Ik dacht dat het woord "ongeveer" in mijn post vermeld stond ?!r2504 schreef:2 minuten bruto tijd... in de veronderstellingen dat je invoegt op het moment dat je 1 cm voorbij de vrachtwagen bent, en terug uitvoegt op het moment dat je op 1 cm van de volgende vrachtwagen z'n bumper zit ?
Je mag er nog jouw 2 * 6 sec. aftrekken, dan zitten we nog steeds aan een tijdsvenster van 1min 48 sec, ofte 108 sec., ofte nog steeds meer als 4x jouw 24sec.
En da's het enige wat ik je wou duidelijk maken - maar blijkbaar sta jij niet open voor argumentatie.
Dan zal de afstand tussen de 2 vrachtwagens waarschijnlijk niet 1 kilometer geweest zijn.r2504 schreef:Netto ziet dat resultaat er helemaal anders uit... en bij wijze van test heb ik vrijdag (met 400 km op de teller voor die dag) de test even gedaan, en ik ben niet vaak tot aan 1 minuut gekomen. Dit blijven voor mij twee nutteloze maneuvers om amper een minuut.
En die "met 400 km op de teller voor die dag" maak je geen indruk op mij, ik heb ook dagen met zo'n uitschieters , maar dat maakt je nog geen voorbeeldig chauffeur.
Wijs mij de post eens aan waar ik beweer mij al "slalommend" door het verkeer te bewegen ?r2504 schreef:Ik ken je standpunt, jij kent het mijne. Ik blijf netjes op m'n rijvak aan een constante snelheid rijden, jij blijft de wet volgen en zal al slalommend terug te vinden zijn op de snelwegen.
Of zijn alle mensen die zich naar rechts bewegen om de rijbaan voor achterkomeners vrij te maken slalommers ?
Trouwens, nogmaals, niet het uitvoeren van het manoeuver stelt vaak een probleem, maar wel de snelheid (vaak te traag, soms te snel) waarmee dat manoeuver wordt uitgevoerd.
Als we elkaar tegenkomen, en ik rijd al kilometers -op eenzelfde afstand- rechts achter je (waar ik volgens de wet moet rijden), en jouw constante snelheid daalt omdat het wegdek omhoog loopt én jij te lam bent om je voet naar beneden te duwen om je constante snelheid te behouden, dan beloof ik je dat ik je rechts zal inhalen.r2504 schreef:Als we elkaar tegenkomen hoop ik alléén dat je niet het type bent dat me tegen 150 km/u rechts moet voorbijsteken, om dan bijna op z'n tragere voorganger te knallen en zich dan op een compleet onverantwoorde manier invoegt en uit pure frustratie nog eens lekker op de rem gaat.
En dan mag jij me eens uitleggen wie hier het gevaar op de baan is ?!