Hi,
Tot nu toe heb ik nog nooit noemenswaardige problemen gehad met mijn realdsl aansluiting, dus zeg ik, ik maak mijn vriend ook klant.
En hierbij wringt het schoentje hard:
1) In de maanda augustus konden er nieuw klanten aangemaakt worden die van de zone 015 zijn, dus maak ik mijn vriend klant en werd de aanvraag doorgestuurd op 23/08.
2) Nu moest hij ff wachten tot vandaag voor ze zijn discovery line konden actief maken, die nu actief is.
3) Ik bel hem vandaag om te zeggen dat hij contact moest opnemen met realdsl, aangezien ik tot op heden geen anwoord had gehad op mijn opgegeven emails, hierbij wordt hij dan ff mooi uitgelachen aan de telefoon (hier zal hij niet om liegen) en wordt hem verteld dat ze van niets weten.
4) Heb dan persoonlijk zelf ff gebeld en ik moet zeggen dat de helpdesk of andere mensen die hier voor verantwoordelijk zijn niet meer is wat het was toen ik klant werd, geen info waarom ze niets hebben meegedeeld, kon ik ff niet mee lachen, ze vielen recht uit de lucht. Als ik persoonlijk op deze manier zaken doe ben ik van de goei.
5) Is dit wat we verder kunnen verwachten van realdsl of komt er beterschap in de toekomst en anders wil ik wel eens een telefoon nummer van iemand die me meer kan zeggen dan: we weten van niets!
Verdere informatie is welkom en hopelijk een zeer snelle oplossing.
Grtz,
B
Nieuwe klant
-
- Elite Poster
- Berichten: 1158
- Lid geworden op: 03 maa 2004, 09:04
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 16 keer
Eén tip : als ze bij RealDSL van niets weten (en je ook nog niets definitief getekend hebt), laat het dan zo en leer je vriend snel EDPnet of Dommel kennen. RealDSL aanraden kan een ernstige ondermijning zijn voor jullie vriendschap
khsw schreef:Eén tip : als ze bij RealDSL van niets weten (en je ook nog niets definitief getekend hebt), laat het dan zo en leer je vriend snel EDPnet of Dommel kennen. RealDSL aanraden kan een ernstige ondermijning zijn voor jullie vriendschap
Al in overweging aan het nemen voor men vriend alsook voor men eigen, papierwinkel was wel al doorgefaxt.
-
- Elite Poster
- Berichten: 891
- Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 40 keer
Ik kan ook enkel maar edpnet aanraden. Ben destijds overgestapt van RealDSL naar edpnet, en ik ben een pak geruster: geen probleem meer met trage (of geen) verbindingen, facturatie loopt niet mis, ...
-
- Premium Member
- Berichten: 645
- Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37
idem...
Ik was al verbaasd om een topic te zien met 'nieuwe klant'. Getuigt van lef en waaghalzerij
Ik kan persoonlijk dommel aanraden. Maar even goed edpnet.
Ik was al verbaasd om een topic te zien met 'nieuwe klant'. Getuigt van lef en waaghalzerij
Ik kan persoonlijk dommel aanraden. Maar even goed edpnet.
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 04 okt 2006, 15:20
- Locatie: Antwerpen, Deurne
- Contacteer:
Ik snap niet hoe het komt dat de service en de diensten van RR ineens pijlsnel naar beneden aan het gaan zijn. Ikzelf heb mensen aangeraden met RR in zee te gaan, ik beklaag het me elke dag meer en meer !
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
fkaye schreef:ineens pijlsnel naar beneden aan het gaan zijn.
Waar kom jij vandaan... ineens en pijlsnel ?
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
fkaye schreef:ineens pijlsnel naar beneden aan het gaan zijn.
naar beneden? ze zijn zelfs nooit van de grond gekomen
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727