TELE2 heeft me alweer weten te verrassen in de negatieve zin.
Op hun website staat duidelijk dat de klant zelf niets hoeft op te zeggen, zelfs met een bemoederlijke toon.
![Afbeelding](http://img47.imageshack.us/img47/9509/opzeggen7ka.jpg)
Wat blijkt nu? Mijn vorig ADSL abonnement werd NIET door TELE2 opgezegd. Nu eist die dat het openstaand bedrag van meer dan €100 betaald moet worden.
Ik had hun er al eerder in januari al via mail attent op gemaakt dat de vorige provider facturen blijft opsturen, niettegenstaande het feit dat ik sinds decembet ben overgeschakeld naar TELE2 All-in.
In het antwoord werd me door Jos verteld dat er een dossier werd opgemaakt en doorgegeven aan de technische dienst. Onze vriend Jos heeft blijkbaar niet de hele mail gelezen, en is na het lezen van de klachten van technische aard, gewoon gestopt en heeft een dossier 'opgemaakt'. Trouwens, op het ogenblik van het schrijven van dit onderwerp zijn er voor de zoveelste keer problemen met het TELE2 netwerk, DNS-server slaat op hol, packet losses swingen de pan uit, ....
Nu belde ik gisteren tot drie keer toe naar de klantendienst om mijn probleem uit te leggen. Een zekere Veronique dacht dat ik het verschil niet kon zien tussen een factuur van voor de omschakeling naar TELE2 en een van daarna. Na mijn uitleg gedaan te hebben, verbond ze me door met de technische dienst!! Tot tweemaal toe!
Toen ik ze hierop aanpsprak, gaf ze geen antwoord. Volgens haar moest ik deze facturen samen met een schrijven opsturen naar TELE2 om er een oplossing voor te vinden. Iets wat ik zeker zal doen, aangetekend zelfs, anders hebben ze weer 'nooit iets gekregen'.
TELE2, wat een klucht!
![Evil of Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)