Belgacom horrorverhaal III

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
hoy69
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 22 mei 2006, 11:12

Ofloo schreef:
hoy69 schreef:belgacom is volop VDSL aan het uitrollen, ik begrijp sommigen toch niet als ze bedoelen dat BGC niets heermee doet. Dit is een zeer duur en tijdsintensief werk trouwens. mensen moeten geduld hebben tot ze aansluting kunnen hebben


Wel vind jij 9mbit/400kbit dan soms het benutten van vdsl? had toch minstens 20mbit/1mbit moeten zijn vind je nu zelf niet ? Dat is het zelfde als ze DSL op 56k cappen en het dan DSL noemen !


ja en nee. BGC heeft daar geen nood aan momenteel (hoe raar da ook klinkt) als telenet met 20 en 30mbit aanbiedingen over de brug begint te komen zal BGC ook wel tegen reactie geven maar nu houden ze zich nie mee bezig.
persoonlijk hebk ook wel liever 20+ mbit , maar daar gaat het effe nie over ;)
hoy69
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 22 mei 2006, 11:12

crapiecorn schreef:
brooklyn schreef:
belgacom is volop VDSL aan het uitrollen, ik begrijp sommigen toch niet als ze bedoelen dat BGC niets heermee doet. Dit is een zeer duur en tijdsintensief werk trouwens. mensen moeten geduld hebben tot ze aansluting kunnen hebben


Duurt wel heeeeel lang, ik zit ondertussen al 6 jaar met een 4mbit/10Gb profiel. Terwijl omringende landen jaar na jaar een gratis upgrade hebben


6 jaar met 4mbit ;-) ? niet 1/3.3/4 ?


inderdaag, onmogelijk.

int begin wast gewoon 1mbit en en 96kbit upstream
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

hoy69 schreef:
Ofloo schreef:
hoy69 schreef:belgacom is volop VDSL aan het uitrollen, ik begrijp sommigen toch niet als ze bedoelen dat BGC niets heermee doet. Dit is een zeer duur en tijdsintensief werk trouwens. mensen moeten geduld hebben tot ze aansluting kunnen hebben


Wel vind jij 9mbit/400kbit dan soms het benutten van vdsl? had toch minstens 20mbit/1mbit moeten zijn vind je nu zelf niet ? Dat is het zelfde als ze DSL op 56k cappen en het dan DSL noemen !


ja en nee. BGC heeft daar geen nood aan momenteel (hoe raar da ook klinkt) als telenet met 20 en 30mbit aanbiedingen over de brug begint te komen zal BGC ook wel tegen reactie geven maar nu houden ze zich nie mee bezig.
persoonlijk hebk ook wel liever 20+ mbit , maar daar gaat het effe nie over ;)


Mij interesseert die 20mbit zelfs niet, 10mbit vind ik meer dan voldoende, maar mijn punt is dat vdsl niet benut wordt, bij mijn weten biedt telenet zelfs 20mbit aan. Bij mij gaat het vooral om de upload, .. ze hadden het toch gemakkelijk 10/1mbit kunnen maken of zelfs meer, .. eigenlijk heb je vdsl en overtref je adsl niet echt, .. wat dan ook mijn punt is, ze hebben vdsl maar men benut het niet.

voor het geval je hiet niet moest vinden http://www.telenet.be/nl/thuis/internet/producten/
hoy69
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 22 mei 2006, 11:12

true allemaal, maar its all about the market en klanten..

als maar paar procent (en dan is da zelfs ruim gemeten) van je klanten VDSL neemt, gaan ze dit nie echt pushen zolang er geen zware concurentie of prijzenslag komt.
en ten tweede gaat men vdsl en vdsl2+ vollebak pushen op later stadium

IDTV met hdtv ondersteuning en multiple stream support.
karelg
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 21 aug 2006, 09:32

X-2datop schreef:En dat noem jij een "horrorverhaal" ... lijkt me eerder eerst een "domme" fout van die mens, en daarna had men gewoon al eens moeten proberen met een andere modem én dan pas bellen naar BGC Helpdesk als je zeker bent. Enfin, ... NEXT ...

ja voor mij wast natuurlijk meer een rofl-verhaal, heb genoeg ervaring daarin, mr voor die belgacomklant wast dus nie zo plezant.

en zeg nu eerlijk, hoeveel belgacomklanten hebben nu twee modems ter beschikking, belgacom is sowieso meer vr mensen die ofwel senior zijn, ofwel lager begaafd oftewel gewoon voor dommerikken die veel willen betalen vr iets dat niks waard is, wat kennen die nu daarvan

Deej_1977 schreef:
karelg schreef:om terug te komen op de eerste post: bucht
ik vind er niks aan, das totaal geen "horrorverhaal", oftwel echt door ne pussy gepost

ik vind deze toch veel meer hierbij horen.

<snip>
ik heb de mens dan mr geholpen, medelevend als ik ben :lol:, en ne format gedaan, de boel herinstalleerd, mr plots bleken die de ASUS usb modem die hij jawel bij BELGACOM gekocht had destijds (zo'n twintig jaar geleden :LOL:) niet meer te werken, er kon geen inbelverbinding gemaakt worden met netwerk van belgacom (had nochtans van alles print screens vooraf genomen). lampjes van modem sloegen totaal door & telkens kregen we verschillende errorcodes on the screen. gegoogled en dingen uitgetest, gene moyen
<snip>


...of hoe 2 idioten alles op Belgacom steken.
... of hoe een idioot belgacom probeert te verdedigen...
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

karelg schreef:... of hoe een idioot belgacom probeert te verdedigen...


Right. Je gedraagt je als een boer, draait zelf een installatie die voordien werkte in de soep, noemt de medewerkers van de helpdesk meteen bij namen en 't is dan ook nog de schuld van een ander.

Als je d'er niks van kan, blijf er dan af loserke.
Silence
Pro Member
Pro Member
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 apr 2005, 17:12
Bedankt: 3 keer

God Belgacom en verhalen

Ouders gaan uit elkaar

* Ik naar belgacom om de lijn over te zetten op mijn naam
* Allemaal geen probleem mijnheer, we zullen dit zeker doen mijnheer, u hoeft zich geen zorgen te maken mijnheer
* 2 dagen later lijn dood, ADSL signaal weg en mocht mijn "vakantie beeindigen" en terug naar het werk tjaffen om kleine opdrachten af te werken.
* dan een week wachten
* dan nog altijd geen telefoon terwijl ze bij Belgacom beweerden dat het wel aangesloten is
* bleek ze het verkeerde huis aangesloten te hebben hoeveel keer kun je iets verkeerd overschrijven van een paspoort maar soit.
* dan 3 weken mochten wachten op mijn internet - de Belgacom oh jij gaat naar een andere provider of wat - periode.

Een rekening van > 100 € en 200km op de teller (hoe vaak ik terug en weer heb mogen rijden naar die boetiek) had ik eindelijk terug een telefoon en ADSL connectie. Ik snap niet dat zoveel mensen zo lovend doen over de kwaliteit en goeie dienstverlening want heb daar niets van gezien.
bschelst
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 06 mei 2006, 20:44
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 8 keer

en zeg nu eerlijk, hoeveel belgacomklanten hebben nu twee modems ter beschikking, belgacom is sowieso meer vr mensen die ofwel senior zijn, ofwel lager begaafd oftewel gewoon voor dommerikken die veel willen betalen vr iets dat niks waard is, wat kennen die nu daarvan
.


Ik denk wel dat je het hier wel over niet Belgacom klanten hebt.
De typische redeneringen van anti-belgacom personen:

-----
'ik heb XXX want Belgacom s****'.

Waarom s**** Belgacom?
'Euh... omdat A, B, C, en D...'

Awel..' A,B, C en D' zijn niet correct, want X,X,X,X
'Euh... swat, Belgacom s**** toch, want 10 jaar geleden moest ik enorm veel betalen'.
-----

Dus wie zijn hier de dommerikken eh.
Geef mij maar Belgacom boven telenet... want ik wil GEEN halve provider. (als je een beetje slim bent, dan weet je waarover ik het heb)
[/i]
karelg
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 21 aug 2006, 09:32

Silence schreef:God Belgacom en verhalen

Ouders gaan uit elkaar

* Ik naar belgacom om de lijn over te zetten op mijn naam
* Allemaal geen probleem mijnheer, we zullen dit zeker doen mijnheer, u hoeft zich geen zorgen te maken mijnheer
* 2 dagen later lijn dood, ADSL signaal weg en mocht mijn "vakantie beeindigen" en terug naar het werk tjaffen om kleine opdrachten af te werken.
* dan een week wachten
* dan nog altijd geen telefoon terwijl ze bij Belgacom beweerden dat het wel aangesloten is
* bleek ze het verkeerde huis aangesloten te hebben hoeveel keer kun je iets verkeerd overschrijven van een paspoort maar soit.
* dan 3 weken mochten wachten op mijn internet - de Belgacom oh jij gaat naar een andere provider of wat - periode.

Een rekening van > 100 € en 200km op de teller (hoe vaak ik terug en weer heb mogen rijden naar die boetiek) had ik eindelijk terug een telefoon en ADSL connectie. Ik snap niet dat zoveel mensen zo lovend doen over de kwaliteit en goeie dienstverlening want heb daar niets van gezien.
groot gelijk, herken btw enorm veel.
karelg
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 21 aug 2006, 09:32

Deej_1977 schreef:
karelg schreef:... of hoe een idioot belgacom probeert te verdedigen...


Right. Je gedraagt je als een boer, draait zelf een installatie die voordien werkte in de soep, noemt de medewerkers van de helpdesk meteen bij namen en 't is dan ook nog de schuld van een ander.

Als je d'er niks van kan, blijf er dan af loserke.
hehe grappig hoe je steeds weer van die rare conclusies boven haalt. ne mens deelt eerlijk iets mee, en ze geven hem daarna de schuld van alles. dan ben je niet beter dan mij ze. mr ga zo maar door ze, heb echt geen problemen hiermee, je keuze voor een x-man avatarretje vertelt al genoeg over uwzelf.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

hehe grappig hoe je steeds weer van die rare conclusies boven haalt. ne mens deelt eerlijk iets mee, en ze geven hem daarna de schuld van alles. dan ben je niet beter dan mij ze. mr ga zo maar door ze, heb echt geen problemen hiermee, je keuze voor een x-man avatarretje vertelt al genoeg over uwzelf.


Goed gezegd Karel! Ben onder de indruk van uw relaas! Eerst herrie met Belgacom, en nu ook met andere forumleden...

En dan ben je verbaasd dat mensen Belgacom verdedigen? Al eens bedacht dat je gewoon een ruziemaker bent, en ze dus niet veel zin hebben om je tussen je gesnaauw nog te helpen? :)
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Goendi een beetje respect voor al die mensen? 2 bladzijdes terug in deze thread probeer je iemand verhaal helemaal om te buigen
. Iemand was afgesloten na een fout van belgacom.. een factuur die wél betaald was. De post begon met deze zin


Na wat telefoon over en weer bleek dit te gaan om een onbetaalde factuur van 7 maanden terug waar ik nooit herinneringen voor had gekregen en deze wel betaald bleek te zijn.


Maar goendi leest niet en steekt graag alles op de poster zelf (of dit is om belgacom te beschermen, of gewoon uit slechte wil (willen kakken op andere personen ) hebben we het raden naar)
. Hij antwoordt totaal naast de kwestie :
Onafgezien van de andere problemen, heb ik toch zo mijn bedenkingen bij het niet op de hoogte zijn van bepaalde factuur.... Belgacom stuurt 2 herinneringen, en een aangetekende, belt de mensen op en sluit de lijn eerst af alvorens ze deze definitief afsluiten


Onafgezien van dat was dat niet ééns de kern van de post.. want die ging over een verhuis waar slechte communicatie was (persoon diende WEL thuis te zijn , belgacom zei van niet) Technieker komt NIET langs op de afgesproken dag. Enz.


Ook andere mensen ergeren zich aan de post van goendi en iemand antwoordt dus duidelijk dat de factuur wel betaald was, en als Goendi zegt van niet, hij dus de poster beschuldigt van leugenaar'
Zijn antwoordt:
Ik zeg niet dat ze leugenaars zijn, ik weet uit ervaring dat veel mensen maar al te graag hun eigen fouten verzwijgen


Ik denk dat dit uit eigen ervaring is, want nog steeds gelooft onze goendi niet, en blijkbaar -alsof hij zeker is- volharden dat die factuur niet betaald is geweest, en dat de briefwisseling niet is gekomen door de post . (en dat als buitenstaander)

Hierna nog enkele uitspraken van goendi:
Als jij in al je gesprekken met hen continu te horen krijgt dat de fout bij jou ligt, dan kun je enkel vaststellen dat jij een betwetertje bent die altijd de fout bij een ander legt en zelf weinig verstand heeft.

Elke helpdesk zal beginnen met uw thuisinstallatie (controlleer)... en niet elke helpdeskmedewerker doet dat even subtiel. Er ligt daar een soort procedure klaar bij de helpdeskmedewerkers, en dit beroep heeft nogal een wisselend personeelsbestand... er komen regelmatig mensen bij, en gaan er regelmatig weg (een vriendin van mij heeft er bijv amper 2 maand gewerkt)
Ik kan me goed voorstellen -en weet uit ervaring- dat mensen meermaals ONTERECHT te horen krijgen dat de fout bij hun zit. Wanneer mensen zelf niet veel kennen, zullen ze dat al vlug geloven.. en ook de helpdeskmedewerker komt van deze -minder technisch onderlegde mensen- weinig concreets te weten en weet dus soms geen raad.. Sommige geraken niet verder dan 'mijn internet marcheert ni'

Ik zeg niet dat ze leugenaars zijn, ik weet uit ervaring dat veel mensen maar al te graag hun eigen fouten verzwijgen

Begin alvast met jezelf. Heb je die post nu verkeerd gelezen? Beschuldig je nu die poster dat hij een leugenaar is? Of wat is je probleem?

In contractvoorwaarden lezen blink je niet uit... Er staat dat Skynet maar voor een PC ondersteuning biedt, niet dat je maar een PC mag aansluiten!


Weer commentaar op andere .. want de poster heeft altijd de schuld. Dit is zuiver een interpretatie van U. En er is een gedoogbeleid... dat is waar. Heel veel mensen zitten met GO, en een router. Het is echter niet verkeerd om te zeggen dat skynet GO voor 1 pc is.
Ga naar een belgacomverkooppunt en koop een router... Wat vraagt diene mens in de belgacomwinkel? Bent u bij skynet/belgacom klant? Ja/neen? JA
Mag ik u telefoonnummer alstublieft?
Oh ik zie dat u een skynet GO abbonnement heeft, bent u van plan met meerdere computers tegelijk te surfen ?
JA?
Dat zal ni lukken dan hebt u de optie multi nodig, das 5 € meer per maand en dan krijgt u 5 GB meer verkeer blablabla .
Zal ik dat vanaf morgen activeren ?

Goendi dit is PERSOONLIJK meegemaakt bij mn vriendin. Iedereen weet dat het BULLSHIT is, en dat je wel met adsl GO en meerdere pc's kunt surfen via Network Adress translation .Maar deze werknemer was duidelijk opgeleid om mensen een rad voor de ogent e draaien.
Uw PERSOONLIJKE interpretatie komt dus niet overeen met die van een belgacom werknemer. Maar U zal dit wellicht niet toegeven zeker? Want de schuld ligt bij de posters nietwaar? en u bent onfeilbaar?

Ik zou willen eindigen om RESPECT te vragen voor iemands verhaal... Hoe meer van die verhalen, meningen hoe meer we weten over de providers en hun werking. Hoe meer we kunnen kiezen tussen de isp's onderling. Goendi is duidelijk pro-belgacom.. en -hoewel ik een andere mening heb- ik respecteer dat.
Wat ik niet respecteer is dat hij iedereen als het ware afschildert als 'loser' waar de fout niet bij bgc ligt, maar bij hunzelf. Kijk nu maar eens daar de vorige post

En dan ben je verbaasd dat mensen Belgacom verdedigen? Al eens bedacht dat je gewoon een ruziemaker bent, en ze dus niet veel zin hebben om je tussen je gesnaauw nog te helpen? :)

Als je betaald voor een dienst, en je bent gefrustreerd , moeten ze daar professioneel genoeg zijn om kalm te blijven. JIJ bent de klant... Lastig doen en dreigen helpt soms, bij sommige heeft het echter een averechts effect. Maar hoe je je probleem ook aan de man brengt bij je isp/telco... jij blijft klant en moet dus geholpen worden.

Dus heb respect voor die mensen ipv op hun kop te zitten.. doe dat op IRC , kick of ban die mensen en haal daar uw voldoening uit?
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Goendi een beetje respect voor al die mensen? 2 bladzijdes terug in deze thread probeer je iemand verhaal helemaal om te buigen
. Iemand was afgesloten na een fout van belgacom.. een factuur die wél betaald was. De post begon met deze zin


Welke mensen? Ik zag iemand schelden, dat noem ik geen mensen. Ik ben selectief doof voor dergelijk taalgebruik.

Maar goendi leest niet en steekt graag alles op de poster zelf (of dit is om belgacom te beschermen, of gewoon uit slechte wil (willen kakken op andere personen ) hebben we het raden naar)
. Hij antwoordt totaal naast de kwestie :
Quote:
Onafgezien van de andere problemen, heb ik toch zo mijn bedenkingen bij het niet op de hoogte zijn van bepaalde factuur.... Belgacom stuurt 2 herinneringen, en een aangetekende, belt de mensen op en sluit de lijn eerst af alvorens ze deze definitief afsluiten


Naast de kwestie? Als je 5 herinneringen krijgt en dan zegt dat je van niets weet.... Vind ik wel straf! Trouwens kakken... Nog zo'n woord. Wist je dat er een WC pot bestaat?

Ook andere mensen ergeren zich aan de post van goendi en iemand antwoordt dus duidelijk dat de factuur wel betaald was, en als Goendi zegt van niet, hij dus de poster beschuldigt van leugenaar'
Zijn antwoordt:
Quote:
Ik zeg niet dat ze leugenaars zijn, ik weet uit ervaring dat veel mensen maar al te graag hun eigen fouten verzwijgen


1. Van contradictie gesproken... Ik zeg duidelijk 'ik zeg niet dat ze leugenaars zijn'. Ik ben er inderdaad van overtuigd dat ik dat wel slecht zal lezen wat ik zelf zeg, maar mocht het nu toch niet zo zijn, mag ik dan uw leesvaardigheid in twijfel trekken?
2. Ik zocht ook naar het woord 'antwoordt' in de Van Dale. Waarschijnlijk wederom mijn beperkt leesvermogen, maar nergens zag ik een dergelijk zelstandig naamwoord... Uw schrijfvaardigheid ook niet al te best?

Elke helpdesk zal beginnen met uw thuisinstallatie (controlleer)... en niet elke helpdeskmedewerker doet dat even subtiel. Er ligt daar een soort procedure klaar bij de helpdeskmedewerkers, en dit beroep heeft nogal een wisselend personeelsbestand... er komen regelmatig mensen bij, en gaan er regelmatig weg (een vriendin van mij heeft er bijv amper 2 maand gewerkt)
Ik kan me goed voorstellen -en weet uit ervaring- dat mensen meermaals ONTERECHT te horen krijgen dat de fout bij hun zit. Wanneer mensen zelf niet veel kennen, zullen ze dat al vlug geloven.. en ook de helpdeskmedewerker komt van deze -minder technisch onderlegde mensen- weinig concreets te weten en weet dus soms geen raad.. Sommige geraken niet verder dan 'mijn internet marcheert ni'


Mr Fluppe, leer zelf eens communiceren alvorens je respectloos een preek over respect denkt te kunnen neerpennen volgestouwd met taalfouten?

Begin alvast met jezelf. Heb je die post nu verkeerd gelezen? Beschuldig je nu die poster dat hij een leugenaar is? Of wat is je probleem?


Sidenote: ik zei al dat er duidelijk stond dat ik niet beweer dat ze leugenaars zijn. En ten tweede... Ik ben zeker niet feilloos, maar ik voel me zeker niet aangesproken als ik een post lees in dergelijke formulering. Ik geef dan liever lik op stuk!

Goendi dit is PERSOONLIJK meegemaakt bij mn vriendin. Iedereen weet dat het BULLSHIT is, en dat je wel met adsl GO en meerdere pc's kunt surfen via Network Adress translation .Maar deze werknemer was duidelijk opgeleid om mensen een rad voor de ogent e draaien.
Uw PERSOONLIJKE interpretatie komt dus niet overeen met die van een belgacom werknemer. Maar U zal dit wellicht niet toegeven zeker? Want de schuld ligt bij de posters nietwaar? en u bent onfeilbaar?


Heb je al eens gelezen wat ADSL multi is? Dat is een product dat je dient te nemen als je ONDERSTEUNING van de helpdesk wilt voor meerdere PC's te configureren. In het andere geval ben je aangewezen op jezelf. Staat duidelijk uitgelegd op hun website!
Het valt voorts op dat je naast lezen & schrijven dus ook moeite hebt met luisteren niet? Of dacht je dat helpdesk medewerkers van hun bedrijf de verplichting hebben om mijnheer Fluppe's vriendin te ondersteunen met het opzetten van een NAT-configuratie? Duo: ik ben zeker niet onfeilbaar, maar mij zul je niet naar een helpdesk zien bellen voor een nat configuratie! Als ik iets niet weet, pak ik enkele van mijn cursussen of vraag het aan specialisten. En ja, daar betaal ik dan voor. Mij hoor je daar niet over klagen...

Als je betaald voor een dienst, en je bent gefrustreerd , moeten ze daar professioneel genoeg zijn om kalm te blijven. JIJ bent de klant... Lastig doen en dreigen helpt soms, bij sommige heeft het echter een averechts effect. Maar hoe je je probleem ook aan de man brengt bij je isp/telco... jij blijft klant en moet dus geholpen worden.

Dus heb respect voor die mensen ipv op hun kop te zitten.. doe dat op IRC , kick of ban die mensen en haal daar uw voldoening uit?


Als ik zoiets lees, dan voel ik me nog beter bij mijn reacties. Geen idee waar jij je opvoeding kreeg, maar mij is geleerd dat je als klant zelf ook best beleefd mag zijn, en dat dat geen moeite kost. Ik vind het zelfs straf dat je verbaasd bent dat je gefrustreerd rondloopt als je diegenen die er zijn voor je bijstand te geven de huid volscheld als het niet naar je zin gaat. Maar ja, dat kon ik dus al afleiden aan je schrijf-, lees- en luistervaardigheden.

Misschien even die opmerking over de helpdesk en minder begaafd (proberen) te herlezen. Ik vind het allezins fijn dat ik een gebrek aan respect verweten krijg van iemand die zo een vooroordeel lanceert over een helpdeskmedewerker. Persoonlijk ben ik dan geneigd om u net in die categorie te zetten, maar uit respect hoort U mij dat niet schrijven (let op het woordje 'niet'!).
Bergie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 141
Lid geworden op: 21 jul 2005, 03:02

Goendi schreef:
Fluppeke schreef:ke"]
Maar goendi leest niet en steekt graag alles op de poster zelf (of dit is om belgacom te beschermen, of gewoon uit slechte wil (willen kakken op andere personen ) hebben we het raden naar)
. Hij antwoordt totaal naast de kwestie :
Quote:
Onafgezien van de andere problemen, heb ik toch zo mijn bedenkingen bij het niet op de hoogte zijn van bepaalde factuur.... Belgacom stuurt 2 herinneringen, en een aangetekende, belt de mensen op en sluit de lijn eerst af alvorens ze deze definitief afsluiten


Naast de kwestie? Als je 5 herinneringen krijgt en dan zegt dat je van niets weet.... Vind ik wel straf!


Komaan, hè zeg... ik heb hier een tijdje geleden ook al de feiten hierover op een rijtje gezet...en duidelijk aangetoond dat je inderdaad volledig naast de kwestie zat.
De bewuste poster heeft nergens, maar dan ook NERGENS iets geschreven over 5 herinneringen, integendeel :
Quote : "Na wat telefoon over en weer bleek dit te gaan om een onbetaalde factuur van 7 maanden terug waar ik nooit herinneringen voor had gekregen en deze wel betaald bleek te zijn."
Bovendien heeft hij ook gemeld dat Belgacom de fout had toegegeven.

Hoe lang ga je die flauwekul hier nu nog volhouden ?

Door zulke zaken maak je jezelf niet alleen hopeloos belachelijk, maar worden de medeforummers je ook grondig beu.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Seg frisse, ik ging niet in op de grond van de zaak, ik gaf repliek op een andere onbeschofterik.

Terzijde, ik vraag me nog steeds af wat ik miszegd heb? Ik geef aan dat ik het nogal verbazend vind dat iemand gedurende 6 maand geen enkele herinnering krijgt en van niets op de hoogte is tot zijn lijn wordt afgesloten. Ben ik dan de enige die hier vraagtekens bij plaatst? Kan iemand mij een goede reden geven waarom iemand omwille van een onbetaalde factuur die 6 maanden oud is wordt afgesloten zonder voorgaande herinnering?

Voorts kan het me weinig schelen dat enkelingen die zich voornamelijk op scheldwoorden beroepen mijn replieken grondig beu worden. Ik ben geen kuddedier dat alles blindelings slikt.
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Danku bergie.
Maar weeral krijg je een -rond de pot draaiende - repliek terug.
Dat hij begint te doen wat hij zelf zegt. Toegeven dat zijn post naast de kwestie was.

Verder was mijn post maar om aan te geven dat het mij (en anderen ook) opvalt dat goendi zeer vaak de schuld wil schuiven in de schoenen van de poster en daar nogal zijn pro-belgacom houding in naar voor schuift. En ja ik heb respect voor pro-belgacommers, maar postings naast de kwestie ergeren mij wél.

een vooroordeel lanceert over een helpdeskmedewerker. Persoonlijk ben ik dan geneigd om u net in die categorie te zetten, maar uit respect hoort U mij dat niet schrijven (let op het woordje 'niet'!).

Vooroordeel? Ik ben geloof nu eenmaal dat er tussen al de goeie, ook een aantal minder goeie zitten... Als klant mag je zeer zeker beleefd zijn, maar als je over je kop laat gaan zullen ze er ook geen spoed achter zetten. Nét zoals ik zeg, bij anderen helpt het, bij sommige werkt het averechts... maar als klant ben je eenmaal koning en moeten ze je zo goed mogelijk helpen. Het feit al dat je zegt (let op het woordje niet' zegt veel .

Heb je al eens gelezen wat ADSL multi is? Dat is een product dat je dient te nemen als je ONDERSTEUNING van de helpdesk wilt voor meerdere PC's te configureren



Ik dacht nochtans dat u niet op de zaak ten gronde inging?
Dit komt integraal van de website van belgacom waar ze hun multi optie voorstellen
Belgacom ADSL Multi
Met heel het gezin online in alle veiligheid!

€ 5.00 /maand
2 maanden gratis abonnement!
Voorbehouden voor elk nieuw jaarabonnement.
Aanbieding geldig van 01/09/2006 tot 30/09/2006

(incl. BTW)




Belgacom ADSL Multi


De optie Belgacom ADSL Multi is een optie op uw Belgacom ADSL Go abonnement en geeft aan heel uw gezin de kans om op hetzelfde moment te surfen in alle veiligheid. Zo voorkomt u conflicten en onaangename verrassingen.

Concreet:



U kan tot 4 pc's tegelijkertijd aansluiten (vanaf 2 toestellen is wel een multi-pc modem vereist).

U krijgt 5 GB extra volume per maand (die u niet kan overdragen naar de volgende maand).

U krijgt een licentie voor Belgacom PC Security voor 1 pc : anti-virus, anti-spam, persoonlijke firewall, oudercontrole om de toegang van uw kinderen tot bepaalde sites te beperken, controle van uw persoonlijke bestanden.


De optie Belgacom ADSL Multi is een optie op uw Belgacom ADSL Go abonnement en geeft aan heel uw gezin de kans om op hetzelfde moment te surfen in alle veiligheid. Zo voorkomt u conflicten en onaangename verrassingen.
Ik zie nergens het woord SUPPORT. Ik lees dat deze optie aan heel uw gezin de kans geeft om op hetzelfde moment te surfen, in alle veiligheid. En dit is een EXTRA optie op de GO. Dus hiermee communiceren ze alsof dat met ADSL GO niet gaat, wat technisch natuurlijk bullshit is.

Uit de algemene voorwaarden :

4.8 De Klant verklaart kennis te hebben genomen van de snelle installatiegids en de werking van de Dienst te kennen. De dienst BELGACOM ADSL GO is bestemd voor de aansluiting van één PC en de dienst BELGACOM ADSL PLUS is bestemd voor een gelijktijdige aansluiting van maximum 4 PC’s. De Klant verbindt zich ertoe geen permanent gebruik te maken van een dynamisch IP-adres zodat hij zou beschikken over een vast IP-adres, of een vast IP-adres te gebruiken. Indien de Klant dit verbod zou schenden, mag Belgacom naar eigen believen, onmiddellijk en zonder ingebrekestelling het onderhavige contract beëindigen ten nadele van de Klant.


Ook hier gene bullshit over support. Maar letterlijk GO = 1 pc .. multi = max 4 pc's... en no-ip.com en dyndns diensten en dergelijke zijn verboden.
Maar weeral ben ik het die niet kan lezen zeker?
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

De optie Belgacom ADSL Multi is een optie op uw Belgacom ADSL Go abonnement en geeft aan heel uw gezin de kans om op hetzelfde moment te surfen in alle veiligheid. Zo voorkomt u conflicten en onaangename verrassingen.
Ik zie nergens het woord SUPPORT. Ik lees dat deze optie aan heel uw gezin de kans geeft om op hetzelfde moment te surfen, in alle veiligheid. En dit is een EXTRA optie op de GO. Dus hiermee communiceren ze alsof dat met ADSL GO niet gaat, wat technisch natuurlijk bullshit is.


Whatever... Ik ga hier niet verder op in. Geloof me of geloof me niet, enige wat mij opvalt is dat je voor weinig geld massa's support verwacht en de medewerkers van de helpdesk veroordeeld omdat ze u de bedrijfspolitiek aangaande het aansluiten en ondersteunen van meerdere pc's meedelen. Als je niet gediend bent met die politiek, dan ga je elders, ongetwijfeld zullen ze je daar bijstaan bij het instellen van je NAT configuratie!
killer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 261
Lid geworden op: 09 apr 2006, 12:30

1 keer MS office aankopen en dit op een X aantal pc's draaien met slechts 1 licentie mag ook niet, maar is technisch best mogelijk (nee, ik weet niet met zekerheid dat je met een standaard licentie van ms office maar office op 1 pc mag installeren, maar dat is niet terzake.). Als je correct wil zijn, en als bedrijf kan je dat mss best wel doen, kan je de ADSL multi optie nemen.

Overigens krijg je toch ook meer dan een gewone ADSL go:
* U kan tot 4 pc's tegelijkertijd aansluiten (vanaf 2 toestellen is wel een multi-pc modem vereist).
* U krijgt 5 GB extra volume per maand (die u niet kan overdragen naar de volgende maand).
* U krijgt een licentie voor Belgacom PC Security voor 1 pc : anti-virus, anti-spam, persoonlijke firewall, oudercontrole om de toegang van uw kinderen tot bepaalde sites te beperken, controle van uw persoonlijke bestanden.
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

om horendul van te worden

Kan iemand mij een goede reden geven waarom iemand omwille van een onbetaalde factuur die 6 maanden oud is wordt afgesloten zonder voorgaande herinnering?

Waarom nog steeds over een onbetaalde factuur zagen.. het ging over een BETAALDE factuur. Fout van belgacom en is toegegeven... NOG altijd ben je niet mee.

Natuurlijk ga je hier niet verder op in, je zou je ongelijk teveel moeten toegeven als je bij de kern van de zaak blijft.
Je gaat dan maar wat uitwijken over helpdesk en support waarvoor je eigenlijk niet wil betalen... Daar wil IK nu eens niet op ingaan want heeft niets met deze topic te maken. Als het gaat om aansluitingen, verwacht je toch minstens correcte informatie? Verwacht je toch minstens om te weten of een technieker nog langskomt of niet? het gaat hier meestal over mensen die speciaal verlof moeten nemen om die personen binnen te laten. Wanneer je bij het plotseling afsluiten van een lijn vraagt voor meer informatie waarom je bent afgesloten...
Dat zijn geen MASSA's support é... das BASIC support. Dus ga naar de kern van de zaak.

Massa's support= bij elke muisklik heldesk bellen... heldesk bellen wanneer je support nodig hebt met netbanking en diensten van derde... dat is massa's support verwachten...
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Waarom nog steeds over een onbetaalde factuur zagen.. het ging over een BETAALDE factuur. Fout van belgacom en is toegegeven... NOG altijd ben je niet mee.


Gij zijt nen aap eerste klas... Die persoon ZEGT dat die betaald is. Hij ZEGT dat die fout is toegegeven. En IK zeg dat ik dat hele verhaal ten sterkste betwijfel. Ik geloof NIET dat men iemand afsluit 6 of 7 maand na datum omwille van een onbetaalde factuur, die achteraf wel betaald is gebleken, zonder waarschuwing. Ik wil nog geloven dat die wél betaald was, en dat die betaling niet opgevallen is of wat dan ook (en dat is dan wel Belgacom's fout), maar ik geloof niet dat men NOOIT een herinnering heeft gestuurd of de lijn heeft geblokkeerd (met bvb melding 'deze oproep is niet toegestaan'), maar wél per direct heeft afgesloten. Maar ok, het zal wel kloppen. Belgacom zal zijn klant afsluiten voor één onbetaalde factuur die eigenlijk betaald is zonder voorafgaande verwittiging of ondernemen van andere acties zoals schorsen van de verbinding. Dat is héél logisch!

Natuurlijk ga je hier niet verder op in, je zou je ongelijk teveel moeten toegeven als je bij de kern van de zaak blijft.
Je gaat dan maar wat uitwijken over helpdesk en support waarvoor je eigenlijk niet wil betalen... Daar wil IK nu eens niet op ingaan want heeft niets met deze topic te maken. Als het gaat om aansluitingen, verwacht je toch minstens correcte informatie? Verwacht je toch minstens om te weten of een technieker nog langskomt of niet? het gaat hier meestal over mensen die speciaal verlof moeten nemen om die personen binnen te laten. Wanneer je bij het plotseling afsluiten van een lijn vraagt voor meer informatie waarom je bent afgesloten...
Dat zijn geen MASSA's support é... das BASIC support. Dus ga naar de kern van de zaak.


Ik wijk zeer zeker niet af. Jij gaf een voorbeeld van ADSL multi, en kwam plots met de suggestie van een NAT firewall. Je wist niet eens wat ADSL multi is, en je verwacht dat Belgacom bij je vriendin een privé netwerk installeert. Twee woorden: dream on. En nee dat is geen basic support, dat is wel degelijk advanced support. Neem de proef op de som: zoek eens uit hoeveel Vlamingen weten wat NAT is!

Massa's support= bij elke muisklik heldesk bellen... heldesk bellen wanneer je support nodig hebt met netbanking en diensten van derde... dat is massa's support verwachten...


Psst: helPdesk, let vooral op de 'p', en dan zal iedereen je serieus nemen in je tirade tegen respectloze replieken.
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Nuja
Punt 1
U zegt dus dat de persoon een leugenaar is want u hebt nog altijd twijfels bij zijn verhaal. Volgens U kan de fout gewoon niet bij belgacom liggen. Zou belgacom een fout toegeven en compensatie geven als het niet zo was ? logisch ?

Wat ik vroeg isrespect voor diene mens zn verhaal.. want dit is niet de enige zaak/posting waar je respectloos op reageert en de schuld schuift in de schoenen van de poster.

Punt 2
Als Ik en mijn vriendin een router gaan kopen in een belgacom boetiek, vraag ik die verkoper dan mee omdat te komen installeren? Nee toch. Ik vraag zelfs geen support want ik heb ervaring met het installeren van routers en als het om een of andere reden misloopt hebben we nog altijd de RTFM é :) . Ik haal enkel NAT aan omdat wij allemaal weten dat het technisch mogelijk is om ook met adslGO meerdere pc's tegelijk te laten surfen. Je moet al packets gaan analyseren om te weten of iemand een NAT heeft draaien. Dit is allemaal technisch mogelijk maar is natuurlijk niet aan de orde bij BGC.

kortom ik verwacht niets van belgacom, enkel die philips router die we kochten.. de enige vraag die ik uit beveiligingsoverwegingen stelde - kan mn die wireless uitschakelen- het antwoord daarop wist men niet eens. Schoon mannen bij belgacom. Gelukkig wist ik het antwoord quasi zeker uit mezelf.
En jah vragen over je toestel dat je op punt staat aan te kopen, vind ik ook nog altijd basic support.


Punt 3
Schrijffouten en letters die haperen op mijn toetsenbord maken voor mij geen bal uit.. het is een wapen voor iemand die zelf zonder degelijke onderbouwde argumente zit of zoals u geen enkele fout kan toegeven.

Maak u stelling 'mutli is een optie om support te krijgen voor meerdere pc"s ' eens hard.
het is overigens geen interpretatie van u é, je gaat al ander mensen meermaals beschuldigen dat ze niet kunnen lezen. Dat ze niet weten wat multi is. Als jij denkt dat je gelijk hebt, dan weet U niet wat multi is. Kon het uittreksel uit de algemene voorwaarden nog duidelijker? Waar ziet u ergens het woord support?
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Punt 1
U zegt dus weer, dat de persoon een leugenaar is, want u hebt nog altijd twijfels bij zijn verhaal. Volgens U kan de fout gewoon niet bij belgacom liggen.
Dus ik herhaal, toon respect voor diene mens zn verhaal.. want dit is niet de enige zaak/posting waar je respectloos op reageert en de schuld schuift in de schoenen van de poster


Probeer eens een ander de les te spellen. Het is mijn goed recht om iets in twijfel te trekken, en dat staat volkomen los van respect. Dat heet sceptisme, en een beperkte dosis is best handig.

Punt 2
Als Ik en mijn vriendin een router gaan kopen in een belgacom boetiek, vraag ik die verkoper dan mee omdat te komen installeren? Nee toch. Ik vraag zelfs geen support want ik heb ervaring met het installeren van routers en als het om een of andere reden misloopt hebben we nog altijd de RTFM é . Ik haal enkel NAT aan omdat wij allemaal weten dat het technisch mogelijk is om ook met adslGO meerdere pc's tegelijk te laten surfen. Je moet al packets gaan analyseren om te weten of iemand een NAT heeft draaien. Dit is allemaal technisch mogelijk maar gebeurd gewoon niet bij BGC.

kortom ik verwacht niets van belgacom, enkel die philips router die we kochten.. de enige vraag die ik uit beveiligingsoverwegingen stelde - kan mn die wireless uitschakelen- wist men niet eens. Schoon mannen bij belgacom. Gelukkig wist ik het antwoord quasi zeker uit mezelf.
En jah vragen over je toestel dat je op punt staat aan te kopen, vind ik ook nog altijd basic support.


En nu lieg jij als je zegt dat ze ginds niet weten of je dat draadloos netwerk kunt uitschakelen. Ze zijn misschien niet allemaal enorm verstandig, maar ben er zeker van dat ze dat wel weten. Heb nog nooit iemand aan de lijn gehad die dat niet wist, of niet kon opzoeken!

Terzijde, als jij toch zo goed op de hoogte bent, waar klaag je dan over? Je weet toch dat je meerdere PC's kunt aansluiten?

Punt 3
Schrijffouten en letters die haperen op mijn toetsenbord maken voor mij geen bal uit.. het is een wapen voor iemand die zelf zonder degelijke onderbouwde argumente zit of zoals u geen enkele fout wil toegeven.


Dat is uw mening. Geloof jij dat maar. In praktijk tekent dat uw laksheid, en dat is zelden iets dat in uw voordeel spreekt, waar dan ook.
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

En nu lieg jij als je zegt dat ze ginds niet weten of je dat draadloos netwerk kunt uitschakelen


Nu ben ik ook nog een leugenaar :) allé is de volgende die ge ga beschuldigen.
Ik weet welk antwoord ik gekregen heb in die belgacom boetiek op mijn vraag. Blijkbaar was u daar ook? Op hetzelfde moment? Want ik ben een leugenaar.

Terzijde, als jij toch zo goed op de hoogte bent, waar klaag je dan over? Je weet toch dat je meerdere PC's kunt aansluiten?

Met het woord terzijde geeft u zelf aan dat u weeral aan het uitwijken bent.

Ik vroeg u uw stelling over adsl multi en support hard te maken.. maar daarover lees ik niets in uw posting?
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik moet dat niet posten. Jij viel de stelling van de helpdeskmedewerker aan dat je ADSL multi nodig had vooraleer hij je kon bijstaan. Jij bedacht dat dat onmogelijk was want dat je zowiezo 4 PC's kon aansluiten. Jij wist het beter. Ik heb geen zin om voor een onbeschofterik links te gaan kopieren. Ik heb reeds gezegd dat dit een optie is, iemand anders ook, en wat mij betreft stopt het daar. Of je me nu gelooft of niet, trek ik me heus niet aan.
Gebruikersavatar
ikkejonge
Pro Member
Pro Member
Berichten: 296
Lid geworden op: 22 maa 2004, 20:11
Locatie: Zulte
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Ik weet niet hoe andere ervan denken, maar dat gebekvecht tussen jullie, steekt redelijk tegen. Overtuig elkaar mss via pm's.

Sorry, trop is teveel.
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

ikkejonge schreef:Ik weet niet hoe andere ervan denken, maar dat gebekvecht tussen jullie, steekt redelijk tegen. Overtuig elkaar mss via pm's.

Sorry, trop is teveel.
Ik was dat ook al aan het denken voordien.

Deze thread is inmiddels echte horror !

Misschien wil een moderator er 'n slotje opzetten ?
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Ik heb geen zin om voor een onbeschofterik links te gaan kopieren

Waar ben ik onbeschoft? ik vroeg net respect.
En als je je gelijk kan behalen met links te kopiëren zou ik dat vooral doen.

Ik kan mijn ongelijk toegeven... maar zoals je ziet heb ik reeds de algemene voorwaarden gepast, waar niets van support instaat.

Jij viel de stelling van de helpdeskmedewerker aan dat je ADSL multi nodig had vooraleer hij je kon bijstaan. Jij bedacht dat dat onmogelijk was want dat je zowiezo 4 PC's kon aansluiten

Correctie, u maakt u weer meester om mijn woorden te verdraaien.


Uw uitleg:
Heb je al eens gelezen wat ADSL multi is? Dat is een product dat je dient te nemen als je ONDERSTEUNING van de helpdesk wilt voor meerdere PC's te configureren. In het andere geval ben je aangewezen op jezelf. Staat duidelijk uitgelegd op hun website!

Dat heb je nog altijd niet hard gemaakt. En dat staat NERGENS op de website.
Officiëel bestaat het andere geval niet (aangewezen op uzelf). Lees mijn gekopiëerde tekst uit de algemene voorwaarden . Adsl go is voor 1 pc.
Kan het duidelijker? Hier wordt over ondersteuning en support geen woord gezegd... Volgens de algemene voorwaarden mag men geen meerdere pc"s aansluiten op een GO abbo en is een multi vereist.
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
uf
Member
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 25 nov 2005, 15:55

Goendi schreef:Jij viel de stelling van de helpdeskmedewerker aan dat je ADSL multi nodig had vooraleer hij je kon bijstaan.

Het verhaal van Fluppeke gaat erover dat de Belgacom verkoper naar aanleiding van de aankoop van een router ten onrechte beweert dat het met een skynet GO abonnement niet mogelijk zou zijn met meerdere pc's gelijktijdig te surfen.

Fluppeke schreef: Mag ik u telefoonnummer alstublieft?
Oh ik zie dat u een skynet GO abbonnement heeft, bent u van plan met meerdere computers tegelijk te surfen ?
JA?
Dat zal ni lukken dan hebt u de optie multi nodig, das 5 € meer per maand en dan krijgt u 5 GB meer verkeer blablabla .
Zal ik dat vanaf morgen activeren ?
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Danku UF. U leest duidelijk waarover het gaat alvorens te reageren.

En dus is mijn vraag... wanneer gaat goendi met zijn links komen.. of toegeven dat hij verkeerd is.
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Bergie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 141
Lid geworden op: 21 jul 2005, 03:02

Het is niet de eerste keer dat Goendi wat er werkelijk geschreven stond compleet verdraait, en er zijn eigen verhaaltje rond fantaseert om de posters te kunnen aanvallen.
Ik vind dat hij nu toch wel erg overdreven uit de bol begint te gaan.

Blijkbaar is het zijn bedoeling om controverse te creëren en dit forum te verzieken.
Hem vanaf nu gewoon negeren zal waarschijnlijk de beste oplossing zijn.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

het is misschien al gezegd maar ik herhaal het toch even...

technisch is het mogelijk om meerder pc's aan te sluiten op een adsl go al laten de algemene voorwaarden het duidelijk niet toe.
en als je belt naar de helpdesk voor vragen of problemen met je adsl go en men stelt vast dat er meerdere pc's zijn aangesloten zal je niet worden verder geholpen omdat de algemene voorwaarden niet voldaan zijn ook al is de router bij belgacom aangekocht.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
karelg
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 21 aug 2006, 09:32

Bergie schreef:Het is niet de eerste keer dat Goendi wat er werkelijk geschreven stond compleet verdraait, en er zijn eigen verhaaltje rond fantaseert om de posters te kunnen aanvallen.
Ik vind dat hij nu toch wel erg overdreven uit de bol begint te gaan.

Blijkbaar is het zijn bedoeling om controverse te creëren en dit forum te verzieken.
Hem vanaf nu gewoon negeren zal waarschijnlijk de beste oplossing zijn.

aan Fluppeke, uf en Bergie: RESPECT!
@Goendie en Djeez_1977: hehe :lol: zoek een andere hobby e

jups idd vanaf nu neger-en
karelg
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 21 aug 2006, 09:32

hollebollegijs schreef:het is misschien al gezegd maar ik herhaal het toch even...

technisch is het mogelijk om meerder pc's aan te sluiten op een adsl go al laten de algemene voorwaarden het duidelijk niet toe.
en als je belt naar de helpdesk voor vragen of problemen met je adsl go en men stelt vast dat er meerdere pc's zijn aangesloten zal je niet worden verder geholpen omdat de algemene voorwaarden niet voldaan zijn ook al is de router bij belgacom aangekocht.
ja idd das spijtig, mr ja der zijn er veel die dat doen, en ze hebben gelijk ook, alleen moet je dan ook bij problemen niet bellen nr belgacom, mr vragen aan mensen die er iets van weten/ veel googelen
jan28
Premium Member
Premium Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
Twitter: xtrshop
Locatie: Antwerpen - Wilrijk
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 47 keer
Contacteer:

karelg schreef: ja idd das spijtig, mr ja der zijn er veel die dat doen, en ze hebben gelijk ook, alleen moet je dan ook bij problemen niet bellen nr belgacom, mr vragen aan mensen die er iets van weten/ veel googelen


ja, en dan hier wat komen zagen omdat ze u niet willen helpen. Weten dat je niet juist bezig bent en dan reclameren. Is dat Userbase nieuwe stijl? Dat is zoals met uwe koersfiets gaan mountainbiken en dan gaan klagen bij uw dealer dat hij stuk is. Jongens jongens toch :evil:

Ze hebben GEEN gelijk Karel, iemand die bewust de regels niet volgt kan NOOIT gelijk hebben, hebben ze u nooit een beetje opgevoed?
Laatst gewijzigd door jan28 22 sep 2006, 10:16, in totaal 2 gewijzigd.
karelg
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 21 aug 2006, 09:32

wat zegde gij nu, zijt ge mss gefrustreerde helpdeskmedewerker bij belgacom :lol:
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

OK, het is genoeg geweest met te bekvechten, vecht het uit in PM als je wil, maar niet in deze thread!
Als het zo doorgaat gaat deze zeker en vast op slot!
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

hollebollegijs schreef:het is misschien al gezegd maar ik herhaal het toch even...

technisch is het mogelijk om meerder pc's aan te sluiten op een adsl go al laten de algemene voorwaarden het duidelijk niet toe.
en als je belt naar de helpdesk voor vragen of problemen met je adsl go en men stelt vast dat er meerdere pc's zijn aangesloten zal je niet worden verder geholpen omdat de algemene voorwaarden niet voldaan zijn ook al is de router bij belgacom aangekocht.

dit even terzijde: maar ook telenet deed (doet nu nog?) in het verleden. Ze staan imo recht in hun schoenen hierbij.
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Telenet mono bestaat niet meer, en met telenet expresnet mag je 2 pc"s aansluiten.Met turbo tot 4 als ik me ni vergis..

Beste Goendi, Maak uw stelling eens hard ? Ik heb reeds gezegd dat wanneer ik verkeerd zou zijn, mijn ongelijk zou toegeven.
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Gesloten

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”