Nieuwe klant

Plaats reactie
Bullrot
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 sep 2006, 15:44

Hi,

Tot nu toe heb ik nog nooit noemenswaardige problemen gehad met mijn realdsl aansluiting, dus zeg ik, ik maak mijn vriend ook klant.

En hierbij wringt het schoentje hard:

1) In de maanda augustus konden er nieuw klanten aangemaakt worden die van de zone 015 zijn, dus maak ik mijn vriend klant en werd de aanvraag doorgestuurd op 23/08.
2) Nu moest hij ff wachten tot vandaag voor ze zijn discovery line konden actief maken, die nu actief is.
3) Ik bel hem vandaag om te zeggen dat hij contact moest opnemen met realdsl, aangezien ik tot op heden geen anwoord had gehad op mijn opgegeven emails, hierbij wordt hij dan ff mooi uitgelachen aan de telefoon (hier zal hij niet om liegen) en wordt hem verteld dat ze van niets weten.
4) Heb dan persoonlijk zelf ff gebeld en ik moet zeggen dat de helpdesk of andere mensen die hier voor verantwoordelijk zijn niet meer is wat het was toen ik klant werd, geen info waarom ze niets hebben meegedeeld, kon ik ff niet mee lachen, ze vielen recht uit de lucht. Als ik persoonlijk op deze manier zaken doe ben ik van de goei.
5) Is dit wat we verder kunnen verwachten van realdsl of komt er beterschap in de toekomst en anders wil ik wel eens een telefoon nummer van iemand die me meer kan zeggen dan: we weten van niets!

Verdere informatie is welkom en hopelijk een zeer snelle oplossing.

Grtz,
B
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 mar 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Eén tip : als ze bij RealDSL van niets weten (en je ook nog niets definitief getekend hebt), laat het dan zo en leer je vriend snel EDPnet of Dommel kennen. RealDSL aanraden kan een ernstige ondermijning zijn voor jullie vriendschap :-D
Bullrot
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 sep 2006, 15:44

khsw schreef:Eén tip : als ze bij RealDSL van niets weten (en je ook nog niets definitief getekend hebt), laat het dan zo en leer je vriend snel EDPnet of Dommel kennen. RealDSL aanraden kan een ernstige ondermijning zijn voor jullie vriendschap :-D


Al in overweging aan het nemen voor men vriend alsook voor men eigen, papierwinkel was wel al doorgefaxt.
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

Ik kan ook enkel maar edpnet aanraden. Ben destijds overgestapt van RealDSL naar edpnet, en ik ben een pak geruster: geen probleem meer met trage (of geen) verbindingen, facturatie loopt niet mis, ...
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

idem...

Ik was al verbaasd om een topic te zien met 'nieuwe klant'. Getuigt van lef en waaghalzerij :wink:

Ik kan persoonlijk dommel aanraden. Maar even goed edpnet.
fkaye
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 okt 2006, 15:20
Locatie: Antwerpen, Deurne
Contacteer:

Ik snap niet hoe het komt dat de service en de diensten van RR ineens pijlsnel naar beneden aan het gaan zijn. Ikzelf heb mensen aangeraden met RR in zee te gaan, ik beklaag het me elke dag meer en meer !
proz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 675
Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
Locatie: BE
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 52 keer

RealDSL aanraden ... en jij noemt jezelf een vriend ? :twisted:

Een geluk bij een ongeluk, ga snel naar dommel of EDPnet.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

fkaye schreef:ineens pijlsnel naar beneden aan het gaan zijn.


Waar kom jij vandaan... ineens en pijlsnel ?
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

fkaye schreef:ineens pijlsnel naar beneden aan het gaan zijn.

naar beneden? ze zijn zelfs nooit van de grond gekomen :lol:
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”