Praetorian schreef:dietervanb schreef:Ik vind het niet meer dan normaal dat een defecte modem gratis vervangen wordt.
Toch erg dat mensen nu al dolblij zijn met een service die men als normaal zou mogen beschouwen.
Als je een afspraak hebt gemaakt om 14u. is het toch logisch dat er iemand om 14u is.
In februari had een vriend van me een gelijkaardiig probleem: zijn scarletbox was naar de knoppen: het heeft hem ongeveer 2 weken geduurd eer ze hem kwamen vervangen...
Yup. Komen we heel regelmatig tegen : defecte Scarlet boxen, en dan boze klanten omdat ze 1 tot 2 weken zonder zullen zitten. De aanhoudende problemen met snelheid, betalingsproblemen en lange wachttijden bij problemen met de modems hebben er trouwens voor gezorgd dat ons bedrijf geen Scarlet meer doet. Zoals zoveel andere bedrijven minimaliseren we nu ons risico door enkel nog Telenet en BGC aan te bieden.
Het is een beetje zoals indertijd AMD vs Intel. Een ICT manager die niet helemaal sterk op zijn stoel zat en zijn rug wou indekken, koos voor Intel. Niet noodzakelijk omdat dit beter was, maar omdat -bij problemen- hem NIET kon verweten worden dat hij "avontuurlijk" voor een "minder bewezen product" had gekozen, met alle gevolgen van dien. Je zou ogen trekken op hoeveel plaatsen deze redenering tot vandaag opgaat, ondanks het bewijs dat AMD's K8 series de spelregels grondig hebben veranderd.
Dieter heeft een punt, maar in alle eerlijkheid: de technici die door Tele2 worden uitgezonden zijn zelden, zeg maar nooit op tijd of op het afgesproken uur. Als dit nu stilletjes aan het verbeteren is, is dat hoe dan ook een positieve evolutie.
En wat "gratis vervangen" betreft : mijn vader heeft nog steeds een analoge telefooncentrale. Na een blikseminslag op het bovengrondse electriciteitsnet is deze stuk gegaan. NIKS garantie van Belgacom. Ze vertikten zelfs om hem nog te herstellen. Reden : ah, die doen we niet meer, maar we kunnen uw lijn wel upgraden naar ISDN, daar hebben we wel nog telefooncentrale's voor. Telefooncentrale binnengedaan bij een goedwillige Tiptel leverancier, en die heeft de centrale (tegen betaling) wel hersteld.
Grapjassen.