Belgacom TV zenders

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Anthony
Plus Member
Plus Member

Om het nog leuker te maken: 24, Aspe, House MD en The Sopranos zijn compleet nieuwe reeksen die pas later in het najaar op antenne zullen gaan. :P
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

Xplod schreef:Is het gewone kabel-abbo maandelijks opzegbaar want als BelgacomTV zo verder doet ...... dan zou de gewone kabel hier wel eens snel een wip kunnen krijgen :lol:
Het is zelf dagelijks opzegbaar, het resterende bedrag dat al betaald is wordt daarna terug betaald.
Ik heb ook al zitten denken om over te stappen naar Belgacom voor tv, maar helaas moet je daarvoor ook Belgacom internet nemen en dat is het enige wat mij tegen houd.
Xplod
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Thx. ... weer iets dat we bij weten :-)
Tja,.. in mijn geval,... ik heb voor een appel en een ei een Ads-lPlus abbo via mijn huidge werkgever dus daar schuilt voor mij niet echt een probleem.
Wat ik er wel nog had graag bijgezien bij Belgacom TV is het volledige aanbod van nationale radiozenders zoals ze nu op de kabel zitten want met een externe antenne beginnen werken .... dat zie ik niet echt zitten :roll:
Anthony
Plus Member
Plus Member

De radiozenders zouden moeten komen. De Franstalige RTBF-radiozenders zijn alvast toegevoegd, die van VRT en VMMa zijn wellicht een kwestie van tijd. : )
Xplod
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Xplod schreef:en ze hebben precies hun huiswerk daar goed gemaakt bij Belgacom :-)
De klank bij VRT en Canvas/Ketnet is nu perfect waar het vroeger ferm overstuurd klonk. Ook de beeldkwaliteit lijkt me verbeterd :-D
Ik ben hier nog eens terug.

Topradio,.. waarin ik in het begin van het topic over had,.. is uit mijn dorp weg met hun zendmast,.. weg storingen op de radio,.. niks dus dat mij nog tegenhield om definitief over te schakelen naar BTV,.. is dus ook gebeurd woensfdag ll. en wat merk ik op ....... :-( (zie quote)

.... het geluid bij het VRT-nieuws trekt terug op niksken terwijl het ooit,.. lees ik uit een eigen post hier,.. ooit nog beter geweest was. Het klinkt vooral overstuurd en dof.
En terug alleen het nieuws,.... het geluid van de andere programma's klinken prima.

Stel me gerust en zeg dat ik nog steeds niet alleen ben die dit ervaard :think:
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”