![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Wat zijn de gemeten snelheden en is de verbinding stabiel. Zou ook interesse hebben in the leve box van hen, iemand meer ervaring mee
Bedoel je dat ze naar 25gb/maand gaanDajump schreef:.....Momenteel is er 15 gb/maand en moet je 1 eur per gb betalen maar die van 25 gaat vlug komen.
Ik heb de EDPnet test gedaan en kom uit op 2045 metersstekelige schreef: Snelheid valt blijkbaar heel goed mee. heb je enig idee hoe ver je van de centrale bent verwijdert. Bij mij zoe het gaan om 2,3km volgens Mobistar en Belgacom.![]()
ik veronderstel naar een vaste lijn, want uiteindelijk is dit geen gsm nr maar een speciaal nr voor een vaste lijn, waar ook de adsl is aangeslotenmozna schreef:twee bijkomende vraagjes:
weet iemand hoe dat dan zit met mensen die naar ons zouden bellen van op een vaste belgacomlijn, betalen die dan alsof ze naar een vaste lijn bellen of zoals ze naar een GSM van mobistar bellen?
Natuurlijk, sinds ergens in 2005 is er een of andere wet dit dit verplicht bij providers als men dit aanvraagd.mozna schreef:o ja, en weet iemand of je je telefoonnummer behoudt?
gelieve de info goed door te nemen vooraleer op uw paard te springen, 't is nochtans heel simpel :eco racer schreef:Wat ik wel straf vind is dat Mobistar 3 tarieven hanteert, zodat een nieuwe Mobisar ADSL-klant, Mobistar Tempo klant meer mogen betalen dan diegene die al een Mobistar GSM-abonnement hebben!
Blijkbaar is een nieuwe of reeds bestaande Mobistar Tempo klant minderwaardig aan een reeds bestaande Mobistar klant met een vaak duur en ondoorzichig Mobistar gsm-abonnement!
Schandalig !!!
Heb je Dommel ook al eens bekeken?mozna schreef:twee bijkomende vraagjes:
1/ wat zijn eigenlijk de alternatieven voor mensen die adsl en telefonie willen? (scarlet one is niet beschikbaar voor mij en volgens mobistar is mobistar adsl talk wel bereikbaar, met name via een centrale op 900 meter)