andy-dsl schreef:Praetorian schreef:Hier zagen heeft dus geen enkel nut, behalve om maar te kunnen zagen. Je zou verdikke moeten blij zijn dat edpnet de limieten verveelvoudigd in vergelijking met de duurdere skynet en telenet abbo's. Als je niet tevreden bent van deze limieten: ga dan daar eens je illegale content afhalen... Een les in nederigheid van jouwwentwege is meer dan gerechttvaardigd
De nagel op de kop. En het gekke is dat BGC en TN wel de infrastructuur hebben om hun limieten nog hoger dan deze van EDPnet te leggen. Voor hen is dit puur monopolie en winstbejag. Schandalig. Sommigen lijken hier echt niet te beseffen wat er op telecomgebied allemaal boven hun hoofd afspeeld. Je zou wel anders piepen over je luxeverbinding.
Jongens, jongens .... waar gaat dit naartoe ? Het enigste dat we vragen, is dat de meter op basis van dewelke onze maandelijkse factuur wordt bepaald, correct zou werken. Het is precies of we het einde van de wereld vragen .... we zeuren helemaal niet over hogere limieten of lagere prijzen. Ik ben meer dan tevreden met de prijs en de voorwaarden die EDPNET aanbiedt. Het enigste dat ik (ik zal maar uit eigen naam spreken) vraag is dat deze regels op een DOORZICHTIGE manier worden toegepast. Is dat teveel gevraagd ?