wat zouden jullie ervan vinden om een nieuwe regel in te voeren die het plaatsen van topictitels in caps niet toelaat
ik vond het nogal 'storend' dat in mijn zoekopdracht 3 van de 9 topics in hoofdletters om aandacht schreeuwen
of ben ik alleen met dit idee?
nieuwe regel invoeren?
- Phuncz
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 24 keer
Ach, ik vind dat admins gerust de topictitel mogen fatsoeneren en aanpassen, zolang het gerechtigd is.
Dus bv. : HELP!!!11 MIJN WINDOS DOET ET NIEEEEE!!!!!111!!
Naar: Problemen met Windows XP
Ofzo.
Dus bv. : HELP!!!11 MIJN WINDOS DOET ET NIEEEEE!!!!!111!!
Ofzo.
Powered by edpnet newer & faster
@ 10MB/sec Unlimited
@ 10MB/sec Unlimited
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Komt ge dit soort topic-titels dan tegen? Ik denk dat het hier vrij goed meevalt ...Phuncz schreef:Dus bv. : HELP!!!11 MIJN WINDOS DOET ET NIEEEEE!!!!!111!!
Nu men daar verder op discussieert, ik had dat direct gezien dat er iemand een aanpassing gedaan had.meon schreef:Ik heb al een aantal recente topic titels "ontcapst" .
Daar was zelfs een titel volledig in hoofdletters, maar goed als men de regels respecteert hoeft er helemaal niets gewijzigd te worden.
Ik houd dat wel mee in het oog.
Ja dus!NuKeM schreef:Ik heb het ook al gemerkt en misschien moeten we er eens wat strenger mee omgaan.
- Phuncz
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 24 keer
Effe overdreven om mijn punt duidelijk te maken hemeon schreef:Komt ge dit soort topic-titels dan tegen? Ik denk dat het hier vrij goed meevalt ...Phuncz schreef:Dus bv. : HELP!!!11 MIJN WINDOS DOET ET NIEEEEE!!!!!111!!