Anders krijg je respectievelijk 50€ en 25€ korting.
Digicorder kost dan 150€ en de digibox 99€.
(Voor de rest zijn er ook nog nadelen als je Telenet neemt
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Maar dan mochten deze ondertussen toch algemeen bekend zijn ?ZMD schreef:Als telenet verdeler krijgen wij deze aanbiedingen toegestuurd.
Da's correct... TN is een beetje zoals in zuiderse landen gaan shoppenSilence schreef:Soms heb ik het gevoel dat als je genoeg zaagt en doorzet je die dingen tegen een flinke korting krijgt. Ik denk dat ik ook eens ga zagen en klagen.
Digitale TV mag GEEN enkele invloed hebben op je internet snelheid !UniCatcher schreef:Enkel de snelheid varieert hier nogal (tss 9900kbit/s en 114kbit/s, onafhankelijk of digi tv aanstaat of niet), vandaag es voor bellen denk ik.
Met veel plezier uitgevoerdUniCatcher schreef:Vandaar ook "onafhankelijk of digi tv aanstaat"
Ondertussen is alles opgelost, zit terug > 9000kbit/s en vrijdag komt telenet nog eens langs om de kwaliteit van de lijn buitenshuis te controleren.
Ik hield ff m'n hart vast (heb A2F meegemaakt) maar ik moet nu toch toegeven dat de service van telenet top is. Als ik hiermee mijn ADSL ervaringen moet vergelijken (chron: Belgacom, Wanadoo, A2F, Belgacom) ben ik blij dat ik nu op de kabel zit!