wat zouden jullie ervan vinden om een nieuwe regel in te voeren die het plaatsen van topictitels in caps niet toelaat
ik vond het nogal 'storend' dat in mijn zoekopdracht 3 van de 9 topics in hoofdletters om aandacht schreeuwen
of ben ik alleen met dit idee?
nieuwe regel invoeren?
- Phuncz
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 24 keer
Ach, ik vind dat admins gerust de topictitel mogen fatsoeneren en aanpassen, zolang het gerechtigd is.
Dus bv. : HELP!!!11 MIJN WINDOS DOET ET NIEEEEE!!!!!111!!
Naar: Problemen met Windows XP
Ofzo.
Dus bv. : HELP!!!11 MIJN WINDOS DOET ET NIEEEEE!!!!!111!!
Ofzo.
Powered by edpnet newer & faster
@ 10MB/sec Unlimited
@ 10MB/sec Unlimited
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Komt ge dit soort topic-titels dan tegen? Ik denk dat het hier vrij goed meevalt ...Phuncz schreef:Dus bv. : HELP!!!11 MIJN WINDOS DOET ET NIEEEEE!!!!!111!!
Nu men daar verder op discussieert, ik had dat direct gezien dat er iemand een aanpassing gedaan had.meon schreef:Ik heb al een aantal recente topic titels "ontcapst" .
Daar was zelfs een titel volledig in hoofdletters, maar goed als men de regels respecteert hoeft er helemaal niets gewijzigd te worden.
Ik houd dat wel mee in het oog.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Ja dus!NuKeM schreef:Ik heb het ook al gemerkt en misschien moeten we er eens wat strenger mee omgaan.
- Phuncz
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 24 keer
Effe overdreven om mijn punt duidelijk te maken hemeon schreef:Komt ge dit soort topic-titels dan tegen? Ik denk dat het hier vrij goed meevalt ...Phuncz schreef:Dus bv. : HELP!!!11 MIJN WINDOS DOET ET NIEEEEE!!!!!111!!
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)