Wanneer MTV op Belgacom TV

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
Xplod
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Weet er iemand wanneer MTV op BTV beschikbaar komt :???:

Het is mij eigenlijk niet voor MTV zelf te doen maar meerbepaald om de programma's van Nickelodeon Jr. in de voormiddag.

Als je met een kleuter van 4 zit,... snappie :wink:
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Tja, wachten tot januari dan slaan ze hun prijzen op met 2%, mischien zal men het dan doen :lol:
lekker duur voor hun klanten :eek:
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

Zambo schreef:Tja, wachten tot januari dan slaan ze hun prijzen op met 2%, mischien zal men het dan doen :lol:
belgacom past de prijzen, (ook al op een ander topic vermeld) aan ten gevolge van de index. En niet alleen Belgacom zal dit doen, ook anderen in andere sectoren.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

misschien een troost, eind 2007 komt er een gelijkheid in het btw stelsel in europ . Voor ons apenland gaan we dan van 21% naar 19% dus dan gaan onze prijzen ook weer zakken :-) Laat ons open dat ze dan de achterdeur weer niet gaan open zetten voor de trukken doos boven te halen ;-)
Vieten
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer
Contacteer:

Sniffie schreef:misschien een troost, eind 2007 komt er een gelijkheid in het btw stelsel in europ . Voor ons apenland gaan we dan van 21% naar 19% dus dan gaan onze prijzen ook weer zakken :-) Laat ons open dat ze dan de achterdeur weer niet gaan open zetten voor de trukken doos boven te halen ;-)
Wil dat dan meteen zeggen dat de prijzen van pc's en dergelijke gelijk komen met Duitsland? (of andersom)
Xplod
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Zambo schreef:Tja, wachten tot januari dan slaan ze hun prijzen op met 2%, mischien zal men het dan doen :lol:
Allée vooruit,... dat wist ik nog niet,.. potver.... :evil:
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Vieten schreef:Wil dat dan meteen zeggen dat de prijzen van pc's en dergelijke gelijk komen met Duitsland? (of andersom)
Nee veel grotere markt, veel grotere afnemers en veel meer concurrentie dus meer volume kortingen door fabricanten aan hun distributeurs.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

Deej_1977 schreef:
Vieten schreef:Wil dat dan meteen zeggen dat de prijzen van pc's en dergelijke gelijk komen met Duitsland? (of andersom)
Nee veel grotere markt, veel grotere afnemers en veel meer concurrentie dus meer volume kortingen door fabricanten aan hun distributeurs.
nochtans gaan de prijzen ook stijgen door aanpassing van de btw in duitsland. dat is nu de reden waarom het daar zo goedkoop is. ik ga mijn computer onderdelen altijd in keulen halen maar dat zal ook niet blijven duren
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
andy-dsl
Pro Member
Pro Member

euhm... prijzen hebben hier niks mee te maken hoor. MTV/TMF/Nick hebben een exclusief contract met Telenet dat eind dit jaar zou aflopen als ik mij niet vergis (is ook al op dit forum te lezen). Misschien dat dit in het eerste quartaal van 2007 het geval zou zijn als het contract niet wordt vernieuwd.
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”