Heeft er nog iemand sinds gisteren problemen om met RealDSL op internet te gaan.
Ik heb niets aan mijn instellingen veranderd en sinds gisteren is het onmogelijk om op internet te gaan; ik krijg de melding: "Remote computer did not respond"
Donderdag werkte het nog perfect, ik zet mijn pc af, vrijdag start ik mijn pc terug op (niets veranderd aan de instellingen, ik heb ze zelfs nog is gecontroleerd) en nu krijg ik geen verbinding meer.
Ik heb nog wel ADSL-synchronistatie op mijn lijn.
Iemand met hetzelfde probleem?
(ik heb een ticket gepost bij RealDSL)
Ik hoop dat ik vlug terug op internet kan ... (inbelverbinding is zo traag ...)
REALDSL - inlogprobleem
- Robbe
- El Robre
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
- Twitter: infocaris
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Al is geprobeerd om uw modem/router te herstarten ?
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
Ik heb al geprobeerd van mijn router te herstarten, ik heb i.p.v. met mijn pc met 2 laptop's geprobeerd (en met de pc van mijn broer)Robbe schreef:Al is geprobeerd om uw modem/router te herstarten ?
Dan heb ik met de verschillende pc's met mijn andere modem geprobeerd (en aan mijn modem is niets aan want ik zit nu met mijn modem online bij vrienden van mij)
ik hoop dat het probleem snel opgelost geraakt, want ik zit niet graag zonder internet
- Robbe
- El Robre
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
- Twitter: infocaris
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
En ge hebt die @realdsl.beerachter staan ?BBB schreef:Ik heb al geprobeerd van mijn router te herstarten, ik heb i.p.v. met mijn pc met 2 laptop's geprobeerd (en met de pc van mijn broer)Robbe schreef:Al is geprobeerd om uw modem/router te herstarten ?
Dan heb ik met de verschillende pc's met mijn andere modem geprobeerd (en aan mijn modem is niets aan want ik zit nu met mijn modem online bij vrienden van mij)
ik hoop dat het probleem snel opgelost geraakt, want ik zit niet graag zonder internet
Anders toch is bellen & een ticket bij hen aanmaken
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Ik heb zaterdag al gebeld maar blijkbaar is er dan niemand (en ik veronderstel dat er op zondag ook niemand is; en 1 mei ook niet)
Ik heb zaterdag ook een ticket aangemaakt , ik ben toen nog op de "oude" manier op internet gegaan, met inbelmodem, hopelijk hoef ik dat niet nooit meer te doen
Ik zal zien wat hun reactie is op mijn ticket
Ik heb zaterdag ook een ticket aangemaakt , ik ben toen nog op de "oude" manier op internet gegaan, met inbelmodem, hopelijk hoef ik dat niet nooit meer te doen
Ik zal zien wat hun reactie is op mijn ticket
- Robbe
- El Robre
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
- Twitter: infocaris
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Ze zijn idd, enkel bereikbaar van maandag tot vrijdag van 09u00 tot 17u00 (soms ook is 18u00)BBB schreef:Ik heb zaterdag al gebeld maar blijkbaar is er dan niemand (en ik veronderstel dat er op zondag ook niemand is; en 1 mei ook niet)
Ik heb zaterdag ook een ticket aangemaakt , ik ben toen nog op de "oude" manier op internet gegaan, met inbelmodem, hopelijk hoef ik dat niet nooit meer te doen
Ik zal zien wat hun reactie is op mijn ticket
Staat uwe router zijn dns, op auto discover ? Da zou kunnen helpen

Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
-
- Plus Member
- Berichten: 135
- Lid geworden op: 07 apr 2004, 09:06
- Locatie: Arendonk
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Er zijn er enkele waar de due date vrijdag was. Maar we hebben niet van iedereen een "done" gekregen. Dus het is mogelijk dat belgacom nog een test/configuratie moet doen op dinsdag ..
Ik kijk deze gevallen zeker na.
Ik kijk deze gevallen zeker na.
-
- Member
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 08 jul 2005, 18:02
hey
enig idee wanneer antwerpen op het nieuwe netwerk wordt geplaatst jeroen ?
groetjes
enig idee wanneer antwerpen op het nieuwe netwerk wordt geplaatst jeroen ?
groetjes
Hopelijk duurt het niet te lang, ik zit nu een week zonder internet, en ik kan er nog altijd niet op.
EDIT
Het probleem is opgelost, in kan dus terug inloggen.
/EDIT
EDIT
Het probleem is opgelost, in kan dus terug inloggen.
/EDIT
Laatst gewijzigd door BBB 05 mei 2006, 18:32, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Jeroen ? ROFLOLdigitalboy schreef:hey
enig idee wanneer antwerpen op het nieuwe netwerk wordt geplaatst jeroen ?
groetjes
