Sorry dat het een tijdje duurde. Ik had het vreselijk druk en ging dan met vakantie.
Een update: ik heb wat gewacht na het verzenden van de brief en dan fulladsl gebeld. Ze hadden mijn brief ontvangen en mijn contract ging beëindigd worden op 28 april. (Fulladsl laat dus niets weten over de stopzetting. Bel ze even op als je zeker wil zijn.)
Vlak daarna heb ik op de site van edpnet een de lijn bestelt (26 maart).
De volgende dag kreeg ik een bericht van EDPnet:
Wij hebben uw bestelling voor het max6 dyn abonnement goed ontvangen.
De afstand bedraagt 1125 meter, wat wil zeggen dat wij het abonnement kunnen opleveren op een 6 mbps lijn met 640 kbps upload.
Graag uw akkoord voor de verdere oplevering van het dossier?
Ik gaf mijn akkoord en meldde dat het contract met mijn vorige ISP 28 april afliep maar dat ik toch liever niet zonder internet zou vallen dus liefst voor die datum. Niet veel meer dan een uur later kreeg ik een bericht terug dat ze me zouden contacteren wanneer het geactiveerd zou worden.
Toen ik gisteren terugkwam van mijn vakantie had ik mijn account gegevens. (verstuurd op 12 april) Het wordt op 18 april geactiveerd.
Ik zal jullie hopelijk vanaf dinsdag kunnen vertellen of dit werkelijk gebeurd is. Ik ga intussen wat snelheidsmetingen doen om het verschil te kunnen zien.
PS: Wright, misschien een goed idee om de link te posten naar de voorbeeldbrief van edpnet site? Handig in de context van deze thread.