Dan , een beetje op de vorige vraag verdergaand, zou EDPnet ook een 8/1mbit profiel kunnen aangeven aan bepaalde klanten die nu al op 6mbit syncen en deze snelheden aankunnen ? Zou het namelijk zeer aangenaam vinden om op zo'n snelheden te surfen en dan vooral omwille van de upload.
Zou hier zeker bereid voor zijn om bv 10 of 15€ per maand méér op het standaardabonnement te betalen , indien het bijkomende traffic aan dezelfde tarrieven wordt geteld als nu.
Nu heb ik geen idee of zoiets technisch / economisch / praktisch haalbaar is , vandaar dit topic.
Zoals al gezegd zou ik dit 100% zien zitten , en aangezien niet iedereen dit kan (door bv afstand naar de wijkcentrale) lijkt het me maar voor een beperkt aantal mensen wel haalbaar. Van een eventuele overbelasting van het netwerk of dergelijke lijkt me dan ook geen sprake.
Het zou misschien ook al een stap in de goede richting zijn voor mensen die mede overgeschakelt waren voor adsl2+ die op deze manier toch ook al van een hogere snelheid kunnen genieten ?
Alvast bedankt voor iedere reactie die op een positieve manier bijdraagd aan dit topic

*edit* m'n verontschuldigingen voor alle d/t fouten in dit topic , 'tis vakantie' zullen we dan maar zeggen