Bij mij ligt alles plat: geen PPP, geen Internet, geen telefoon.
Wel synchroniseert de ADSL lijn. Voor nu al meer dan 12 uur...
Gisteren gebeld naar de helpdesk: blijkt een algemeen probleem te zijn voor het complete All-In systeem.
Ik zit in de zone 016. Bij jullie ook problemen?
Ik zal maar weer eens een klachtenbrief schrijven naar Tele2 met de vraag voor een ernstige commerciëel gebaar.
Tele2 All-In plat sinds 17u 3/8
Die pipo's van de helpdesk toch!
3/8 rond 17u: "Ja, algemeen probleem. Heel tele2 all in ligt plat. Hoelang het zal duren? Geen idee, effe geduld..."
4/8 om 8u: "Probleem nog niet opgelost. Hoelang het zal duren? Even informeren... Geen idee..."
4/8 om 10u: "Probleem??? Ja, gisteren, maar dat is al lang opgelost! Kan u de modem even resetten..."
Afin na de modem reset was het probleem opgelost. Nu maar weer eens de configuratie doen van de WLAN...
ZUCHT
3/8 rond 17u: "Ja, algemeen probleem. Heel tele2 all in ligt plat. Hoelang het zal duren? Geen idee, effe geduld..."
4/8 om 8u: "Probleem nog niet opgelost. Hoelang het zal duren? Even informeren... Geen idee..."
4/8 om 10u: "Probleem??? Ja, gisteren, maar dat is al lang opgelost! Kan u de modem even resetten..."
Afin na de modem reset was het probleem opgelost. Nu maar weer eens de configuratie doen van de WLAN...
ZUCHT
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
kan je config niet backupen?poekie68 schreef:Die pipo's van de helpdesk toch!
3/8 rond 17u: "Ja, algemeen probleem. Heel tele2 all in ligt plat. Hoelang het zal duren? Geen idee, effe geduld..."
4/8 om 8u: "Probleem nog niet opgelost. Hoelang het zal duren? Even informeren... Geen idee..."
4/8 om 10u: "Probleem??? Ja, gisteren, maar dat is al lang opgelost! Kan u de modem even resetten..."
Afin na de modem reset was het probleem opgelost. Nu maar weer eens de configuratie doen van de WLAN...
ZUCHT