![Question Mark :???:](./images/smilies/icon_question.gif)
Geraak er sinds gisteren niet meer op en de servers van eweka zelf zijn zeker niet down...
Yep, staat al aangekaart op het eweka forum, miljaar gaat het serieus dezelfde toer op als bij telenetjefff schreef:Zijn er nog mensen die problemen hebben om te verbinden met eweka![]()
Geraak er sinds gisteren niet meer op en de servers van eweka zelf zijn zeker niet down...
Idd, jaarabbo komt maar aan 5.8 euri maar ff topic gevolgd, sommige klagen er toch van veel incompletes.jefff schreef:heeft er iemand ervaring met tweaknews ? http://www.tweakdsl.nl/?page=news/subscriptions
lijkt mij wel interessant
Versta dat peering gedoe niet zo (en int me niet) maar gaat weer iets van dat zijn zekers zoals bij telenet, met eweka en tele2 waren er ook al probs en toch raar hé met welk een degelijke usenetprovider kom je zo’n probs tegen….franjo schreef:denk toch dat het aan Dommel ligt en niet aan Eweka. Als ik via m´n easynet account inlog gaat alles gewoojn ,via Dommel niks.
Denk dat et ook wel iets in de aard van bandbreedte gaat liggen met de problemen die we ondervinden, en dan terug UNS, atraweb, usenetpromotions geen enkel probleem getest alleen eweka waar er plots weer geen peering meer mogelijk is zoals bij jullie ook geweest…hanniballetje schreef:Ik zit niet bij dommel, maar bij tele2 , maar wilde dit toch even melden hier!
Volgens eweka is het probleem nog steeds en zij zeggen dat het aan de bandbreedte ligt van Tele2.
Vervolgens Tele2 gebeld en zij wisten van het probleem af, maar dachten dat het inmiddels was opgelost????!! Ik zou teruggebeld worden.....(dit is nu 5 dagen geleden!)
mvg,
Richard
welke usenetprovider ,die ook snel is met 1 thread , dus niet easynews ?betaal ik voortaan maar graag die extra eurootjes (3) voor een degelijke usenetprovider waar de uptime oke is (door userservaringen een feit) en zulke peering/transit probs niet bestaande
UNS (usenetserver.com)abbo heb ik, enne waarom met 1 thread werken ?franjo schreef:welke usenetprovider ,die ook snel is met 1 thread , dus niet easynews ?betaal ik voortaan maar graag die extra eurootjes (3) voor een degelijke usenetprovider waar de uptime oke is (door userservaringen een feit) en zulke peering/transit probs niet bestaande