darkie schreef:
UPDATE:
OMG, ik bel naar easynet, die willen mij natuurlijk niet helpen, dus ik bel terug naar belgacom, krijg een beleefde jongeman aan de lijn, ik leg het uit allemaal:BC: ow, dat moet ik even navragen!
<muziekje>
BC: ok meneer, heb het nagevraagd, we gaan dat nu in orde brengen
ik: moet ik aangetekend schrijven sturen?
BC: neenee! ik ga het nu in ons systeem ingeven dat uw contract gestopt wordt, maar dit is wel pas vanaf 9 mei dat dit zal zijn.
ik: ben u zeker dat dat alles is?
BC: jaja! ik stuur het nu door en dinsdag wordt dit verwerkt, ik ga u ook nog per post een bevestiging sturen voor het opzeggen van uw contract
Nog ff kleine update
Nog even gebeld omdat ik mij afvroeg ofdat ze mijn adsl signaal ook gingen annuleren -> ja dus
Maar nogmaals gevraagd, het abonnement is volledig geannuleerd vanaf 9 mei voor mij en ik moet een andere provider contacteren die dan terug adsl signaal gaan aanvragen.
Ik ga toch maar voor de zekerheid aangetekend briefje naar belgacom versturen om zeker te zijn
Je stuurt best een aangetekende brief naar BC met vermelding van het telefoongesprek. Zet eveneens in de brief dat je ADSL signaal NIET mag afgesloten worden.
Neem zo snel mogelijk contact met je nieuwe ISP, leg de situatie uit en vraag dat zij het nodige doen opdat je je turboline niet kwijtraakt.