![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Merci...
Gewoon terug de Philips firmware op plaatsen en die beperking is weg.ZMD schreef:Je kan ook gewoon de philips modem van Belgacom kopen, die iets goedkoper is maar beperkt is tot 4 pc's
Normaal is dit geen probleem... je modem dan gewoon in bridged mode plaatsen.dennisgodderie schreef:Nu nog een kleine vraag. Ik werk hier idd draadloos, momenteel door gewoon wireless router van BenQ (ethernet aansluitingen). Kan ik deze behouden, een gewone adsl model kopen (ethernet ipv usb weliswaar) en deze gebruiken?
Eigenlijk moet ge niet echt ietss speciaal doendennisgodderie schreef:Hmm, leuk dat ik die benQ kan behouden normaal.
Dus ik vertrek dan eigenlijk vanuit mijn muur, met een splitter naar telefoon en 1 naar mijn adslmodem (bv speedtouch). Dan van adslmodem, via utp (ethernet) kabel naar mijn benq? Of moet je iets speciaals doen om dat "bridged" aan te sluiten?
r2504 schreef:Gewoon terug de Philips firmware op plaatsen en die beperking is weg.ZMD schreef:Je kan ook gewoon de philips modem van Belgacom kopen, die iets goedkoper is maar beperkt is tot 4 pc's