Skynet Forum(Official)

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Zoiets als de generator-metatag? Ik weet het niet... Volgens mij moet er toch een echte bruikbare reden zijn...
Die 0.0xxxx years lijkt vind ik verdacht veel op het aantal miliseconden dat het geduurd heeft eer een pagina gerenderd is.

Maar die marx rules en zo... Zou best gewoon een grapje kunnen zijn zodat mensen zich daar op blind staren :-D
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ik vind die wizard van Meon wel goed. :-D Het kan natuurlijk altijd zijn dat ze het zelf ingebouwd hebben. Maar ik denk dat ze het forum zelf geschreven/ontworpen hebben. Anders kan het toch niet dat er zo veel bugs in zitten!! Een producent van een forum had al lang de bugs eruit gehaald. Maja, we zullen wel zien. Ik hoop dat ik ze niet te veel meer te zien krijg.

Cheers
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

misschien is diene site gewoon gehackt ofzo en is er ne flauwe plezante die eens interessant wou doen en het publiek eens op eigenaardigheden wou trakteren.
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Het forum van Belgacom is een gelicentieerde versie van vBulletin, en ze mogen die dus zonder vermelding van de makers volledig aanpassen...

En bug... zoals ik zeg, ze zitten overal, ook als de pagina wél goed opbouwt...

En volgens mij is dat niet gehackt hoor, die 'fouten' zitten er al héél lang in. (nog van vóór de vorige layout).
Sub Zero
Administrator
Administrator
Contacteer:

Ik heb weer een staaltje van het aanwezigheid van de mods op het Skynetforum. Ik heb gisteren om een uur of 10 ('s avonds) op de knop "report to a moderator" geklikt. Ivm een paar spamposts die, naar mijn mening, er echt niet door konden (en ook een beetje als testje :twisted: ). Vandaag staan ze er nog altijd. Dat ze het gisterenavond niet meer nakeken, tot daar aan toe, maar vandaag zou er toch echt iets aan moeten gebeurd zijn he. Volg deze link
http://selfcare.belgacom.net/index.html ... ome&p1=190
Het zijn de 4 bovenste draadjes. En snel dat die mannen zijn....

Cheers
Afbeelding
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Haha idd :)

Maar ik denk niet dat daar mannen fulltime op zitten, dus dat kan wel even duren ... Er moest es iemand toevallig in de mailbox kijken die hiervoor voorzien is. Waarschijnlijk wordt dat zo eens in de week eens bekeken of zo :)
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Tja, ik denk dat we dat gewoon zijn eh op een forum... ;-)

Nu kijk twee dingen om te onthouden:
- als ge zo nen knop plaatst moet ge zien dat ge de response van die knop opvolgt enne op een forum is dat niet per definitie "eens volgende week", een forum is full-time werk! Met een goed modsquad valt dat nog mee, maar met slechts 2à 3 mensen is dat zo goed als full-time.
- het feit dat ze zo een knop plaatsen... zal willen zeggen dat het niveau en de kwaliteit van de postings alles behalve zijn... , nuja ze wakkeren het alleen maar aan, door niet op de knop-push te antwoorden....

Het enige wat ik hier uit bedenk: ons forum heeft geen knopje zoals het hunne nodig, dat ze daar maar eens op doordenken!

Ivm die mods: uit goede bron weet ik dat dat gewoon aan een paar mensen gevraagd wordt "of ze niet een paar uur per week moderator willen zijn naast hun job bij BGC". (van horen zeggen eh). Kortom: een paar uur per week? Dat kan niet! Dat is een intensieve bezigheid, wil je het goed doen!

Kortom mentaliteit van BGC/Skynet omtrent hun forum, moet drastisch veranderen, want het verergert zienderogen.

btw kan je topic titels van spam-posts eens definieren, want 1ste vier die kunnen schuiven eh.. heb al éné tegengekomen in koeien van letters reclame voor ander bedrijf... dat kan idd niet. Das bij ons direct "delete"-knopje effe afstoffen ;-)
I love it when a plan comes together!
Sub Zero
Administrator
Administrator
Contacteer:

OK, hier komen de topic :

Supertrage verbinding (weeral)
Problemen bij inbelverbinding
emails ontvangen
inbelverbinding problemen

Veel spamplezier. Nog altijd niks aan veranderd. De spam staat er nog. Tedju toch, waarom kan ik nu niet eens aan die deleteknop van het officiële forum!? Ik zou het niet mogen doen, maar ik kan dat echt niet zien staan he. Da kriebelt in de vingerkes...

Cheers
Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Och, lollig, 4x hetzelfde, dat doet mij denken aan iemand anders, zo ongeveer zelfde periode vorig jaar. Was toen wel met een mega-banner ipv tekst.

Ik denk dat de kiddies weer vakantie hebben en zich met niks beters kunnen bezighouden.

Tja as I said, mods @ belgacom, they don't take it serious enough
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”