Skynet Forum(Official)

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

Het Skynet forum loopt in de soep geloof ik, ik kan geen postst doen en ik zie dat onze aloude Fly aan het testen is.
Weet er iemand iets meer???

Greetz
Weetgraag :wink:
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ik kan ook niks posten. Als ik wil posten, dan krijg ik de gedragscode. Ik ga akkoord en klik op OK, en de volgende pagina kom ik terug op de gedragscode. Ze zijn mss bezig met het nieuwe forum op te zetten (waar je zou kunnen registreren en zo). We zullen wel zien.

Cheers
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

Ofwel laten ze het voor wat het is en linken ze naar ons forum(LOL)
nee, maar ik vind het de laatste tijd maar niks op dat forum.

The Sub Rulezzzzzz.
hm, hm

Greetz
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

waarom denk je dat ik al weken niks meer gepost heb op de officiele forums ?? juist ja het wordt daar een "poppenkast" derbij daar zijn altijd luilakken die een vraag stellen die al 20 (of meer keer) beantwoordt is ik ben dat gewoon beu ........
Registered Linux user #286313
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

Groot gelijk Erik,
Als ik goed gekeken heb is er zelfs geen tussenkomst meer van
de mods, waarvoor zijn ze dan mods in godsnaam.

Greetz
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

bij mij is het ook lang geleden, ik ben ermee gestopt toen ik voor de examens alleen nog met 56k op inet kon en daarna terug geprobeert het te volgen maar ik vond er nix meer aan dus kom ik daar ook niet meer
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

hm van de problemen heb ik niet veel gemerkt, heb wel gezien dat Flyke aant testen was, das gewoon lollig om dat zo int public te moeten doen ;-)

Vind het ook dat het daar mega achteruit gaat, ze zullen snel iets moeten doen..van de mods, heb nog maar weinig gezien, enkel Sas af en toe. Mja, zelf hou ik er mij niet veel meer mee bezig ik geloof in dit forum, enja, vraagt een beetje meer tijd ;-)
I love it when a plan comes together!
Sub Zero
Administrator
Administrator
Contacteer:

Ik probeer toch om 1 keer per dag te gaan kijken (hier een keer of 6 per dag). Ik heb mijn prioriteiten goed verdeeld. Dat de zagers op het officiële forum blijven en de echte vragen mogen komen. Skynet wordt bijna door eigen clienteel de das om gedaan (voor het forum toch). 8)

Cheers
tuurke
Plus Member
Plus Member

idem hier , ik kan niks meer posten daar :?
geen probleem einde forum daar voor mij
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

forum is gelijk down?? als ge source code vraagt geeft dat een raar zinneke... kzou zeggen: goed bezig!
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

ze zoude beter naar ons forwarden :P

Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

idd :-) zou wel lollig zijn, moet eens source opvragen, is iets van 0.xxxxx mercuryyears ofzo..
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

't Is zeker een blaam voor BGC/Skynet,
ik denk dat dit forum gedoemd is en laaat ze dan maar forwarden naar ons hè SEnSei.

Greetz
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ondertussen zijn ze weer online, was wel strange, ook geen announcement met een woordje uitleg ofzo... niks, tgaat daar slecht, idd ze zouden beter naar ons forwarden. Hoe lang zeggen ze nu al niet dat ze aan registratie werken... al zeker een jaar, tegen kerst announcen ze het en tis er nog niet na meer dan een maand delay!

tja...

Even updaten @ 1650hs

forum again down, en vandaag is het mars :D lol

Source Code schreef:<!-- 0.012124 years in marslight.-->

Ze gaan alle planeten es afdoen zeker, lol.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Contacteer:

Het forum is terug online. Ik had het nogthans graag eens gezien ze die afstanden tot de planeten :lol: Ik vraag mij soms af waar die mannen mee bezig zijn. Idd Sensei, doorlinken die boel !! Ik ben een curieus hoe lang het nu online blijft.

Cheers
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

Is dat daar ne nest geworden, forum soms niet bereikbaar nu is de site ofline en mails lopen maar met mondjesmaat binnen.

Goe bezig BGC/Skynet.

Ik was vroeger èèn van de brave zielen die nog wat lovende woorden
had voor BGC/Skynet, ik ga mijn mening moeten herzien.
Ik heb in vroeger tijden(voor de SuB) zelfs regelmatig in de bres gesprongen voor hen(Fly is daar getuige van) maar de laatste tijd is het erg.

Greetz
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

same here Weetgraag,

zal ook snel Skynet En BGC verdedigen, want ze zagen soms te rap, zie news-server issue. Maar nu wordt het moeilijk voor hen een goed woordje te doen...

Natuurlijk als ze pertinent in de fout gaan kan ik ze ook niet verdedigen, maar soms voor die zagers, vond ik dat BGC wat hulp kon grbuiken, die zagers waren té, maja nu is idd wel iets anders aant worden vrees ik...

users.skynet.be zijn nu down... :-(
Sub Zero
Administrator
Administrator
Contacteer:

Ik kan geen enkele site meer bereiken van Skynet, de portal, forum de users.skynet, .... Niks meer. Al een chance dat ik mijn mailadres van Skynet niet erg veel gebruik.

Cheers
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

Heeft All youre Base hier geen info over of
is dat een andere afdeling van hem??

Could use some info

Greetz
All Your Base
Plus Member
Plus Member

portal en users site zijn down, het probleem is dus wel gekend. hopelijk wordt het snel opgelost.
Guest

Er zijn te veel klanten bij Skynet bijgekomen, vandaar dat ALLE servers enorm overbelast zijn.

Einde deze week zou het probleem opgelost moeten zijn, hoop ik .... :wink:
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Hmm idd, er zijn nogal vré veel klanten bijgekomen akkoord, maar de problemen ivm portal en users.skynet.be zijn het gevolg van een attack.

De mailserver --> virus en de newsserver ja das gewoon niet alles, zie niet in waarom dat ze ineens klanten niet zouden aankunnen bij mijn weet is Skynet hun netwerk 1 van de beter in België...
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ik heb bij mijnen domainname van mijnen agent ook nog een bijhorend emailadres gekregen, en virussen worden daar vervangen door tekstbestanden die aangeven dat er berichten gewist zijn met verdere gegevens. Dat moet skynet toch ook kunnen? Het zou veel virusleed bij de skynetklanten, en op langere termijn bij skynet zelf besparen.
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

PiR²,

idd dat zou heel wat leed besparen. Dit is wat men noemt een antvirus-plug in voor de mailserver. Maar dat brengt ook wat nadelen op de been:
- kost geld
- vertraagt aanzienlijk het emailverkeer op een schaal zoals die van het klanten bestand van Skynet.
- zou ergens beke privacy-schennis zijn, beperking van diensten...

wat bedoel ik met dat laatste...:

veel AV, houden preventief ook mailicious uitziende code tegen. Dit zou willen zeggen, dat je mail zou gecleaned worden van bvb. een attach tss twee programmeurs studenten, die een programma maken waarbij de code en de doelstellingen op het randje af zijn van een virus. Zonder dat zij hierbij schadelijke bedoelingen, hebben. Enkel research ofzo...

Dit zou een hele beperking van de service zijn, waar sommigen het ook niet eens zouden mee zijn.

Ik vind dat het in de eerste plaats de klanten zijn die zich moeten wapenen tegen virusen. Al zou ik ook niet klagen over een AV-toepassing op de server.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Contacteer:

AddZe zijn er weer in geslaagd ze. Als je wilt antwoorden op een vraag op het selfcareforum van Skynet, dan kom je terug op een witte pagina. Vraag eens de bron op van de pagina... Het is terug van dat.

Code: Selecteer alles

<!-- engels rules during 0.017276 years. -->

Ik vraag mij nog altijd af hoe dit komt, want terwijl ik aan het proberen was, heeft er iemand kunnen posten. Dus ben ik het?? Het zou mij verwonderen, want anders werkt het wel. Normaal als je je browsers eens afsluit en terg opent, dan werkt het meestal, maar nu blijkbaar niet. Wil iemand anders het ook eens testen? Als het zo blijft, dan is het de laatste keer dat ze mij daar gezien hebben. Ze moeten het maar zelf weten, het zijn hun klanten, hun problemen. Hoe meer het in de soep draait, hoe meer er naar hier komen. Altijd handig.

Cheers

Add
Awel, krijg het nu, even refreshen en het lukt weer. Het was misschien tijdelijk, maar ze mogen er toch iets aan doen hoor.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Dat probleem heb ik ondertussen al zo'n 4 dagen...

Geen idee waarom.

Bovendien die 1ne comment tag, met die cryptische tekst. Ik vermoed dat het een verhulde error of status is :-)
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Meon tzijn soms andere ook zenne.. moet eens wat hoger in topic zien.. meestal zijn het planeten :p

Pff mij zien ze daar al lang niet meer....
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

The Oddity schreef:Meon tzijn soms andere ook zenne.. moet eens wat hoger in topic zien.. meestal zijn het planeten :p

Ja, dat weet ik wel, maar stel dat 'Pluto' staat voor 'Warning', 'Engels' voor 'Error', en dan de xxxx years staat voor een foutcode bestaande uit welke error en de regel.

Allé, ik zit maar een nuttige toepassing voor dit ding te bedenken, al denk ik eerder dat het een soort easter egg is. (toepasselijk op Pasen, niet? :-))
Sub Zero
Administrator
Administrator
Contacteer:

Het zou wel kunnen. Gelijk de flipperkast in word. Maar toch, ik vind dat het hier niet kan. Dat forum is om mensen met een probleem te helpen, niet om ze te amuseren en hun tijd te passeren. Stel u voor dat wij dat ook zouden doen, om de pagina zo eens een ander scriptje laten uitvoeren. Je zou iedereen nogal raar zien kijken. Die easter eggs moeten kunnen, maar ze zijn daar wel niet erg gepast. En die error-codes, das dan eigenlijk gewoon om hun onkunde weg te steken of zo. Dat ze dan gewoon een tekst tonen waar op staat dat er een foutje gebeurd is en dat het zal opgelost worden. Maar zo een wit blad, das wel niet handig. De meeste denken soms dat het probleem bij hun ligt ipv bij Skynet. Zo maken z er zich gemakkelijk vanaf hoor.

Cheers
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

meon,

ik vind uwen uitleg wel goed ze.. van die encryptische foutcodes, maar dan stel ik mij de vraag of ze nog weten hoe ze ze moet decrypten....want er zijn al periodes geweest.. dat het om de 5stappen was dat ge zo een code kreeg....

Ik denk gewoon dat et onkunde is, vraag mij zelf af of ze weten dat er zo iets in zit... :p
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

ik heb dat probleem ok al een paar dagen

ik denk dus ook dat ik daar niet veel meer te zien zal zijn

Afbeelding
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

Ik ga er ook maar eens kijken als ik toch op de portal ben maar posten is voor mij allang gedaan. Ik vind het niveau ondermaats en kom toch wat posts tegen die hier ook staan omdat er daar simpel geen antwoord op komt.
Ik persoonlijk vind het forum(official Skynet) in het algemeen achteruit gegaan en hoop natuurlijk stilletjes dat wij die taak overnemen :twisted:

Greetz
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

<!-- marx rules during 0.018136 years. -->

Iemand den dezen al gehad? lol :P
Sub Zero
Administrator
Administrator
Contacteer:

Yep, ik heb ze al bijna allemaal gezien. Maar die met de planeten vond ik toch nog het leukste. Daar kon je nog eens mee lachen, hier kun je niks uit opmaken.

Cheers
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

of den deze:

<!-- earth crashes in 0.019115 years. -->
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

lol, er zijn blijkbare nieuwe :p,

ik en enkel de reeks van talen en planeten.. nu zijn er al specialekes ivm marx en earth crashes :)
Waarschijnlijke nieuwe, maarja ik ben er niet meer geweest sinds de errors ivm planeten... het kan gebeuren dat er eens een error komt maar dart moet je herstellen... het is nu al meer dan 3maand denk ik dat deze errors erin zitten en te pas en ten onpas bovenkomen pff

SkynetForum het is en het blijft hilarisch.
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Een feit dat de error-theorie enigszins ontkracht is het feit dat die meldingen in de bron van alle pagina's zitten, ook in die niet van het forum.

Het lijkt me eigenlijk meer iets als een page generation time, en marx, pluto, of weet ik veel wie staat voor het aantal uitgevoerde queries.

Ik vind het in ieder geval iets mysterieus, aangezien het er ook al in zat in de vorige layouts. Ze moeten er zich dan toch bewust van zijn eh...
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

of ze gebruiken een frontpage achtig programma om de site te maken

Afbeelding
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

LOL, zou dat dan een wizard zijn?

Wizard: Hou je bezoeker bezig.
Stap 1: Kies je type bezigheid:
- Een puzzel
- Een bug
- Een doosje die je muispijltje opeet
X Een verborgen, cryptische omschrijving ergens in de broncode om techies bezig te houden.
Stap 2: Kies je graad van onbegrijpbaarheid:
- Makkelijk
- Beetje moeilijker
X Ik begrijp er zelf niks meer van, maar ik vind het cool
Stap 3: Toepassen op alle bestanden.
! Waarschuwing. Bij het uitvoeren van deze wijziging zouden wel eens bepaalde functies, zoals het posten van berichten niet meer kunnen werken. Bent u zeker dat u wilt doorgaan?
Voltooid.
Overzicht:
49 Pagina's gewijzigd.
3 Pagina's gaven een foutmelding. U kunt dit niet meer verhelpen, we hadden u gewaarschuwd.

Zoiets, nee? :lol:
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

zou zalig zijn :D

nu ff serieus, het kan toch dat een bedrijf zoiets inbouwt zodat ze altijd paginas die met hun software zijn gemaakt kunnen herkennen

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”