Het zit momenteel zo, we hebben thuis een classic line waar we zo om de 2 maand een 40-tal euro aan abonnementskosten hebben. Onze gesprekskosten zitten al geruime tijd niet meer bij Belgacom en het internet ook niet.
Sinds vandaag klant bij AB (voor ons internet) en zouden nu graag die Classic Line omzetten in een discovery line...
Zijn hier mensen die al zo'n overstap gedaan hebben? Zoja klein woordje uitleg graag over de procedure
En hoe zit dat juist met die tarieven indien je nog zou bellen met die lijn (wat we niet van plan zijn), want daar vind ik op de site van Belgacom niet veel over terug
Thx a lot
[Advice] Discovery Line Belgacom
Met de overstap kan ik je niet helpen maar de tarieven van een Discovery Line staan hier toch duidelijk vermeld.
- PowerSoft
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
Pieres schreef:Het zit momenteel zo, we hebben thuis een classic line waar we zo om de 2 maand een 40-tal euro aan abonnementskosten hebben. Onze gesprekskosten zitten al geruime tijd niet meer bij Belgacom en het internet ook niet.
Sinds vandaag klant bij AB (voor ons internet) en zouden nu graag die Classic Line omzetten in een discovery line...
Zijn hier mensen die al zo'n overstap gedaan hebben? Zoja klein woordje uitleg graag over de procedure
En hoe zit dat juist met die tarieven indien je nog zou bellen met die lijn (wat we niet van plan zijn), want daar vind ik op de site van Belgacom niet veel over terug
Thx a lot
u zegt dat uw geprekskosten niet meer bij BGC zitten, echter zelfs indien uw via CPS (Carrier PreSelect ofzo) belt zal er door Belgacom een toeslag gerekend worden bovenop het normale bedrag (bij een Discovery Line), als u via VoIP belt geldt niet wat ik zeg
kwou er toch maar even de nadruk op leggen
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Van een classic naar een discovery gaan kan simpelweg door een telefoontje naar de helpdesk, ik denk dat dan die wijziging ingaat vanaf de volgende dag.
Ik meen me te herinneren dat je ook online dat kon wijzigen op de site van belgacom (ge moet maar is zien op die pagina's met de uitleg over de abbo's)
Ik meen me te herinneren dat je ook online dat kon wijzigen op de site van belgacom (ge moet maar is zien op die pagina's met de uitleg over de abbo's)
RaPMaN schreef:Van een classic naar een discovery gaan kan simpelweg door een telefoontje naar de helpdesk, ik denk dat dan die wijziging ingaat vanaf de volgende dag.
Kan dat ook wanneer je abonnement op de Classic lijn nog geen jaar actief is?
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Normaal, wel. Check hun voorwaarden maar.d-fens schreef:RaPMaN schreef:Van een classic naar een discovery gaan kan simpelweg door een telefoontje naar de helpdesk, ik denk dat dan die wijziging ingaat vanaf de volgende dag.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Ken Losfeld schreef:Normaal, wel. Check hun voorwaarden maar.d-fens schreef:RaPMaN schreef:Van een classic naar een discovery gaan kan simpelweg door een telefoontje naar de helpdesk, ik denk dat dan die wijziging ingaat vanaf de volgende dag.
Is bij deze ook gebeurd vandaag.
Ken schreef:Normaal, wel. Check hun voorwaarden maar.d-fens schreef:RaPMaN schreef:Van een classic naar een discovery gaan kan simpelweg door een telefoontje naar de helpdesk, ik denk dat dan die wijziging ingaat vanaf de volgende dag.
Graag een antwoord hierop, anders hoef ik ook niet te wachten alvorens VoIP te gaan. Mijn Classic lijn is geactiveerd eind februari. Moest je voor de omschakeling een vergoeding of boete betalen?
grtz & thnx