor versatel waar ik erg tevreden over geweest ben. .... Sedert de overname door TELE2 tja. ... daar gaan ik geen woorden meer aan vuil maken. En inderdaag sommige mensen (al of niet van TELE2) leveren hier bewonderenswaardig werk - edoch - stel ik mij vragen waarom men via dit forum blijkbaar meer gedaan kan krijgen dan via de officiele helpdesk. Enfin voorts succes nog toegewenst aan allen. ENNE mijn problemen zijn van de baan.
Ik zit en zat inderdaad met dezelfde bedenkingen. Zelf ben ik vorige week dan maar overgestapt naar een andere provider. Leek en lijkt mij de beste oplossing te zijn geweest, nadat ik deze forumsite had bekeken.