Moomin schreef:Is dit wel van toepassing hier? Ik heb geen specifieke vraag gedaan om de dienst ter beschikking te hebben, noch heb ik de dienst gebruikt, ik heb enkel ge-evalueerd of de dienst voldoet aan mijn eisen. Bovendien:
Je hebt toch een abonnements-aanvraag ingediend? Dit doe je niet louter om 'te testen'. Bovendien was dit 'testen' eigenlijk niet nodig geweest had je dit forum even grondig doorgenomen
Moomin schreef:146. Hoe kan ik weten of ik over een verzakingsrecht beschik ?
De verkoper is verplicht je in te lichten over het bestaan of niet-bestaan van een verzakingsrecht. Hij moet je die informatie geven voordat de overeenkomst wordt gesloten (ze moet bv. op de site van de verkoper staan) (zie hierboven nr. 125).
Bovendien moet die informatie worden herhaald na het sluiten van de overeenkomst, bij de bevestiging van bepaalde gegevens (bv. in een e-mail of op de factuur die bij het geleverde product is gevoegd) (zie hierboven nr. 127).
Dit laatste puntje heeft RealDSL niet gedaan - er werd geen vermelding gemaakt van verzakingsrecht, er werd zelfs helemaal geen bevestiging gestuurd, enkel de dag van aansluiting een email met login gegevens.
Ok, zij hebben dit laatste nagelaten. Je kan misschien eens informatief horen bij het
BIPT hoe sterk je kansen hierdoor staan, maar ik vrees er een beetje voor.