ik heb daar straks gebeld naar skynet voor hoe lang dat het zo duren mijn opzeg
3 dagen
ik kreeg wel een vriendelijke dame in het begin toch ,,,maar op laast moesten ze weten waarom ik wegging daarop zei ik ,ik vraag toch ook niet hoeveel keer ze het doet per week maar ze gooide de hoorn neer en toen heb ik alles in orde gebracht voor dommel en de betaling is al e weg
hola
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
En terecht ... het is belangrijk voor een bedrijf om te weten waarom zijn klanten weggaan om hun producten te verbeteren. Als je het niet had willen zeggen moest je daar ook niet op antwoorden, maar denk dat je evengoed kon zeggen dat je naar dommel gaat omdat ze daar een beter abonnement hebben.noob schreef:,maar op laast moesten ze weten waarom ik wegging daarop zei ik ,ik vraag toch ook niet hoeveel keer ze het doet per week maar ze gooide de hoorn neer
Sorry hoor maar wat jij daar hebt gezegd vind ik ronduit boers en onbeleefd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
hopelijk weten uw ouders niks van deze uitspraak...noob schreef:ik heb daar straks gebeld naar skynet voor hoe lang dat het zo duren mijn opzeg
3 dagen
ik kreeg wel een vriendelijke dame in het begin toch ,,,maar op laast moesten ze weten waarom ik wegging daarop zei ik ,ik vraag toch ook niet hoeveel keer ze het doet per week maar ze gooide de hoorn neer en toen heb ik alles in orde gebracht voor dommel en de betaling is al e weg
- Block
- Erelid
- Berichten: 1740
- Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 76 keer
Die helpdesk'ers doen toch ook maar ook hun werk. Een beetje respect kan toch wel.
En wat is nu uw vraag of standpunt?
En wat is nu uw vraag of standpunt?
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
En zulke lullen als jij maken het helpeskpersoneel er alleen maar onvriendelijker op natuurlijk. Denk niet dat jij tijdens je werk met zulke vragen geconfronteerd wil worden, wel?noob schreef:ik vraag toch ook niet hoeveel keer ze het doet per week maar ze gooide de hoorn neer
Juist voor deze opmerking wens ik je een hele tijd geklooi voor je internetverbinding in orde komt.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1538
- Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
- Locatie: Gent
- Bedankt: 5 keer
Ik denk dat noob op iemand zijn gevoelige snaar heeft getrapt.
Volgens mij was dit bij noob als grapje bedoeld, maar vraag me af of hij dat ook gezegd had als het een man was . Persoonlijk zou ik zeker de reden gezegd hebben om ze het duidelijk te mken dat niet iedereen in hun stomme reclame trapt, want dat er goedkopere providers bestaan weten ze daar wel.
Een paar maanden geleden belden ze mij ook nog om te vragen of ik niet wou veranderen van provider, ik zei nee en toen men vroeg waarom niet heb ik gezegd dat ik veel minder betaalde bij EDPnet met een hogere limiet. Op het einde van dat gesprek heeft hij mij gezegd dat hij mij terug ging bellen als ze een interessantere aanbieding hadden. Tot op heden heb ik nog niks gehoord.
Volgens mij was dit bij noob als grapje bedoeld, maar vraag me af of hij dat ook gezegd had als het een man was . Persoonlijk zou ik zeker de reden gezegd hebben om ze het duidelijk te mken dat niet iedereen in hun stomme reclame trapt, want dat er goedkopere providers bestaan weten ze daar wel.
Een paar maanden geleden belden ze mij ook nog om te vragen of ik niet wou veranderen van provider, ik zei nee en toen men vroeg waarom niet heb ik gezegd dat ik veel minder betaalde bij EDPnet met een hogere limiet. Op het einde van dat gesprek heeft hij mij gezegd dat hij mij terug ging bellen als ze een interessantere aanbieding hadden. Tot op heden heb ik nog niks gehoord.
- brooklyn
- Elite Poster
- Berichten: 1252
- Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
- Locatie: West-Vlaanderen aan de kust
Tja we wachten al 5 jaar op interessante aanbieding van Belgacow.Op het einde van dat gesprek heeft hij mij gezegd dat hij mij terug ging bellen als ze een interessantere aanbieding hadden. Tot op heden heb ik nog niks gehoord.
Ik kan noob best begrijpen, BGC zijn ook arrogante zakken.
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
-
- Administrator
- Berichten: 6181
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
- Locatie: Herzele
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Maar das nog steeds geen reden om de mensen die de helpdesk doen af te snauwen. Zij staan immers ook onderaan de hiërarchische ladder en hebben weinig of niks te zien met het beleid van BGC. Ze volgen ook maar gewoon de regels opgelegd door hun overste.brooklyn schreef:Ik kan noob best begrijpen, BGC zijn ook arrogante zakken.
-
- Erelid
- Berichten: 3373
- Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
- Locatie: Belgium, Bever
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 109 keer
- Contacteer:
Akoord dat je beleefd kan blijven. Maar doen alsof het deze mensen hun schuld niet is... dat gaat voor mij te ver.aar das nog steeds geen reden om de mensen die de helpdesk doen af te snauwen. Zij staan immers ook onderaan de hiërarchische ladder en hebben weinig of niks te zien met het beleid van BGC. Ze volgen ook maar gewoon de regels opgelegd door hun overste.
Als je voor een bedrijf werkt, dan vertegenwoordig je dat bedrijf, en als je het echt niet eens bent met hun standpunten, dan moet je er maar niet voor gaan werken. (da's nu wel gemakkelijker gezegd dan gedaan) Ook al bepalen zij het beleid niet.
Belgacom heeft mij ooit ook eens opgebeld. 'k Heb toen beleefd uitgelegd dat hun prijs te duur is, dat hun limiet te laag is en dat ze al veel te lang met de voeten van de consumenten spelen. (en dan zeiden ze van:" jama zo'n hoge limiet(> 10GB) heb je toch niet nodig" en daarop heb ik gezegd dat dat hun zaken niet zijn en dat zij dat niet voor mij hoeven te bepalen)
greetz,
Nob
Idd, heb dezelfde standpunten aangehaald toen ze mij opbelden. Ze stelden dat je met 10 GB meer dan genoeg toekomt. Mss is dat zo vr de modale gebruiker die enkel wat opzoekt en zijn mails eens leest.Nob schreef:
Belgacom heeft mij ooit ook eens opgebeld. 'k Heb toen beleefd uitgelegd dat hun prijs te duur is, dat hun limiet te laag is en dat ze al veel te lang met de voeten van de consumenten spelen. (en dan zeiden ze van:" jama zo'n hoge limiet(> 10GB) heb je toch niet nodig" en daarop heb ik gezegd dat dat hun zaken niet zijn en dat zij dat niet voor mij hoeven te bepalen)
greetz,
Nob
Ze vroegen dan prompt of ik constant downloadde. Dus niet toekomen met 10 GB staat in hun ogen garant als leecher. Vriendelijk vertelt dat je rap aan 10 GB kan zitten dr enkel online radio te beluisteren + demo's van games die tegenwoordig makkelijk 700 à 800 MB kunnen innemen.
En toen kwamen ze af met al hun voordelen die je bij hen geniet. Wat is dat daar allemaal : om de zoveel tijd eens een CD of een spel van 5 jaar oud dat je daar kan downloaden.
Heb dan uiteindelijk gezegd dat ik van zo'n préhistorisch bedrijf geen internet wil. Helpdesker moest eens goed lachen
Soit : gesprek heeft lang geduurd en op het einde gaf de helpdesker toe dat het hem idd het beste leek om gewoon bij EDPNet te blijven.
Greetz Bossie
-
- Premium Member
- Berichten: 725
- Lid geworden op: 26 apr 2004, 10:39
- Locatie: Neerpelt
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
- Contacteer:
De reactie van Noob kan ik wel deels begrijpen, maar da's iets anders dan goedkeuren.
Voor het kleine deel van de internetgebruikers dat zichzelf kan behelpen als er iets mis loopt en dat aan alle drivers, software, multimedia kan geraken via allerlei kanalen is de extra service die belgacom/skynet biedt het geld niet waard.
Laat dat deel nu net op sites als userbase rondhangen.
Uit ervaring weet ik echter dat als je de extra service die belgacom/skynet (en allicht telenet ook) biedt nergens zou kunnen krijgen er veel en veel meer internetgebruikers gewoon van ellende en miserie hun pc zouden buitengooien.
Als je dan eens de kans krijgt om je mening te geven rechtstreeks aan de firma waar je toch zo'n kritiek op hebt, grijp die dan op een deftige manier en sla niet zo'n onzin uit je botten.
Nu zal je zeggen:'Ze weten dat goed genoeg'. Maar hoe meer ze met hun neus op de feiten worden gedrukt, hoe meer kans er is dat ze nog wat meer gratis geven.
Voor het kleine deel van de internetgebruikers dat zichzelf kan behelpen als er iets mis loopt en dat aan alle drivers, software, multimedia kan geraken via allerlei kanalen is de extra service die belgacom/skynet biedt het geld niet waard.
Laat dat deel nu net op sites als userbase rondhangen.
Uit ervaring weet ik echter dat als je de extra service die belgacom/skynet (en allicht telenet ook) biedt nergens zou kunnen krijgen er veel en veel meer internetgebruikers gewoon van ellende en miserie hun pc zouden buitengooien.
Als je dan eens de kans krijgt om je mening te geven rechtstreeks aan de firma waar je toch zo'n kritiek op hebt, grijp die dan op een deftige manier en sla niet zo'n onzin uit je botten.
Nu zal je zeggen:'Ze weten dat goed genoeg'. Maar hoe meer ze met hun neus op de feiten worden gedrukt, hoe meer kans er is dat ze nog wat meer gratis geven.
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
noob schreef:ik heb daar straks gebeld naar skynet voor hoe lang dat het zo duren mijn opzeg
3 dagen
ik kreeg wel een vriendelijke dame in het begin toch ,,,maar op laast moesten ze weten waarom ik wegging daarop zei ik ,ik vraag toch ook niet hoeveel keer ze het doet per week maar ze gooide de hoorn neer en toen heb ik alles in orde gebracht voor dommel en de betaling is al e weg
Lolz noob
Zo een antwoord verdiend belgacom want bij mij heeft het 4 pogingen geduurd om mijn abbo dan ook echt opgezegt te krijgen.
- selder
- Moderator
- Berichten: 6305
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
U hebd de eerste prijs in zig-voordoen-als-een-domme-klood gewonnnen!ketter schreef: Zo een antwoord verdient belgacom want bij mij heeft het 4 pogingen geduurd om mijn abbo dan ook echt opgezegd te krijgen.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
selder gelukkig toch 1 iemand die ziet dat ik DOM benselder schreef:U hebd de eerste prijs in zig-voordoen-als-een-domme-klood gewonnnen!ketter schreef: Zo een antwoord verdient belgacom want bij mij heeft het 4 pogingen geduurd om mijn abbo dan ook echt opgezegd te krijgen.
Ik moet NIET werken , ben pas terug van 2 weekjes vakantie in Punta Cana en rij met een NIEUWE golf rond en dat allemaal op oa U kosten en ik ben geen dopper hahahahah
Wie is dan hier de domste ?????
En er zijn hier mensen die me kennen en kunnen bevestigen wat ik je nu zeg.
Ga jij maar lekker werken voor mij ik geniet wel van JOU centen elke maand
-
- Elite Poster
- Berichten: 2149
- Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
come on heb een beetje zelfrespect en verwijder je eigen post.
- Styno
- Elite Poster
- Berichten: 1440
- Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
- Locatie: Somewhere over the rainbow....
rofl... proficiat.
Neem anders een beetje bijles op mijn kosten. Ik zal vandaag speciaal voor u een overuurke meer kloppen...
Neem anders een beetje bijles op mijn kosten. Ik zal vandaag speciaal voor u een overuurke meer kloppen...
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Svekke het is toch selder die van het onderwerp afgaat en begint te zeuren over een taalfout.Svekke schreef:Dit gaat hier iets te ver naar mijn mening... Het ging hier over een slechte manier van uitdrukken tegenover Belgacom, niet over hoe iemand zijn kost verdient...
En daarom gisteren mijn geprikelde reactie na een lange vlucht