Nachtsurfen

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 99 keer

Sven.VdS schreef:Of leert nekeer de betekenis van smilies of zo ...of misschien de betekenis van 'ik denk' ten opzichte van 'ik weet' :roll:

Leer jij misschien eens Nederlands schrijven dan?
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 26 maa 2004, 20:01
Locatie: Holsbeek
Bedankt: 1 keer

Ik zou 'klein kind' willen zeggen maar dat is zelfs helaas niet het geval.

Kan deze en bovenstaande zever weggemod worden aub?

ffs
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Sven.VdS schreef:Ik zou 'klein kind' willen zeggen maar dat is zelfs helaas niet het geval. Kan deze en bovenstaande zever weggemod worden aub?
En de posts van ene Sven.VdS hierboven ook.

Wees gerust mensen, het EDPnet team zal wel iets vinden om alles terug op het normale te brengen. Al kost het veel tijd, het komt er wel.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
vanidian
Member
Member
Berichten: 74
Lid geworden op: 23 jul 2006, 23:22

Als het maar niet te lang duurt...
andy-dsl
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 apr 2004, 08:57
Locatie: Machelen (Deinze)

vanidian schreef:Als het maar niet te lang duurt...

Beter een probleem goed oplossen dan snel en maar half zeg ik altijd :)
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

doeternietoe schreef:Dus PC off aan de power schakelaar. En die start auto op om 0.01. Gaat volledig door tot in windows en opent je leech appz?
Hoe moet je auto load queue list van een willekeurig programma loaden dan? Moet je zeker script enzo schrijven.

Ik kloot niet aan mijn settings. Alles verloopt prima :)

DaNi0 schreef:
ZMD schreef:Je kan je PC ook automatisch op laten starten op een bepaald uur hé.


Vertel mij eens hoe/met wat? Dat kan ik altijd gebruiken.


Er zijn eigenlijk 2 verschillende mogelijkheden.

Mogelijkheid 1:
-Gebruik de stand-by of hibernate functie van Windows om de pc uit te schakellen.
-Stel takenplanner in om uw downloadprogramma op te starten op het gewenste uur, en schakel de optie "De computer uit de slaapstand halen om deze taak uit te voeren." bij de geavanceerde opties van die taak.

Mogelijkheid 2:
-Gebruik gelijk welke keuze om de pc uit te schakkelen.
-Stel in de bios van je pc de optie "Wake Up on alarm" (of iets in die zin) in met het gewenste uur.
-(Enkel mogelijk indien je de pc volledig uitschakeld) Vervolgens kan je je gewenste programma met Windows uit laten voeren door een snelkoppeling naar je programma te zetten in de map "opstarten" (of "start up" indien je windows Engels is) in je start menu. Het programma start dan wel telkens je opstart dit programma.
-Of gebruik terug de takenplanner om je programma op het juiste uur te starten.
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

Thx ZMD, dat moet ik eens proberen. :)
Dettie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 27 aug 2006, 13:17
Locatie: Poperinge
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 66 keer

het gaat van kwaad naar erger hier in de regio,vorige week haalde ik nog 300kb, deze nacht was het al maar 175 meer,upload 25kb

(zondag 13h had ik ook maar 23kb upload meer, en 300kb down)
wat later lichtjes hersteld werd naar 40kb,gisteren ging et nog perfect aan 600kb en 64kb upload,netwerk overbelast in mijn regio?
wanneer wordt hier es ingegrepen,edpnetwerk kant toch veel meer aan?

mvg Dettie
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

Ik heb absoluut geen problemen met mijn downloadsnelheid 's nachts, het is geen 600KB/s maar dat hoeft ook niet 's nachts.
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

Hier is t helaas ook niet meer te doen, momenteel amper 10-20k sec.. soms heel eventjes 50-80k sec.. hopelijk gaat t beteren zodra iedereen weer terug naar t school is.
andy-dsl
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 apr 2004, 08:57
Locatie: Machelen (Deinze)

Zijn die waarnemingen allemaal van 's nachts? Kan iemand die problemen heeft dit eens overdag doen?
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

andy-dsl schreef:Zijn die waarnemingen allemaal van 's nachts? Kan iemand die problemen heeft dit eens overdag doen?


enkel 's nachts, overdag loopt bij mij alles prima (meestal toch;)
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

Damn nu ik echt net op het puntje stond om over te stappen...
Zal nog ff moeten wachten tot ze alles op punt hebben staan.
andy-dsl
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 apr 2004, 08:57
Locatie: Machelen (Deinze)

flt schreef:Damn nu ik echt net op het puntje stond om over te stappen...
Zal nog ff moeten wachten tot ze alles op punt hebben staan.


je bedoelt dus dat je ook zinnigs was om 's nachts serieus van lat te geven :) Je ziet dus wat er gebeurd als er meerderen dit doen. Nu moet zeggen dat ik er 's nachts nog overdag geen last van heb. Kan evengoed voor jouw ook zo zijn dus vraag je abo maar aan. Als iedereen wat rekening houd met elkaar dan is er voor niemand een probleem en kunnen we de koek eerlijk delen.
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

andy-dsl schreef:je bedoelt dus dat je ook zinnigs was om 's nachts serieus van lat te geven :) Je ziet dus wat er gebeurd als er meerderen dit doen. Nu moet zeggen dat ik er 's nachts nog overdag geen last van heb. Kan evengoed voor jouw ook zo zijn dus vraag je abo maar aan. Als iedereen wat rekening houd met elkaar dan is er voor niemand een probleem en kunnen we de koek eerlijk delen.


Nee niet direct, maar tijdens de schooldagen zit ik vaak nog te gamen rond 01 - 02u. Dan kan ik echt niet hebben dat mijn ping ineens begint te flippen :). Of als ik nog een filmpje wil kijken dat die maar aan 50kBps wordt binnengetrokken. Nu duurt het namelijk maar een kleine 30min voor 1 CD.
Een film kijken is bij mij een impuls :)

EDIT : ik ben ook van Deinze :D
DarkAvenger
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 08 feb 2006, 15:44

khsw schreef:
Edward Valckx schreef:
DarkAvenger schreef:Bv : WVlaanderen 21u - 04u ; OVlaanderen 22u - 05u ; Antwerpen 23u - 06u; Brussel 00u - 07u ; Limburg 01u - 08u .

Waarom discrimineert U de Walen?


Bv betekent dan ook "bijvoorbeeld" en duidt op een niet-limitatieve noch reële lijst en wordt louter gebruikt ter illustratie.

Het discrimineren laten we over aan Leterme :wink:


Idd het was maar een voorbeeld :wink:
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

flt, in september gaan we weer naar school en zal dat wel serieus verminderen, nu zit iedereen thuis... Te downloaden...
DarkAvenger
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 08 feb 2006, 15:44

Nob schreef:Merk je nu zelf niet dat dat practisch niet echt haalbaar is, laat staan dat iedereen er zich gaat aan houden?
Nob


Misschien. Maar de meesten gebruiken het nachtsurfen om grote volumes te downloaden aan slechts 50% registratie. Indien zij downloaden buiten de voor hun regio vastgestelde nachtsurfuren, zal hun download voor 100% geregistreerd worden.

Ik ben benieuwd hoe andere providers hiermee omgaan zoals Yabu en FreedomNet, want zij bieden immers 100GB abo's aan die je download/upload wanneer je wilt.
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

DaNi0 schreef:flt, in september gaan we weer naar school en zal dat wel serieus verminderen, nu zit iedereen thuis... Te downloaden...


Ja allemaal op verschillende tijdstippen. Als het terug school is gaat de piek 's avonds nog hoger zijn.
andy-dsl
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 apr 2004, 08:57
Locatie: Machelen (Deinze)

flt schreef:EDIT : ik ben ook van Deinze :D


Nice :D Dat maakt er dus 2. Heb je door EDPnet je distance al laten meten? In deinze heb ik geen problemen met snelheid. We hebben 3 DSLAMS in Deinze (waarvan er twee vol zitten en zelfs die geeft geen snelheidsproblemen bij mij). Ik kom zelf uit Machelen dus zit op een goeië 4 KM van de LEX. In het centrum van Deinzen staat die bij wijze van spreken in je achtertuin Ik zou me rond snelheid niet te veel zorgen maken :)
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

andy-dsl schreef:
flt schreef:EDIT : ik ben ook van Deinze :D


Nice :D Dat maakt er dus 2. Heb je door EDPnet je distance al laten meten? In deinze heb ik geen problemen met snelheid. We hebben 3 DSLAMS in Deinze (waarvan er twee vol zitten en zelfs die geeft geen snelheidsproblemen bij mij). Ik kom zelf uit Machelen dus zit op een goeië 4 KM van de LEX. In het centrum van Deinzen staat die bij wijze van spreken in je achtertuin Ik zou me rond snelheid niet te veel zorgen maken :)


Hehe op naar de 3 :banana:
Mijn geschatte afstand is 1.8km volgens edpnet site, maar het is toch niet omdat ik de volle 6Mbit kan halen dat het edpnet-netwerk mij dat ook kan leveren als het overbelast is hé? :)
andy-dsl
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 apr 2004, 08:57
Locatie: Machelen (Deinze)

flt schreef:Hehe op naar de 3 :banana:
Mijn geschatte afstand is 1.8km volgens edpnet site, maar het is toch niet omdat ik de volle 6Mbit kan halen dat het edpnet-netwerk mij dat ook kan leveren als het overbelast is hé? :)


Euhm.. Ik heb geen problemen. de vertragingen liggen aan de VP's die niks met het EDPnet netwerk te maken hebben maar wel met het ATM netwerk. Je moet niet alles geloven wat je hier leest. Al heb ik maar een 4 Mbit lijn, als er al problemen zouden zijn op het EDPnet netwerk dan zou ik er ook last van hebben. Na de redbacks word iedereen via de radius toch op dezelfde IP core gesleurd dus als er een iemand last van zou hebben dan heeft iedereen er last van. Ik dus niet dus aangezien jij op dezelfde centrale zal zitten hoef je je dus geen zorgen te maken :)
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Ik zat vroeger ook op de centrale van Deinze (mijn vader dus nog steeds), maar wij zitten op 5Km en dan hebben we ook nog een een slechte lijn tot bij ons thuis, dus ....
andy-dsl
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 apr 2004, 08:57
Locatie: Machelen (Deinze)

ZMD schreef:Ik zat vroeger ook op de centrale van Deinze (mijn vader dus nog steeds), maar wij zitten op 5Km en dan hebben we ook nog een een slechte lijn tot bij ons thuis, dus ....


Waar woon je nu ZND? Bij welke provider heb je een connectie? Als het in een van de randgemeentes rond deinze is, is de kans groot dat je nog steeds op 1 van de 3 DSLAM's van Deinze bent aangesloten hoor.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

andy-dsl schreef:
ZMD schreef:Ik zat vroeger ook op de centrale van Deinze (mijn vader dus nog steeds), maar wij zitten op 5Km en dan hebben we ook nog een een slechte lijn tot bij ons thuis, dus ....


Waar woon je nu ZND? Bij welke provider heb je een connectie? Als het in een van de randgemeentes rond deinze is, is de kans groot dat je nog steeds op 1 van de 3 DSLAM's van Deinze bent aangesloten hoor.


Ben van Nazareth naar Gent verhuisd, en vandaag naar St-Amandsberg.
In Nazareth had ik eerst Wanadoo, Tiscali, Scarlet en dan Academic Broadband (welke mijn vader nu heeft).
In Gent heb/had ik EDPnet op 1200m van de centrale. In St-Amandsberg zal ik op 950m van de centrale zitten.
Dettie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 27 aug 2006, 13:17
Locatie: Poperinge
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 66 keer

ik ben rond 2330 beginnen afhalen ,
ging aan 450kb/s, vanaf het natuurlijk weer 12h werd=>

alles valt in elkaar,

download nog 150kb/s met moeite

kunnen jullie dit even checken voor mijn regio of er veel bandbreedte gebruikt wordt?

postcode 8920

mvg Dettie
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

lmao ...

grappigste reply ever ....

1)Voor zo een dingen maakt men een ticket aan, dit forum is nog altijd geen officieel communicatie middel van edpnet.
2) denk je nu echt dat er een vp geupgrade gaat gebeuren omdat jij snachts niet tege full speed kan leechen ? Ik heb er iig zo mijn twijfels bij. (en het hoeft niet eens aan de vp te liggen.)

Tis trouwens een goede situatie zo ... Overdag is het surfen enz gewoon normale speed, en snachts ist wat trager en profiteer je van volume.

Volgens mij heb je trouwens de eerste post in dit topic niet gelezen (http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 49&start=0 ) waar word aangehaald dat je je downloads best spreid en niet om 00h direct start.
Tracer07
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 08 maa 2004, 17:05

gok dat ik in een gelukkige zone zit :p
ga hier zelfs snachts niet onder de 500kb/s
Gebruikersavatar
GeertAki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 09 jan 2006, 13:28
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Ik vind het spreidingsplan per provincie/telefoonzone wel een goed idee om middernacht wat te ontlasten. Ik weet natuurlijk niet hoe het intern bij edpnet in elkaar zit, maar dit lijkt me technisch toch niet zó moeilijk om dat voor elkaar te krijgen. Van elke abonnee hebben ze alle gegevens in hun db zitten, dus zowel de provincie als de telefoonzone.

Elk half uur of zo laten schuiven per regio en de piek wordt ook verschoven. En als je dan de eerste zone pas laat nachtsurfen van 0:30 en de laatste laat eindigen tegen pakweg 9u, dan is iedereen (zelfs de gamers) tevreden denk ik...

Hoewel, als downloader wens je je pc natuurlijk zo snel mogelijk af te zetten, maar zoals reeds gezegd zijn er mogelijkheden genoeg om je pc te laten ontwaken...
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

ik ga niet beginnen met schedulers te zetten enzo ze, late we eerst is zien wat er gebeurd de volgende maand(en) met die downloadpiek en dan zien we wel zou ik zeggen
kan heel goed zijn dat die gewoon automatisch al wat minder wordt omdat een grote hoop mensenminder laat gaat slapen enzo (wat bij mij wsl niet al te hard het geval gaat zijn maar soit)

Maar door die 50% zone tot 7 uur te doen zit ik nu al veel te veel tot 6 a 7 uur wakker te zijn, als ze dat tot 9 uur gaan verschuiven gaat dat voor mij helemaal nimeer te doen zijn vrees k (voor mijn gezondheid toch ni :P)

ma ik wil ni da mijn pc iets doet/download zonder dat ik er zelf bij ben of het iet of wat kan controleren dus ja, ni veel aan te doen wsl
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

hebben jullie nog altijd problemen 'snachts? bij mij was het maar 2-5 dagen dat snelheid daalde om 00:00 tot 300-400 maar nu ist terug 600 en stabiel
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Hier nu overdag lage snelheden sinds enkele weken...

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
barbapapa5800
Plus Member
Plus Member
Berichten: 195
Lid geworden op: 15 jun 2005, 18:35

GeertAki schreef:Ik vind het spreidingsplan per provincie/telefoonzone wel een goed idee om middernacht wat te ontlasten. Ik weet natuurlijk niet hoe het intern bij edpnet in elkaar zit, maar dit lijkt me technisch toch niet zó moeilijk om dat voor elkaar te krijgen. Van elke abonnee hebben ze alle gegevens in hun db zitten, dus zowel de provincie als de telefoonzone.

Elk half uur of zo laten schuiven per regio en de piek wordt ook verschoven. En als je dan de eerste zone pas laat nachtsurfen van 0:30 en de laatste laat eindigen tegen pakweg 9u, dan is iedereen (zelfs de gamers) tevreden denk ik...

te laten ontwaken...


hier sluit ik me volledig bij aan.
moet volgens mij de oplossing zijn.
kijk naar telenet, die hadden hun nachtsurfen van 00:00 tot 10:00.
even iets anders erbij halen:

toen ik bij edpnet ging was voor mij de doorslaggevende faktor dat er een snellere formule ging komen (adsl2+)
als het nou eens mogelijk was om dit terug in het leven te roepen zouden we ook allemaal sneller aan onze limiet zitten waardoor alles beter word gespreid.
maar de haalbaarheid is hiervan zeer klein denk ik.
Gebruikersavatar
GeertAki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 09 jan 2006, 13:28
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Misschien een beter idee voor het spreidingsplan is niet om te kijken naar de provincie of telefoonzone van de gebruiker, maar naar het laatste cijfer van zijn telefoonnummer. Op die manier wordt elke centrale ontlast op de tijdstippen waarop nog niet elke groep aan het nachtsurfen is (of niet meer)
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

http://nl.wiki.edpnet.be/index.php/Hoe_ ... ek_gemeten
Nog een tip: vroeg op de ochtend, zo tussen 4u. en 7u. CET, is het het rustigst op het netwerk, dus dan profiteert u maximaal van én hoge snelheden én het voordelige nachttarief.
internet, fiber & telephony
Gebruikersavatar
Dave
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 20 aug 2005, 13:27
Twitter: davefrombelgium
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Ziehier de EDPnet-news die ik net kreeg ...

Uw adsl-trafiek en nachtsurfen

Beste adsl-klant

Zoals u weet, hanteert EDPnet sinds een jaar het nachtsurfen bij uw adsl-abonnement, dwz dat de trafiek die u verbruikt gedurende de nacht (van 00u00 tot 07u00) slechts voor de helft meegerekend wordt. EDPnet was en is hiermee de eerste en enige adsl-provider in België die dit aan haar klanten aanbiedt.

Daarnaast streven wij er bij EDPnet naar, om elke klant een abonnement te geven waar het maximum uitgehaald kan worden en om te allen tijde een stabiel en performant netwerk aan te bieden.

Om dit verder te blijven garanderen en om een betere spreiding van de nachtelijke downloads van onze klanten te bekomen, heeft EDPnet beslist om de uren van het nachtsurfen iets te verschuiven, nl. 00u00 (of middernacht) tot 07u00 zal 02u00 tot 08u00 worden.

Deze verschuiving zal in voege treden vanaf 1 februari 2007.


Heeft u vragen of opmerkingen? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren via 03 265 6700 of [email protected]
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Dave schreef:Ziehier de EDPnet-news die ik net kreeg ...

Uw adsl-trafiek en nachtsurfen

Beste adsl-klant

Zoals u weet, hanteert EDPnet sinds een jaar het nachtsurfen bij uw adsl-abonnement, dwz dat de trafiek die u verbruikt gedurende de nacht (van 00u00 tot 07u00) slechts voor de helft meegerekend wordt. EDPnet was en is hiermee de eerste en enige adsl-provider in België die dit aan haar klanten aanbiedt.

Daarnaast streven wij er bij EDPnet naar, om elke klant een abonnement te geven waar het maximum uitgehaald kan worden en om te allen tijde een stabiel en performant netwerk aan te bieden.

Om dit verder te blijven garanderen en om een betere spreiding van de nachtelijke downloads van onze klanten te bekomen, heeft EDPnet beslist om de uren van het nachtsurfen iets te verschuiven, nl. 00u00 (of middernacht) tot 07u00 zal 02u00 tot 08u00 worden.

Deze verschuiving zal in voege treden vanaf 1 februari 2007.


Heeft u vragen of opmerkingen? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren via 03 265 6700 of [email protected]

de thread hierover
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

ik ga al mijn downloads nu ook overdag doen op piekmomenten, zo tussen 20-22u of zo, gewoon wanneer ik er zin in heb i.p.v. te wachten of te shedulen..ik ben niet gek.

[edit]mmh. hoe komt mijn reply hier terecht i.p.v. de andere thread waar ik geantwoord had?...[/edit]
doeternietoe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 jul 2006, 17:02

sail0rbe schreef:ik ga al mijn downloads nu ook overdag doen op piekmomenten, zo tussen 20-22u of zo, gewoon wanneer ik er zin in heb i.p.v. te wachten of te shedulen..ik ben niet gek.

[edit]mmh. hoe komt mijn reply hier terecht i.p.v. de andere thread waar ik geantwoord had?...[/edit]


Groot gelijk !!

Allemaal samen spannen om tussen dezelfde uren te downloaden en dan te samen reclameren over de slechte speed.
Dat zal hun leren :P
dupondje
Premium Member
Premium Member
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 sep 2006, 23:55
Bedankt: 18 keer

en daan gaan wenen bij mama omdat EDPNET falliet is ? kindertjes toch wees content met wat ge hebt !!!
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”