Goendi een beetje respect voor al die mensen? 2 bladzijdes terug in deze thread probeer je iemand verhaal helemaal om te buigen
. Iemand was afgesloten na een fout van belgacom.. een factuur die wél betaald was. De post begon met deze zin
Na wat telefoon over en weer bleek dit te gaan om een onbetaalde factuur van 7 maanden terug waar ik nooit herinneringen voor had gekregen en deze wel betaald bleek te zijn.
Maar goendi leest niet en steekt graag alles op de poster zelf (of dit is om belgacom te beschermen, of gewoon uit slechte wil (willen kakken op andere personen ) hebben we het raden naar)
. Hij antwoordt totaal naast de kwestie :
Onafgezien van de andere problemen, heb ik toch zo mijn bedenkingen bij het niet op de hoogte zijn van bepaalde factuur.... Belgacom stuurt 2 herinneringen, en een aangetekende, belt de mensen op en sluit de lijn eerst af alvorens ze deze definitief afsluiten
Onafgezien van dat was dat niet ééns de kern van de post.. want die ging over een verhuis waar slechte communicatie was (persoon diende WEL thuis te zijn , belgacom zei van niet) Technieker komt NIET langs op de afgesproken dag. Enz.
Ook andere mensen ergeren zich aan de post van goendi en iemand antwoordt dus duidelijk dat de factuur wel betaald was, en als Goendi zegt van niet, hij dus de poster beschuldigt van leugenaar'
Zijn antwoordt:
Ik zeg niet dat ze leugenaars zijn, ik weet uit ervaring dat veel mensen maar al te graag hun eigen fouten verzwijgen
Ik denk dat dit uit eigen ervaring is, want nog steeds gelooft onze goendi niet, en blijkbaar -alsof hij zeker is- volharden dat die factuur niet betaald is geweest, en dat de briefwisseling niet is gekomen door de post . (en dat als buitenstaander)
Hierna nog enkele uitspraken van goendi:
Als jij in al je gesprekken met hen continu te horen krijgt dat de fout bij jou ligt, dan kun je enkel vaststellen dat jij een betwetertje bent die altijd de fout bij een ander legt en zelf weinig verstand heeft.
Elke helpdesk zal beginnen met uw thuisinstallatie (controlleer)... en niet elke helpdeskmedewerker doet dat even subtiel. Er ligt daar een soort procedure klaar bij de helpdeskmedewerkers, en dit beroep heeft nogal een wisselend personeelsbestand... er komen regelmatig mensen bij, en gaan er regelmatig weg (een vriendin van mij heeft er bijv amper 2 maand gewerkt)
Ik kan me goed voorstellen -en weet uit ervaring- dat mensen meermaals ONTERECHT te horen krijgen dat de fout bij hun zit. Wanneer mensen zelf niet veel kennen, zullen ze dat al vlug geloven.. en ook de helpdeskmedewerker komt van deze -minder technisch onderlegde mensen- weinig concreets te weten en weet dus soms geen raad.. Sommige geraken niet verder dan 'mijn internet marcheert ni'
Ik zeg niet dat ze leugenaars zijn, ik weet uit ervaring dat veel mensen maar al te graag hun eigen fouten verzwijgen
Begin alvast met jezelf. Heb je die post nu verkeerd gelezen? Beschuldig je nu die poster dat hij een leugenaar is? Of wat is je probleem?
In contractvoorwaarden lezen blink je niet uit... Er staat dat Skynet maar voor een PC ondersteuning biedt, niet dat je maar een PC mag aansluiten!
Weer commentaar op andere .. want de poster heeft altijd de schuld. Dit is zuiver een interpretatie van U. En er is een gedoogbeleid... dat is waar. Heel veel mensen zitten met GO, en een router. Het is echter niet verkeerd om te zeggen dat skynet GO voor 1 pc is.
Ga naar een belgacomverkooppunt en koop een router... Wat vraagt diene mens in de belgacomwinkel? Bent u bij skynet/belgacom klant? Ja/neen? JA
Mag ik u telefoonnummer alstublieft?
Oh ik zie dat u een skynet GO abbonnement heeft, bent u van plan met meerdere computers tegelijk te surfen ?
JA?
Dat zal ni lukken dan hebt u de optie multi nodig, das 5 € meer per maand en dan krijgt u 5 GB meer verkeer blablabla .
Zal ik dat vanaf morgen activeren ?
Goendi dit is PERSOONLIJK meegemaakt bij mn vriendin. Iedereen weet dat het BULLSHIT is, en dat je wel met adsl GO en meerdere pc's kunt surfen via Network Adress translation .Maar deze werknemer was duidelijk opgeleid om mensen een rad voor de ogent e draaien.
Uw PERSOONLIJKE interpretatie komt dus niet overeen met die van een belgacom werknemer. Maar U zal dit wellicht niet toegeven zeker? Want de schuld ligt bij de posters nietwaar? en u bent onfeilbaar?
Ik zou willen eindigen om RESPECT te vragen voor iemands verhaal... Hoe meer van die verhalen, meningen hoe meer we weten over de providers en hun werking. Hoe meer we kunnen kiezen tussen de isp's onderling. Goendi is duidelijk pro-belgacom.. en -hoewel ik een andere mening heb- ik respecteer dat.
Wat ik niet respecteer is dat hij iedereen als het ware afschildert als 'loser' waar de fout niet bij bgc ligt, maar bij hunzelf. Kijk nu maar eens daar de vorige post
En dan ben je verbaasd dat mensen Belgacom verdedigen? Al eens bedacht dat je gewoon een ruziemaker bent, en ze dus niet veel zin hebben om je tussen je gesnaauw nog te helpen?
Als je betaald voor een dienst, en je bent gefrustreerd , moeten ze daar professioneel genoeg zijn om kalm te blijven. JIJ bent de klant... Lastig doen en dreigen helpt soms, bij sommige heeft het echter een averechts effect. Maar hoe je je probleem ook aan de man brengt bij je isp/telco... jij blijft klant en moet dus geholpen worden.
Dus heb respect voor die mensen ipv op hun kop te zitten.. doe dat op IRC , kick of ban die mensen en haal daar uw voldoening uit?
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder