![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Belgacom TV zenders
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
Het is zelf dagelijks opzegbaar, het resterende bedrag dat al betaald is wordt daarna terug betaald.Xplod schreef:Is het gewone kabel-abbo maandelijks opzegbaar want als BelgacomTV zo verder doet ...... dan zou de gewone kabel hier wel eens snel een wip kunnen krijgen
Ik heb ook al zitten denken om over te stappen naar Belgacom voor tv, maar helaas moet je daarvoor ook Belgacom internet nemen en dat is het enige wat mij tegen houd.
- Xplod
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Thx. ... weer iets dat we bij weten
Tja,.. in mijn geval,... ik heb voor een appel en een ei een Ads-lPlus abbo via mijn huidge werkgever dus daar schuilt voor mij niet echt een probleem.
Wat ik er wel nog had graag bijgezien bij Belgacom TV is het volledige aanbod van nationale radiozenders zoals ze nu op de kabel zitten want met een externe antenne beginnen werken .... dat zie ik niet echt zitten![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tja,.. in mijn geval,... ik heb voor een appel en een ei een Ads-lPlus abbo via mijn huidge werkgever dus daar schuilt voor mij niet echt een probleem.
Wat ik er wel nog had graag bijgezien bij Belgacom TV is het volledige aanbod van nationale radiozenders zoals ze nu op de kabel zitten want met een externe antenne beginnen werken .... dat zie ik niet echt zitten
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
- Xplod
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Ik ben hier nog eens terug.Xplod schreef:en ze hebben precies hun huiswerk daar goed gemaakt bij Belgacom![]()
De klank bij VRT en Canvas/Ketnet is nu perfect waar het vroeger ferm overstuurd klonk. Ook de beeldkwaliteit lijkt me verbeterd
Topradio,.. waarin ik in het begin van het topic over had,.. is uit mijn dorp weg met hun zendmast,.. weg storingen op de radio,.. niks dus dat mij nog tegenhield om definitief over te schakelen naar BTV,.. is dus ook gebeurd woensfdag ll. en wat merk ik op .......
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
.... het geluid bij het VRT-nieuws trekt terug op niksken terwijl het ooit,.. lees ik uit een eigen post hier,.. ooit nog beter geweest was. Het klinkt vooral overstuurd en dof.
En terug alleen het nieuws,.... het geluid van de andere programma's klinken prima.
Stel me gerust en zeg dat ik nog steeds niet alleen ben die dit ervaard
![Thinking :think:](./images/smilies/icon_think.gif)