[Advice] Discovery Line Belgacom

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Pieres
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 maa 2005, 09:49
Locatie: Herzele

Het zit momenteel zo, we hebben thuis een classic line waar we zo om de 2 maand een 40-tal euro aan abonnementskosten hebben. Onze gesprekskosten zitten al geruime tijd niet meer bij Belgacom en het internet ook niet.

Sinds vandaag klant bij AB (voor ons internet) en zouden nu graag die Classic Line omzetten in een discovery line...
Zijn hier mensen die al zo'n overstap gedaan hebben? Zoja klein woordje uitleg graag over de procedure :)

En hoe zit dat juist met die tarieven indien je nog zou bellen met die lijn (wat we niet van plan zijn), want daar vind ik op de site van Belgacom niet veel over terug :?

Thx a lot
Gebruikersavatar
Krekkie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 03 apr 2004, 14:27

Met de overstap kan ik je niet helpen maar de tarieven van een Discovery Line staan hier toch duidelijk vermeld.
Gebruikersavatar
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 589
Lid geworden op: 30 maa 2004, 20:33
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

Pieres schreef:Het zit momenteel zo, we hebben thuis een classic line waar we zo om de 2 maand een 40-tal euro aan abonnementskosten hebben. Onze gesprekskosten zitten al geruime tijd niet meer bij Belgacom en het internet ook niet.

Sinds vandaag klant bij AB (voor ons internet) en zouden nu graag die Classic Line omzetten in een discovery line...
Zijn hier mensen die al zo'n overstap gedaan hebben? Zoja klein woordje uitleg graag over de procedure :)

En hoe zit dat juist met die tarieven indien je nog zou bellen met die lijn (wat we niet van plan zijn), want daar vind ik op de site van Belgacom niet veel over terug :?

Thx a lot


u zegt dat uw geprekskosten niet meer bij BGC zitten, echter zelfs indien uw via CPS (Carrier PreSelect ofzo) belt zal er door Belgacom een toeslag gerekend worden bovenop het normale bedrag (bij een Discovery Line), als u via VoIP belt geldt niet wat ik zeg :)

kwou er toch maar even de nadruk op leggen :)
RaPMaN
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 22 apr 2005, 22:49
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer

Van een classic naar een discovery gaan kan simpelweg door een telefoontje naar de helpdesk, ik denk dat dan die wijziging ingaat vanaf de volgende dag.
Ik meen me te herinneren dat je ook online dat kon wijzigen op de site van belgacom (ge moet maar is zien op die pagina's met de uitleg over de abbo's)
Pieres
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 maa 2005, 09:49
Locatie: Herzele

Ok, thx voor de reacties :)
d-fens
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 24 dec 2005, 21:24
Contacteer:

RaPMaN schreef:Van een classic naar een discovery gaan kan simpelweg door een telefoontje naar de helpdesk, ik denk dat dan die wijziging ingaat vanaf de volgende dag.

Kan dat ook wanneer je abonnement op de Classic lijn nog geen jaar actief is?
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

d-fens schreef:
RaPMaN schreef:Van een classic naar een discovery gaan kan simpelweg door een telefoontje naar de helpdesk, ik denk dat dan die wijziging ingaat vanaf de volgende dag.

Kan dat ook wanneer je abonnement op de Classic lijn nog geen jaar actief is?
Normaal, wel. Check hun voorwaarden maar.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
d-fens
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 24 dec 2005, 21:24
Contacteer:

Ken Losfeld schreef:
d-fens schreef:
RaPMaN schreef:Van een classic naar een discovery gaan kan simpelweg door een telefoontje naar de helpdesk, ik denk dat dan die wijziging ingaat vanaf de volgende dag.

Kan dat ook wanneer je abonnement op de Classic lijn nog geen jaar actief is?
Normaal, wel. Check hun voorwaarden maar.

Is bij deze ook gebeurd vandaag.
S|N
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 10 jul 2006, 22:37

:? Kdacht dat dit niet mogelijk was, zie maar dat je geen verbrekingsvergoeding krijgt.

Maar soite, pas wel op met die disco lijn 15 cent per minuut is DUUR!!!!
Salomon13
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:41

Ken schreef:
d-fens schreef:
RaPMaN schreef:Van een classic naar een discovery gaan kan simpelweg door een telefoontje naar de helpdesk, ik denk dat dan die wijziging ingaat vanaf de volgende dag.

Kan dat ook wanneer je abonnement op de Classic lijn nog geen jaar actief is?
Normaal, wel. Check hun voorwaarden maar.


Graag een antwoord hierop, anders hoef ik ook niet te wachten alvorens VoIP te gaan. Mijn Classic lijn is geactiveerd eind februari. Moest je voor de omschakeling een vergoeding of boete betalen?

grtz & thnx
S|N
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 10 jul 2006, 22:37

Ja, zou in de voorwaarden staan.
Salomon13
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:41

S|N schreef:Ja, zou in de voorwaarden staan.


'k zal ze eens doornemen (als ik ooit zin heb).

grtz
RaPMaN
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 22 apr 2005, 22:49
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer

Klein vraagje dat iemand me daarstraks stelde ivm Discovery Line

Heeft dat invloed op uw contractduur, wordt die bijvoorbeeld met een jaar verlengd als je overgaat van classic naar discovery ?
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”