![Question Mark :???:](./images/smilies/icon_question.gif)
Het is mij eigenlijk niet voor MTV zelf te doen maar meerbepaald om de programma's van Nickelodeon Jr. in de voormiddag.
Als je met een kleuter van 4 zit,... snappie
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
belgacom past de prijzen, (ook al op een ander topic vermeld) aan ten gevolge van de index. En niet alleen Belgacom zal dit doen, ook anderen in andere sectoren.Zambo schreef:Tja, wachten tot januari dan slaan ze hun prijzen op met 2%, mischien zal men het dan doen![]()
lekker duur voor hun klanten
Wil dat dan meteen zeggen dat de prijzen van pc's en dergelijke gelijk komen met Duitsland? (of andersom)Sniffie schreef:misschien een troost, eind 2007 komt er een gelijkheid in het btw stelsel in europ . Voor ons apenland gaan we dan van 21% naar 19% dus dan gaan onze prijzen ook weer zakkenLaat ons open dat ze dan de achterdeur weer niet gaan open zetten voor de trukken doos boven te halen
Allée vooruit,... dat wist ik nog niet,.. potver....Zambo schreef:Tja, wachten tot januari dan slaan ze hun prijzen op met 2%, mischien zal men het dan doen![]()
lekker duur voor hun klanten
Nee veel grotere markt, veel grotere afnemers en veel meer concurrentie dus meer volume kortingen door fabricanten aan hun distributeurs.Vieten schreef:Wil dat dan meteen zeggen dat de prijzen van pc's en dergelijke gelijk komen met Duitsland? (of andersom)
nochtans gaan de prijzen ook stijgen door aanpassing van de btw in duitsland. dat is nu de reden waarom het daar zo goedkoop is. ik ga mijn computer onderdelen altijd in keulen halen maar dat zal ook niet blijven durenDeej_1977 schreef:Nee veel grotere markt, veel grotere afnemers en veel meer concurrentie dus meer volume kortingen door fabricanten aan hun distributeurs.Vieten schreef:Wil dat dan meteen zeggen dat de prijzen van pc's en dergelijke gelijk komen met Duitsland? (of andersom)