Maglor schreef:Blue-Sky, jij hebt zeker aandelen bij Belgacom/Skynet?
Mja, ik ben ook nog altijd bij Skynet. En waarom? Omdat ik daar gewoonweg nooit, nooit problemen mee heb ...
Maglor schreef:Blue-Sky, jij hebt zeker aandelen bij Belgacom/Skynet?
on4bam schreef:Ik denk dat er niemand is die easynet verwijt dat ze de residentiele klanten kwijt willen. Het probleem is de non-communicatie plus het feit dat ze je skynet aansmeren zonder dat je een keuze hebt.
Een nette oplossing ware geweest, een maand op voorhand een mail/brief met uitleg dat je contract beeindigd wordt en dat je vrij een nieuwe ISP kan kiezen. Nu hebben ze er nog wat aan verdiend natuurlijk :frown:
X-2datop schreef:Errm ... sorry, maar je kan toch weg zonder problemen? Je bent toch vrij een andere ISP te kiezen ?
Ik denk trouwens ook niet dat BGC een bedrag zou betalen voor elke klant, maar eerder een soort van ofwel bedrag per klant die blijft, of een bedrag berekend op een "potentieel" aantal klanten dat zal blijven.
Ook denk ik niet dat ze dat aan BGC hebben gegeven. Vermoedelijk zal BGC het meeste geboden hebben ofzo.
Buiten het feit dat hun brief eigenlijk in april had moeten komen, zie ik eigenlijk nergens een probleem. Eerlijk gezegd is zelfs die brief nog niet eens te laat. Je hebt de laatste factuur minder moeten betalen en je hebt nog steeds de keus om weg te gaan, want een éénzijdige contractwijziging is een reden tot contractverbreking zonder gevolgen.
artie schreef:
Nu lastigste zal zijn mijn abonoments geld dat ik net heb betaald voor een jaar terug te krijgen van easynet ... vermits zij dus werkelijk het contract stopzetten......
artie schreef:Welke ADSL provider nu? Na 5 jaar easynet ik ben verloren in het adsl landschap. (geen skynet)
Sugesties welkom
Toppy schreef:Een vriendelijk dame van BGC vertelde me dat, wanneer ik een andere provider neem ik automatisch afgesloten wordt op het Skynet-netwerk.
Mijn vraag is ? Moet ik dat geloven ? Ik legde dit geval uit aan de telefoon met EDPnet en die man vertelde me dat EDPnet géén enkel contact neemt met Belgacom..........
Rara wat moet ik doen ?
Errm ... sorry, maar je kan toch weg zonder problemen? Je bent toch vrij een andere ISP te kiezen ?
Hitiepoeh schreef:gelukkig.. anders zat ik nu zonder internet
nog altijd mijn login gegevens van edpnet niet ontvangen
weet er iemand tot wanneer er gebruik kan gemaakt worden van de easynet accounts? normaal was er toch gezegd 26 mei...?