Vanaf 4 september krijg je 50€ + 150€ korting op je digicorder als je zowel TV, Internet als telefonie neemt bij telenet. Op de digibox krijg je 25 + 75€ korting.
Anders krijg je respectievelijk 50€ en 25€ korting.
Digicorder kost dan 150€ en de digibox 99€.
(Voor de rest zijn er ook nog nadelen als je Telenet neemt )
Digicorder aan minder dan helft van de prijs(Nu zelf gratis)
- D3bian
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 25 keer
Wanneer gaan ze nu ne keer snappen dat de gebruiker voor zijn televisie al genoeg betaald voor alle zever die ze te zien krijgen (reclame en "commerciele boodschappen")
-
- Starter
Ze willen waarschijnlijk van hun voorraadje digiboxen en digicorders af vooraleer ze de nieuwe gaan aankondigen die wel HDTV ondersteunen
- brooklyn
- Elite Poster
Voor mij geen digitale-tv zolang er geen hdtv is, het is pure rommel
voor zeer veel geld
voor zeer veel geld
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
150 € korting ?
Ik ken er persoonlijk 3 die de digicorder gratis hebben gekregen en DAT is voor mij de druppel ... !
Dus stap ik op bij telenet.
Heeft niks met jaloezie te maken of zo , maar als ze zo beginnen ...
Stel je voor , ik ben al klant van bij het begin en koop een digicorder , mijn gebuur is er geen en die krijgt hem gratis ...
Groetjes.
Ik ken er persoonlijk 3 die de digicorder gratis hebben gekregen en DAT is voor mij de druppel ... !
Dus stap ik op bij telenet.
Heeft niks met jaloezie te maken of zo , maar als ze zo beginnen ...
Stel je voor , ik ben al klant van bij het begin en koop een digicorder , mijn gebuur is er geen en die krijgt hem gratis ...
Groetjes.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
ZMD schreef:Als telenet verdeler krijgen wij deze aanbiedingen toegestuurd.
Maar dan mochten deze ondertussen toch algemeen bekend zijn ?
Hoe kan een potentiele klant nu hierop ingaan als hij niet weet dat de aanbieding bestaat ?
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
Je krijgt dus meer den 50% korting zie ik nu, nu ik het nog eens nakijk.
De actie loopt wel nog maar tot 15/10, maar je krijgt dus bij een Pack de digicorder aan 149€ en de digibox aan 99€.
De actie loopt wel nog maar tot 15/10, maar je krijgt dus bij een Pack de digicorder aan 149€ en de digibox aan 99€.
- Bijlagen
-
- triple play.gif
- (21.25 KiB) 2572 keer gedownload
I went to my local telenet dealer on Saturday and he just told me of the €50 off deal for the Digicorder (Actually i told him i wanted the Top Pack plus Digital TV and he starts telling me about ComfortNet )
So i phone up Telenet direct and they just tell me about the €50 deal as well.
Am i being screwed here or what!
Back to the dealer tomorrow with a print out of the last post.
(Het spijt me dat ik in het Engels heeft geposterde, mijn Hersens zijn te moe om een lange verhaal te vertalen)
So i phone up Telenet direct and they just tell me about the €50 deal as well.
Am i being screwed here or what!
Back to the dealer tomorrow with a print out of the last post.
(Het spijt me dat ik in het Engels heeft geposterde, mijn Hersens zijn te moe om een lange verhaal te vertalen)
Juist Telenet gebellde, Naar met drie mensen spreeken en zeggen dat ik mijn order gaan annuleren en naar een dealer gaan om het zelfd order to doen, hebben ze me de Digicorder aan €149 gegeven.
Bedankt eidereen.
Bedankt eidereen.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
Mensen die overschakkelen van ADSL (hoe ze dit gaan checken weet ik nog niet) naar een Telenet pack krijgen nu zelf de Digibox gratis, als je daarbij nog eens Prime neemt voor een jaar krijg je de Digicorder gratis
-
- Deel van't meubilair
Silence schreef:Soms heb ik het gevoel dat als je genoeg zaagt en doorzet je die dingen tegen een flinke korting krijgt. Ik denk dat ik ook eens ga zagen en klagen.
Da's correct... TN is een beetje zoals in zuiderse landen gaan shoppen
-
- Starter
Telenet belde ons +/- 2 mnd geleden (zaten op Belgacom ADSL) met het voorstel:
- gratis installatie
- abonnement telefonie, digitale tv en internet
- digicorder gratis
Ik weet niet juist meer hoeveel het ons kost maar ik weet wel dat het triple play abo net iets goedkoper was dan enkel internet & telefonie bij Belgacom.
We hebben bij digi tv geen extra abonnementen moeten nemen.
Fantastisch!
Enkel de snelheid varieert hier nogal (tss 9900kbit/s en 114kbit/s, onafhankelijk of digi tv aanstaat of niet), vandaag es voor bellen denk ik.
Ook verbindingen naar USA gaan soms héél traag (normaal?), toen ik een keer ging uitmeten wat de snelheid was op userbase kwam dan die 9900kbit/s boven...
- gratis installatie
- abonnement telefonie, digitale tv en internet
- digicorder gratis
Ik weet niet juist meer hoeveel het ons kost maar ik weet wel dat het triple play abo net iets goedkoper was dan enkel internet & telefonie bij Belgacom.
We hebben bij digi tv geen extra abonnementen moeten nemen.
Fantastisch!
Enkel de snelheid varieert hier nogal (tss 9900kbit/s en 114kbit/s, onafhankelijk of digi tv aanstaat of niet), vandaag es voor bellen denk ik.
Ook verbindingen naar USA gaan soms héél traag (normaal?), toen ik een keer ging uitmeten wat de snelheid was op userbase kwam dan die 9900kbit/s boven...
-
- Deel van't meubilair
UniCatcher schreef:Enkel de snelheid varieert hier nogal (tss 9900kbit/s en 114kbit/s, onafhankelijk of digi tv aanstaat of niet), vandaag es voor bellen denk ik.
Digitale TV mag GEEN enkele invloed hebben op je internet snelheid !
-
- Starter
Vandaar ook "onafhankelijk of digi tv aanstaat"
Ondertussen is alles opgelost, zit terug > 9000kbit/s en vrijdag komt telenet nog eens langs om de kwaliteit van de lijn buitenshuis te controleren.
Ik hield ff m'n hart vast (heb A2F meegemaakt ) maar ik moet nu toch toegeven dat de service van telenet top is. Als ik hiermee mijn ADSL ervaringen moet vergelijken (chron: Belgacom, Wanadoo, A2F, Belgacom) ben ik blij dat ik nu op de kabel zit!
Ondertussen is alles opgelost, zit terug > 9000kbit/s en vrijdag komt telenet nog eens langs om de kwaliteit van de lijn buitenshuis te controleren.
Ik hield ff m'n hart vast (heb A2F meegemaakt ) maar ik moet nu toch toegeven dat de service van telenet top is. Als ik hiermee mijn ADSL ervaringen moet vergelijken (chron: Belgacom, Wanadoo, A2F, Belgacom) ben ik blij dat ik nu op de kabel zit!
UniCatcher schreef:Vandaar ook "onafhankelijk of digi tv aanstaat"
Met veel plezier uitgevoerd