REALDSL - inlogprobleem

Plaats reactie
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Heeft er nog iemand sinds gisteren problemen om met RealDSL op internet te gaan.
Ik heb niets aan mijn instellingen veranderd en sinds gisteren is het onmogelijk om op internet te gaan; ik krijg de melding: "Remote computer did not respond"

Donderdag werkte het nog perfect, ik zet mijn pc af, vrijdag start ik mijn pc terug op (niets veranderd aan de instellingen, ik heb ze zelfs nog is gecontroleerd) en nu krijg ik geen verbinding meer.

Ik heb nog wel ADSL-synchronistatie op mijn lijn.

Iemand met hetzelfde probleem?

(ik heb een ticket gepost bij RealDSL)

Ik hoop dat ik vlug terug op internet kan ... (inbelverbinding is zo traag ...)
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Al is geprobeerd om uw modem/router te herstarten ?

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Lukse
Premium Member
Premium Member
Berichten: 662
Lid geworden op: 28 okt 2003, 20:51

Hier hetzelfde.

Ma volgens mij ben ik geblokkeerd of zo :)
Kheb vorige aanmaning gekregen die donderdag ten laatste betaald moest zijn.
Donderdag heb ik de overschrijving gedaan.
Vrijdag morgen had ik nog internet, maar toen ik terug kwam van m'n werk, niks meer.
Morgen eens bellen. Damn weekend.
Afbeelding
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Lukse schreef:Morgen eens bellen. Damn weekend.


Morgen is het 1 mei :mrgreen:
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Lukse
Premium Member
Premium Member
Berichten: 662
Lid geworden op: 28 okt 2003, 20:51

Ja Zeon, idd... :)
Ma kheb deze middag contact gehad met iemand van realdsl op irc.
Blijkt een probleem te zijn met de verhuizing naar het nieuwe netwerk.
Limburg en ik zijn vrijdag verhuisd. Bij hem is het gelukt, maar bij mij blijkbaar niet. :cry:
Afbeelding
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Robbe schreef:Al is geprobeerd om uw modem/router te herstarten ?


Ik heb al geprobeerd van mijn router te herstarten, ik heb i.p.v. met mijn pc met 2 laptop's geprobeerd (en met de pc van mijn broer)

Dan heb ik met de verschillende pc's met mijn andere modem geprobeerd (en aan mijn modem is niets aan want ik zit nu met mijn modem online bij vrienden van mij)

ik hoop dat het probleem snel opgelost geraakt, want ik zit niet graag zonder internet
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

BBB schreef:
Robbe schreef:Al is geprobeerd om uw modem/router te herstarten ?


Ik heb al geprobeerd van mijn router te herstarten, ik heb i.p.v. met mijn pc met 2 laptop's geprobeerd (en met de pc van mijn broer)

Dan heb ik met de verschillende pc's met mijn andere modem geprobeerd (en aan mijn modem is niets aan want ik zit nu met mijn modem online bij vrienden van mij)

ik hoop dat het probleem snel opgelost geraakt, want ik zit niet graag zonder internet


En ge hebt die @realdsl.beerachter staan ?

Anders toch is bellen & een ticket bij hen aanmaken

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ik heb zaterdag al gebeld maar blijkbaar is er dan niemand (en ik veronderstel dat er op zondag ook niemand is; en 1 mei ook niet)

Ik heb zaterdag ook een ticket aangemaakt , ik ben toen nog op de "oude" manier op internet gegaan, met inbelmodem, hopelijk hoef ik dat niet nooit meer te doen

Ik zal zien wat hun reactie is op mijn ticket
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

BBB schreef:Ik heb zaterdag al gebeld maar blijkbaar is er dan niemand (en ik veronderstel dat er op zondag ook niemand is; en 1 mei ook niet)

Ik heb zaterdag ook een ticket aangemaakt , ik ben toen nog op de "oude" manier op internet gegaan, met inbelmodem, hopelijk hoef ik dat niet nooit meer te doen

Ik zal zien wat hun reactie is op mijn ticket


Ze zijn idd, enkel bereikbaar van maandag tot vrijdag van 09u00 tot 17u00 (soms ook is 18u00)

Staat uwe router zijn dns, op auto discover ? Da zou kunnen helpen :|

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
zertox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 07 apr 2004, 09:06
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Er zijn er enkele waar de due date vrijdag was. Maar we hebben niet van iedereen een "done" gekregen. Dus het is mogelijk dat belgacom nog een test/configuratie moet doen op dinsdag ..

Ik kijk deze gevallen zeker na.
digitalboy
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 08 jul 2005, 18:02

hey
enig idee wanneer antwerpen op het nieuwe netwerk wordt geplaatst jeroen ?

groetjes
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Hopelijk duurt het niet te lang, ik zit nu een week zonder internet, en ik kan er nog altijd niet op.

EDIT
Het probleem is opgelost, in kan dus terug inloggen.

/EDIT
Laatst gewijzigd door BBB op 05 mei 2006, 18:32, 2 keer totaal gewijzigd.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

digitalboy schreef:hey
enig idee wanneer antwerpen op het nieuwe netwerk wordt geplaatst jeroen ?

groetjes


Jeroen ? ROFLOL ;)
digitalboy
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 08 jul 2005, 18:02

euh... :? :wink:
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”