Sven.VdS schreef:Of leert nekeer de betekenis van smilies of zo ...of misschien de betekenis van 'ik denk' ten opzichte van 'ik weet'
Leer jij misschien eens Nederlands schrijven dan?
Sven.VdS schreef:Of leert nekeer de betekenis van smilies of zo ...of misschien de betekenis van 'ik denk' ten opzichte van 'ik weet'
En de posts van ene Sven.VdS hierboven ook.Sven.VdS schreef:Ik zou 'klein kind' willen zeggen maar dat is zelfs helaas niet het geval. Kan deze en bovenstaande zever weggemod worden aub?
doeternietoe schreef:Dus PC off aan de power schakelaar. En die start auto op om 0.01. Gaat volledig door tot in windows en opent je leech appz?
Hoe moet je auto load queue list van een willekeurig programma loaden dan? Moet je zeker script enzo schrijven.
Ik kloot niet aan mijn settings. Alles verloopt prima
DaNi0 schreef:ZMD schreef:Je kan je PC ook automatisch op laten starten op een bepaald uur hé.
Vertel mij eens hoe/met wat? Dat kan ik altijd gebruiken.
andy-dsl schreef:Zijn die waarnemingen allemaal van 's nachts? Kan iemand die problemen heeft dit eens overdag doen?
flt schreef:Damn nu ik echt net op het puntje stond om over te stappen...
Zal nog ff moeten wachten tot ze alles op punt hebben staan.
andy-dsl schreef:je bedoelt dus dat je ook zinnigs was om 's nachts serieus van lat te geven Je ziet dus wat er gebeurd als er meerderen dit doen. Nu moet zeggen dat ik er 's nachts nog overdag geen last van heb. Kan evengoed voor jouw ook zo zijn dus vraag je abo maar aan. Als iedereen wat rekening houd met elkaar dan is er voor niemand een probleem en kunnen we de koek eerlijk delen.
khsw schreef:Edward Valckx schreef:DarkAvenger schreef:Bv : WVlaanderen 21u - 04u ; OVlaanderen 22u - 05u ; Antwerpen 23u - 06u; Brussel 00u - 07u ; Limburg 01u - 08u .
Waarom discrimineert U de Walen?
Bv betekent dan ook "bijvoorbeeld" en duidt op een niet-limitatieve noch reële lijst en wordt louter gebruikt ter illustratie.
Het discrimineren laten we over aan Leterme
Nob schreef:Merk je nu zelf niet dat dat practisch niet echt haalbaar is, laat staan dat iedereen er zich gaat aan houden?
Nob
DaNi0 schreef:flt, in september gaan we weer naar school en zal dat wel serieus verminderen, nu zit iedereen thuis... Te downloaden...
flt schreef:EDIT : ik ben ook van Deinze
andy-dsl schreef:flt schreef:EDIT : ik ben ook van Deinze
Nice Dat maakt er dus 2. Heb je door EDPnet je distance al laten meten? In deinze heb ik geen problemen met snelheid. We hebben 3 DSLAMS in Deinze (waarvan er twee vol zitten en zelfs die geeft geen snelheidsproblemen bij mij). Ik kom zelf uit Machelen dus zit op een goeië 4 KM van de LEX. In het centrum van Deinzen staat die bij wijze van spreken in je achtertuin Ik zou me rond snelheid niet te veel zorgen maken
flt schreef:Hehe op naar de 3
Mijn geschatte afstand is 1.8km volgens edpnet site, maar het is toch niet omdat ik de volle 6Mbit kan halen dat het edpnet-netwerk mij dat ook kan leveren als het overbelast is hé?
ZMD schreef:Ik zat vroeger ook op de centrale van Deinze (mijn vader dus nog steeds), maar wij zitten op 5Km en dan hebben we ook nog een een slechte lijn tot bij ons thuis, dus ....
andy-dsl schreef:ZMD schreef:Ik zat vroeger ook op de centrale van Deinze (mijn vader dus nog steeds), maar wij zitten op 5Km en dan hebben we ook nog een een slechte lijn tot bij ons thuis, dus ....
Waar woon je nu ZND? Bij welke provider heb je een connectie? Als het in een van de randgemeentes rond deinze is, is de kans groot dat je nog steeds op 1 van de 3 DSLAM's van Deinze bent aangesloten hoor.
GeertAki schreef:Ik vind het spreidingsplan per provincie/telefoonzone wel een goed idee om middernacht wat te ontlasten. Ik weet natuurlijk niet hoe het intern bij edpnet in elkaar zit, maar dit lijkt me technisch toch niet zó moeilijk om dat voor elkaar te krijgen. Van elke abonnee hebben ze alle gegevens in hun db zitten, dus zowel de provincie als de telefoonzone.
Elk half uur of zo laten schuiven per regio en de piek wordt ook verschoven. En als je dan de eerste zone pas laat nachtsurfen van 0:30 en de laatste laat eindigen tegen pakweg 9u, dan is iedereen (zelfs de gamers) tevreden denk ik...
te laten ontwaken...
Nog een tip: vroeg op de ochtend, zo tussen 4u. en 7u. CET, is het het rustigst op het netwerk, dus dan profiteert u maximaal van én hoge snelheden én het voordelige nachttarief.
Dave schreef:Ziehier de EDPnet-news die ik net kreeg ...
Uw adsl-trafiek en nachtsurfen
Beste adsl-klant
Zoals u weet, hanteert EDPnet sinds een jaar het nachtsurfen bij uw adsl-abonnement, dwz dat de trafiek die u verbruikt gedurende de nacht (van 00u00 tot 07u00) slechts voor de helft meegerekend wordt. EDPnet was en is hiermee de eerste en enige adsl-provider in België die dit aan haar klanten aanbiedt.
Daarnaast streven wij er bij EDPnet naar, om elke klant een abonnement te geven waar het maximum uitgehaald kan worden en om te allen tijde een stabiel en performant netwerk aan te bieden.
Om dit verder te blijven garanderen en om een betere spreiding van de nachtelijke downloads van onze klanten te bekomen, heeft EDPnet beslist om de uren van het nachtsurfen iets te verschuiven, nl. 00u00 (of middernacht) tot 07u00 zal 02u00 tot 08u00 worden.
Deze verschuiving zal in voege treden vanaf 1 februari 2007.
Heeft u vragen of opmerkingen? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren via 03 265 6700 of [email protected]
sail0rbe schreef:ik ga al mijn downloads nu ook overdag doen op piekmomenten, zo tussen 20-22u of zo, gewoon wanneer ik er zin in heb i.p.v. te wachten of te shedulen..ik ben niet gek.
[edit]mmh. hoe komt mijn reply hier terecht i.p.v. de andere thread waar ik geantwoord had?...[/edit]