bon, mijn ouders hebben eindelijk (digitale) kabel genomen (net nu ik het huis uit ben natuurlijk)
nu, zij hadden tot nu toe internet bij Tiscali, die ik af en toe ging leegzuigen (40 Euro voor 15 Gb betalen en er niks mee doen is te belachelijk)
maar na 200 Mb zaten we opeens op smallband
nu blijkt bij de belgacom kabel installatie dat Belgacom het Scarlet contract heeft "overgenomen", te beginnen met ADSL Light
dus mijn moeder belt, en ze zeggen haar dat ze het hebben geregeld, dat ze terug gewoon kunnen surfen
ik versta daaronder dat ze de limiet hebben verhoogd, maar moeten wij daar dan geen opdracht toe geven? en is dat normaal dat ze zomaar dat Scarlet contract overnemen, daar hadden ze ons niets van gezegd?
kan er iemand deze situatie verduidelijken?
belgacom tv = overname scarlet contract?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
als ze via telefoon ook maar minste "ja" horen mogen ze het doen
en nee ze kunnen niet zomaar scarlet opzeggen, wrs hebben ze gezegd dat voor belgacomtv is inet bij hun vereist en als je dan toch doorgaat kan het eventueel als "ja" beschouwd worden
PS als ze toch niet duidelijk hebben vermeld dat je iets krijgt heb je recht om van de koop af te zien
en nee ze kunnen niet zomaar scarlet opzeggen, wrs hebben ze gezegd dat voor belgacomtv is inet bij hun vereist en als je dan toch doorgaat kan het eventueel als "ja" beschouwd worden
PS als ze toch niet duidelijk hebben vermeld dat je iets krijgt heb je recht om van de koop af te zien
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
killer schreef:BelgacomTV is technisch onmogelijk zonder Belgacom ADSL.
laat u niks wijsmaken het is technisch mogelijk, maar de wil is er gewoon niet .. voor een telefoon leggen ze een koper paar maar blijkbaar is internet of bgc tv niet even belangrijk ! om een own copper te leggen. Dat hoeft zelfs niet eens als ze verschillende vpi/vci gaan gebruiken tov het internet dus bgc tv gewoon een eigen dsl lijn onmogelijk ik denk het niet !
Da's eigenlijk het beste wat ik vandaag lees TECHNISCH ONMOGELIJK het aanbod is er gewoon niet ja..
Bedankt voor de uitleg, 20 telefoontjes later zijn we tot dezelfde conclusie gekomen.
Maar specifiek degene die het heeft geïnstalleerd had gezegd dat er niks met onze internet ging veranderen.
Toeval wil dat het geen probleem vormt voor ons accute internetgebruik .
Maar specifiek degene die het heeft geïnstalleerd had gezegd dat er niks met onze internet ging veranderen.
Toeval wil dat het geen probleem vormt voor ons accute internetgebruik .
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
BGC TV is effectief technisch onmogelijk zonder een Belgacom ADSL. De toegang tot die signalen is enkel toegelaten via Belgacom, aangezien andere operatoren helemaal geen contracten hebben voor TV signalen... Het is dus ook onmogelijk om aan te melden met een andere operator, en toch tegelijk Belgacom TV te kunnen gebruiken aangezien de lokatie op de centrale niet onder het beheer van Belgacom zou vallen.