3 dagen
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
ik kreeg wel een vriendelijke dame in het begin toch ,,,maar op laast moesten ze weten waarom ik wegging daarop zei ik ,ik vraag toch ook niet hoeveel keer ze het doet per week maar ze gooide de hoorn neer
![Question Mark :???:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question Mark :???:](./images/smilies/icon_question.gif)
En terecht ... het is belangrijk voor een bedrijf om te weten waarom zijn klanten weggaan om hun producten te verbeteren. Als je het niet had willen zeggen moest je daar ook niet op antwoorden, maar denk dat je evengoed kon zeggen dat je naar dommel gaat omdat ze daar een beter abonnement hebben.noob schreef:,maar op laast moesten ze weten waarom ik wegging daarop zei ik ,ik vraag toch ook niet hoeveel keer ze het doet per week maar ze gooide de hoorn neer![]()
![]()
hopelijk weten uw ouders niks van deze uitspraak...noob schreef:ik heb daar straks gebeld naar skynet voor hoe lang dat het zo duren mijn opzeg
3 dagen![]()
![]()
ik kreeg wel een vriendelijke dame in het begin toch ,,,maar op laast moesten ze weten waarom ik wegging daarop zei ik ,ik vraag toch ook niet hoeveel keer ze het doet per week maar ze gooide de hoorn neer![]()
en toen heb ik alles in orde gebracht voor dommel en de betaling is al e weg
En zulke lullen als jij maken het helpeskpersoneel er alleen maar onvriendelijker op natuurlijk. Denk niet dat jij tijdens je werk met zulke vragen geconfronteerd wil worden, wel?noob schreef:ik vraag toch ook niet hoeveel keer ze het doet per week maar ze gooide de hoorn neer![]()
Tja we wachten al 5 jaar op interessante aanbieding van Belgacow.Op het einde van dat gesprek heeft hij mij gezegd dat hij mij terug ging bellen als ze een interessantere aanbieding hadden. Tot op heden heb ik nog niks gehoord.
Maar das nog steeds geen reden om de mensen die de helpdesk doen af te snauwen. Zij staan immers ook onderaan de hiërarchische ladder en hebben weinig of niks te zien met het beleid van BGC. Ze volgen ook maar gewoon de regels opgelegd door hun overste.brooklyn schreef:Ik kan noob best begrijpen, BGC zijn ook arrogante zakken.
Akoord dat je beleefd kan blijven. Maar doen alsof het deze mensen hun schuld niet is... dat gaat voor mij te ver.aar das nog steeds geen reden om de mensen die de helpdesk doen af te snauwen. Zij staan immers ook onderaan de hiërarchische ladder en hebben weinig of niks te zien met het beleid van BGC. Ze volgen ook maar gewoon de regels opgelegd door hun overste.
Idd, heb dezelfde standpunten aangehaald toen ze mij opbelden. Ze stelden dat je met 10 GB meer dan genoeg toekomt. Mss is dat zo vr de modale gebruiker die enkel wat opzoekt en zijn mails eens leest.Nob schreef:
Belgacom heeft mij ooit ook eens opgebeld. 'k Heb toen beleefd uitgelegd dat hun prijs te duur is, dat hun limiet te laag is en dat ze al veel te lang met de voeten van de consumenten spelen. (en dan zeiden ze van:" jama zo'n hoge limiet(> 10GB) heb je toch niet nodig" en daarop heb ik gezegd dat dat hun zaken niet zijn en dat zij dat niet voor mij hoeven te bepalen)
greetz,
Nob
noob schreef:ik heb daar straks gebeld naar skynet voor hoe lang dat het zo duren mijn opzeg
3 dagen![]()
![]()
ik kreeg wel een vriendelijke dame in het begin toch ,,,maar op laast moesten ze weten waarom ik wegging daarop zei ik ,ik vraag toch ook niet hoeveel keer ze het doet per week maar ze gooide de hoorn neer![]()
en toen heb ik alles in orde gebracht voor dommel en de betaling is al e weg
U hebd de eerste prijs in zig-voordoen-als-een-domme-klood gewonnnen!ketter schreef: Zo een antwoord verdient belgacom want bij mij heeft het 4 pogingen geduurd om mijn abbo dan ook echt opgezegd te krijgen.
selder gelukkig toch 1 iemand die ziet dat ik DOM benselder schreef:U hebd de eerste prijs in zig-voordoen-als-een-domme-klood gewonnnen!ketter schreef: Zo een antwoord verdient belgacom want bij mij heeft het 4 pogingen geduurd om mijn abbo dan ook echt opgezegd te krijgen.
Svekke het is toch selder die van het onderwerp afgaat en begint te zeuren over een taalfout.Svekke schreef:Dit gaat hier iets te ver naar mijn mening... Het ging hier over een slechte manier van uitdrukken tegenover Belgacom, niet over hoe iemand zijn kost verdient...