Tele2 All-In plat sinds 17u 3/8

Plaats reactie
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

Bij mij ligt alles plat: geen PPP, geen Internet, geen telefoon.
Wel synchroniseert de ADSL lijn. Voor nu al meer dan 12 uur...
Gisteren gebeld naar de helpdesk: blijkt een algemeen probleem te zijn voor het complete All-In systeem.

Ik zit in de zone 016. Bij jullie ook problemen?

Ik zal maar weer eens een klachtenbrief schrijven naar Tele2 met de vraag voor een ernstige commerciëel gebaar.
hmm
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 16 jan 2006, 20:58

zone 058 geen problemen gehad. Bij deze
Gebruikersavatar
mws
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 25 aug 2005, 22:58
Locatie: Limburg

Hier in zone 011 is er ook geen probleem. :!:
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

Die pipo's van de helpdesk toch!

3/8 rond 17u: "Ja, algemeen probleem. Heel tele2 all in ligt plat. Hoelang het zal duren? Geen idee, effe geduld..."

4/8 om 8u: "Probleem nog niet opgelost. Hoelang het zal duren? Even informeren... Geen idee..."

4/8 om 10u: "Probleem??? Ja, gisteren, maar dat is al lang opgelost! Kan u de modem even resetten..."

Afin na de modem reset was het probleem opgelost. Nu maar weer eens de configuratie doen van de WLAN...

ZUCHT
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

poekie68 schreef:Die pipo's van de helpdesk toch!

3/8 rond 17u: "Ja, algemeen probleem. Heel tele2 all in ligt plat. Hoelang het zal duren? Geen idee, effe geduld..."

4/8 om 8u: "Probleem nog niet opgelost. Hoelang het zal duren? Even informeren... Geen idee..."

4/8 om 10u: "Probleem??? Ja, gisteren, maar dat is al lang opgelost! Kan u de modem even resetten..."

Afin na de modem reset was het probleem opgelost. Nu maar weer eens de configuratie doen van de WLAN...

ZUCHT

kan je config niet backupen?
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

kan je config niet backupen?


Neen, met dat restricted account en de nieuwe firmware kan ik de config niet meer opslaan :evil:
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”